VifteKopp Skrevet i går, 09:51 Rapporter Del Skrevet i går, 09:51 Mr.Duklain skrev (7 minutter siden): Jeg kjøper ikke Venstres eller andre partier plutselige nå skal ha en mer fornuftig innvandringspolitikk, denne politikken skulle de hatt for flere tiår siden. Partier endrer seg med tiden. Flere og flere har innsett at masseinnvandringen til Europa har en del negative konsekvenser, og denne realisasjonen virker å ha nådd Venstre også. De vil neppe legge seg på en så streng linje som Raja vil, innvandringsstopp i Oslo er som du sier helt urealistisk, men det at han får lov til å ytre disse tingene vitner om et genuin dreining mot en mer restriktiv politikk i partiet. 4 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet i går, 09:51 Forfatter Rapporter Del Skrevet i går, 09:51 Mr.Duklain skrev (7 minutter siden): Han er ikke den eneste. Regjeringen har nå innført er makstak på 200 kvoteflyktinger til Norge årlig, dette skulle selvfølgelig være 0, men det er i hvertfall en begynnelse. Man kan ikke bare ha innvandringstopp i Oslo, det lar seg vanskelig gjøre, da må man ha full innvandringstopp til hele Norge. Det er riktig. Problemene er de samme og like alvorlige i andre deler av landet, men i mindre skala. Lenke til kommentar
Sovna Skrevet i går, 10:08 Rapporter Del Skrevet i går, 10:08 Mr.Duklain skrev (27 minutter siden): Jeg kjøper ikke Venstres eller andre partier plutselige nå skal ha en mer fornuftig innvandringspolitikk, denne politikken skulle de hatt for flere tiår siden. Valgflesk tenker jeg.. 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet i går, 10:15 Rapporter Del Skrevet i går, 10:15 Lite kreativt navn skrev (34 minutter siden): Også står det vel et ord eller to om å drepe alle hedninger som ikke underkaster seg jizra og om martyrdom og, eller hur? dyp teologi, virkelig Det morsomme er når motargumentet til de som forsvarer islam og koranen henviser til at det gamle testamentet var enda grusommere. Og hvor mange av kristne forfekter dette utrangerte verket? Langt ifra noen majoritet. Islam er en av de nyere religioner vi har, og den har vært fiendtlig innstilt til alt annet enn seg selv fra starten av. Virkelig en gunstig rettesnor må jeg si.. 5 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet i går, 10:28 Forfatter Rapporter Del Skrevet i går, 10:28 VifteKopp skrev (32 minutter siden): Partier endrer seg med tiden. Flere og flere har innsett at masseinnvandringen til Europa har en del negative konsekvenser, og denne realisasjonen virker å ha nådd Venstre også. De vil neppe legge seg på en så streng linje som Raja vil, innvandringsstopp i Oslo er som du sier helt urealistisk, men det at han får lov til å ytre disse tingene vitner om et genuin dreining mot en mer restriktiv politikk i partiet. Hva blir den neste innrømmelsen fra Venstre ? Jeg antar at partiet til slutt må innrømme at trådens tema og EUs kongstanke er to sider av samme sak. 4 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet i går, 11:12 Rapporter Del Skrevet i går, 11:12 Sovna skrev (1 time siden): Valgflesk tenker jeg.. Riktig, da er det bedre med FRP, som faktisk har vært konsekvente fra dag en. 3 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet i går, 14:16 Rapporter Del Skrevet i går, 14:16 Vokteren skrev (3 timer siden): Hva blir den neste innrømmelsen fra Venstre ? Jeg antar at partiet til slutt må innrømme at trådens tema og EUs kongstanke er to sider av samme sak. Venstre vil alltid være et EU-parti, og det er ikke intern Europa-migrasjon de vil begrense. 3 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet i går, 15:35 Rapporter Del Skrevet i går, 15:35 VifteKopp skrev (1 time siden): Venstre vil alltid være et EU-parti, og det er ikke intern Europa-migrasjon de vil begrense. Og Europas myndighet EU har vel ikke som sin største ambisjon å bråbremse innvandring. Slik at om for mye av den øvrige verden skulle ønske å fylle Europas båt til et rundvelt så er det ingenting som kan forhindre det.. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet i går, 15:53 Rapporter Del Skrevet i går, 15:53 Jeg fikk egentlig nok av innvandring når de opptøyene i bergen hvor eriteiske og etiopiske mennesker begynte å krangle å tilogmed begynte å kaste steiner på politiet. Legg til hva man ser i USA hvor Sanctuary cities har snudd etter at Texas begynte å sende immigranter til dem. Til og med NewYork borgermesteren har sagt at byen sliter enormt og at dette vil ta knekken på byen. Borgerne selv uansett rase blir jo ekstremt sure fordi de ser ressurser som ikke eksisterte plutselig blir synlige når immigrantene kommer. Det samme i England hvor immigrantene elsker å feire nasjonaldagen til pakistan. Eller at de drar en sympati protest sammen med bangladesh. Eller når barnevernet kom å skulle hente et barn, men da kom lokalsamfunnet å angrep politiet å velta bilen. For å krydre det med at i et mangfoldig samfunn så blir jo nettopp folk behandla forskjellig om man er etnisk eller ikke. Du du brun eller svart kan du få kort tid i fengsel for seksuelle overgrep, mens en etnisk engelsk mann fikk år i fengsel for å si "hvem er allah?". Jeg er ikke overbest om at innvandring og mangfold er noe bra. Jo mer mangfold det er jo mer sosiale spenninger vil det bli fordi noen grupper går ikke bra sammen akkurat som jøder å muslimer 3 5 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet i går, 17:24 Rapporter Del Skrevet i går, 17:24 Sovna skrev (1 time siden): Og Europas myndighet EU har vel ikke som sin største ambisjon å bråbremse innvandring. Slik at om for mye av den øvrige verden skulle ønske å fylle Europas båt til et rundvelt så er det ingenting som kan forhindre det.. Det ble vedtatt en migrasjonspakt i EU tidligere i år som skal begrense innvandringen og endre fordelingen. 2 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet i går, 17:50 Rapporter Del Skrevet i går, 17:50 VifteKopp skrev (17 minutter siden): Det ble vedtatt en migrasjonspakt i EU tidligere i år som skal begrense innvandringen og endre fordelingen. Javel ja.. Da har jeg ikke fulgt helt med i timen her. Likevel, lykke til til EU, men det er forskjell på teori og praksis er jeg redd. Ulovlig innvandring kan jeg ikke skjønne vil opphøre med et slikt vedtak fra EU. Det vil bare forsinke tempoet på innvandringen tenker jeg. Og som alltid, det går ut over andre. Eksempelvis de innvandrere som virkelig har et behov for støtte og et trygt tilfluktssted. 1 Lenke til kommentar
JK22 Skrevet i går, 17:51 Rapporter Del Skrevet i går, 17:51 Markiii skrev (9 timer siden): Ja, det er riktig at FrP er utsatt for dette, og det har nok også bidratt til at rasister nettopp har søkt seg til partiet. Men partiet må selv ta mye av "æren" for at de ikke har blitt tatt seriøst. De har faktisk vært useriøse og ikke fremstått troverdige. Ja, det er nå stuerent fordi det er blitt frontet av folk som ikke er klovner og rasister. Det er synd det var et klovneparti som frontet dette, for hvis det hadde vært noen som var seriøse så kunne problemet blitt tatt seriøst på et tidligere tidspunkt. Det er sant; Frp var lite annet enn et rent protestparti med svekket tiltro og en hang for skandaler uten ende - jeg husker fremdeles voldtektsforbryteren fra Os som endt opp som oljeminister, det var helt utrolig at han ikke straffes! Frp var aldri tatt helt seriøst, og det skyldes for det meste dens leder Carl I. Hagen. En av de største klovnene i det politiske etablissementet i Norges moderne tid. 3 Lenke til kommentar
superrhino Skrevet i går, 18:16 Rapporter Del Skrevet i går, 18:16 FrP er jo et parti som egentlig ikke skulle ha vokst seg store. Det er et egoistparti som får frem de verste sidene i vesten. Partiet skal derimot ha for at de har stått med ryggen rak der de andre partiene ikke har turt å gå imot den rådende ideologi, og da spesielt den multikulturelle ideologien. Carl I Hagen var en frekk oppkomling og ble behandlet deretter. Resultatet for at de holdt ut kan FrP høste nå. De andre partiene strever om å bli så frp'ske som mulig. FrP er omtrent sikret 20%. Jeg tipper Arbeiderpartiet nå er forbannet i det stille om at de var så åpenlyst ideologiske på 90-tallet. Jagland sa vel mellom linjene at Europa trengte 100 millioner innvandrere i det lange løp. Som om jernloven om etniske konflikter ikke gjelder for oss europeere... 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet i går, 18:30 Rapporter Del Skrevet i går, 18:30 Sovna skrev (39 minutter siden): Javel ja.. Da har jeg ikke fulgt helt med i timen her. Likevel, lykke til til EU, men det er forskjell på teori og praksis er jeg redd. Ulovlig innvandring kan jeg ikke skjønne vil opphøre med et slikt vedtak fra EU. Det vil bare forsinke tempoet på innvandringen tenker jeg. Og som alltid, det går ut over andre. Eksempelvis de innvandrere som virkelig har et behov for støtte og et trygt tilfluktssted. Det er en start. Det er umulig å forhindre all ulovlig innvandring, men man kan gjøre mye for å begrense den. 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 21 timer siden Rapporter Del Skrevet 21 timer siden HasuUser skrev (11 timer siden): "Årets Osloborger" og palestina-aktivist Mohsan Raja var mannen, en av to, som truet han slik at livvakt har blitt nødvendig. Han ble "årets Oslo-borger" for å ha hjulpet flyktninger som aldri skulle ha kommet til Norge i utgangspunktet. Nå har han begynt å true mennesker som ytrer seg offentlig. For ikke å snakke om alt han gjorde før han ble årets Oslo-borger. Forkastelige holdninger. Og mennesker med slike holdninger ble masseimportert hit på den tiden. Herlige greier. 7 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 21 timer siden Rapporter Del Skrevet 21 timer siden Rosewell1983 skrev (5 timer siden): en etnisk engelsk mann fikk år i fengsel for å si "hvem er allah?" Kilde? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21 timer siden Rapporter Del Skrevet 21 timer siden Da ønsker han sikkert og flytte problemene til andre kommuner i stedet for innvandringsstopp i hele Norge ☹️ Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 21 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 21 timer siden VifteKopp skrev (7 timer siden): Venstre vil alltid være et EU-parti, og det er ikke intern Europa-migrasjon de vil begrense. Bedre kontroll på flyten internt i EU ville vært en god start for å begrense de mobile vinningskriminelle fra tidligere øst-blokkland…. Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 21 timer siden Rapporter Del Skrevet 21 timer siden Når selv Abid Raja går offentlig ut og sier at Oslo har et alvorlig problem med innvandring og integrering så sier det sitt. 3 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 21 timer siden Rapporter Del Skrevet 21 timer siden Vokteren skrev (4 minutter siden): Bedre kontroll på flyten internt i EU ville vært en god start for å begrense de mobile vinningskriminelle fra tidligere øst-blokkland…. I øyeblikket man innfører permanente grensekontroller mellom alle EU-land, forsvinner mye av poenget med EUs indre marked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå