ltdata Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Har noen andre også lekt seg med å lage AI generert musikk? Jeg synes teknologien har blitt ganske bra nå. Jeg har brukt Suno som verktøy her. Jeg har brukt chatgtp til å hjelpe meg med å skrive noen av tekstene. Er det steming for å dele litt AI musikk? Gjerne litt morsomme eller dagsaktuelle tekster. Jeg kan starte med å dele noen eksempler: Postman _heavy metal_ Pat.mp4 Greta Elsker Biff! (2).mp4 Red Bull gir deg vingeeer!.mp4 Trikkety Trøbbel i Storgata (1).mp4 Yerba Mate! (1).mp4 Bulletproof and unimpeachable.mp4 Fytti Katta! (1).mp4 1 Lenke til kommentar
AutumnLeaves Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november En kompis av meg bruker to ulike nettsider til å generere. Den ene har fordeler som den andre ikke har, men husker selvsagt ikke hvilke. ganske sikker på at den ene er Suno. Tenkte prøve det ut en gang jeg også, når jeg kjeder meg og vil ha det litt moro 😛 Kan eventuelt dele når jeg har fått prøvd det ut! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå