Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du noensinne angret for å ha avvist noen for dumme grunner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 388c6...353

Storesøster ertet meg for å leke med jenter i barndommen. På barneskolen ble jeg invitert på skoleball av ei jente i parallellklassen via fasttelefon. Min søster fikk det med seg og mobbet meg i ukevis. Jeg avviste henne fordi skoleball er flaut.

Jeg fikk sosial angst mot å ha en kjæreste. Jeg var ikke populær nok til å gjøre flaue ting, som å ha en kjæreste eller gå på skoleball. De populære kan gjøre slikt uten å bli mobbet, men jeg måtte alltid gå på en meget tynn linje.

Jeg droppet russefeiring fordi det er sikkert flaut, akkurat som skoleball.

På ungdomsskolen var jeg forelsket i klassene peneste, greieste og smarteste jente. Trodde ikke hun var interessert i meg, men en gang spurte hun om vi skulle være sammen. 

Idioten jeg ble flau. Livet passerte i revy. Trodde jeg kom til å bli mobbet resten av livet, så jeg klarte ikke å ytre ordet "ja". Jeg avviste henne.

Hadde jeg en tidsmaskin ville jeg dratt tilbake i tid mange år til denne dagen. Hun ville ikke blitt selvskader, og jeg ville ikke vært ensom.

Da min søster giftet seg gikk det opp for meg at ingen av bryllupsgjestene mobbet henne for å ha en kjæreste/ektemann. At kjæreste er flaut gjelder bare meg.

Sånn blir livet ødelagt av mobbing og dårlig selvbilde.

Anonymous poster hash: 388c6...353

Lenke til kommentar

Trodde lenge at jeg ikke likte feminine jenter, fordi det var lettere å forholde seg til dem om jeg kunne være på mental bølgelengde med de smarte og tøffe jentene. Det viste seg at det hadde en tendens til å skape vennskap ikke romantikk.

Gjest 388c6...353 skrev (16 minutter siden):

Sånn blir livet ødelagt av mobbing og dårlig selvbilde.

Kjipt å lese. Hun projiserte nok sine egne usikkerheter over på deg.

Lenke til kommentar
Elgen-Hansi skrev (På 3.11.2024 den 6:46 PM):

Har avvist jenter jeg syns virket dumme. Syns det er veldig turn off. Men har med alderen lært at bare fordi noen virker litt blåst i førsteintrykket, så kan de ofte vise seg å være ganske skarpe når man blir bedre kjent med de.

Ja, jeg forstår deg. Så lenge man ikke er "blåst" regelmessig, haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...