Spillredaksjonen Skrevet 2. november Rapporter Del Skrevet 2. november Slik er den nye versjonen av publikumsfavoritten Aloy er tilbake i ny drakt på PC. Men fleire faktorar gjer at du kanskje like greitt kan spele den gamle versjonen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 2. november Rapporter Del Skrevet 2. november HORIZON ZERO DAWN DOWNGRADED Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 2. november Rapporter Del Skrevet 2. november Kan man ikke slutte å bruke ord som Ki... Kall det Ai... eller står Ki for Kan Ikke? 2 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 2. november Rapporter Del Skrevet 2. november "Eg ville ærleg talt heller spelt den gamle utgåva" Det er det sykeste jeg har hørt! RM versjonen er nesten på nivå med forbidden west og møter absolutt dagens standard. Mistenker at Mikkjell har havnet i en form for psykose 😂 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 2. november Rapporter Del Skrevet 2. november 13 minutes ago, WigNut said: Kan man ikke slutte å bruke ord som Ki... Kall det Ai... eller står Ki for Kan Ikke? I Norge heter det kunstig intelligens, KI. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. november Rapporter Del Skrevet 2. november Kan ikke se for meg at det blir store salgstall her. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 2. november Rapporter Del Skrevet 2. november rabler skrev: 13 minutes ago, WigNut said: Kan man ikke slutte å bruke ord som Ki... Kall det Ai... eller står Ki for Kan Ikke? I Norge heter det kunstig intelligens, KI. Og få med "strålesporing" også da! Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 4. november Rapporter Del Skrevet 4. november rabler skrev: 13 minutes ago, WigNut said: Kan man ikke slutte å bruke ord som Ki... Kall det Ai... eller står Ki for Kan Ikke? I Norge heter det kunstig intelligens, KI. Horisont Null Morgengry, da? Ikke alt MÅ oversettes. 1 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 4. november Rapporter Del Skrevet 4. november 8 hours ago, Feenyx said: Horisont Null Morgengry, da? Ikke alt MÅ oversettes. Horizon Zero Dawn er et egennavn og vil normalt ikke oversettes, kunstig intelligens er ikke det. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. november Rapporter Del Skrevet 5. november (endret) Quote "Det er greitt nok. Men det eg verkeleg reagerer på, er kor mykje smalare synsvinkelen er i den nye utgåva. Eg kjenner på noko av den same klaustrofobiske følelsen som Forbidden West gav meg på grunn av smal synsvinkel, og her er forskjellen natt og dag frå den gamle versjonen til det nye – i negativ forstand." Erm. Har ikke remasteren stort sett de samme innstillingsmulighetene som Forbidden West? Jeg synes også at default-synsvinkelen var litt liten i FW, men det går jo an å justere den. Endret 5. november av Sutekh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå