Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i november

Anbefalte innlegg

pcpc3 skrev (7 timer siden):

kommer dere til å anmelde dragon age? vær så snill og ikke gi det 9/10 som de andre. det er transgender dialog IN GAME. noe jeg håper dere tar med i anmeldelsen. jeg ville ikke spilt det om jeg så fikk betalt 20.000

Så visst spillet er bra, så skal de gi det en dårlig karakter fordi du blir støtt av transgender dialog? Håper virkelig de tar hensyn til deg.

Kanskje de må ha en egen anmeldelse med 1 av 10 for de som blir støtt, og 9 av 10 for alle andre?

Endret av TheKims
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg ikke har klart å surre meg til Mario WOnder ennå kan det hende jeg venter med Brotherhood =) Ser jo artig ut, da.

Slitherhead har muligens noe clunky gameplay, men settingen ser alt for bra ut, så den er så absolutt på radaren.

Dragon Quest: censored edition holder jeg meg unna.

Tror fanden meg Metro Awakening kan bli en heftig VR opplevelse. Den gleder jeg meg nok mest til.

Ganske OK måned.

Lenke til kommentar

Det får'n si. Den som synes at 179 kroner for en måned med Stalker 2 og MSFS2024 er så dyrt at de trikser seg til å slippe å betale klarer faktisk å være mer gjerrig enn meg som ofte venter 2 år på at spill kommer på salg. Jeg har egentlig fått fylt hele året med spill pga gamepass. Har kjøpt noen skikkelige klassikere på salg, men ellers har jeg vært dekka av en skikkelig drøy backlog, men fra oktober til desember i år er jo gamepass helt konge, iallfall hvis previewene på de spillene som kommer dag 1 er noe å gå etter. Da tar jeg også med Black Ops 6 i beregningen som leverer så det hviner i rikosjettene. Ser ut som alle plattformene fikk en god høst i år. Det gledes!

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
RyanGraves skrev (2 timer siden):

Må du slutte med deg! Om du ikke tåler sånt får du la være å spille det. Verre er det ikke! Jeg har lest og brukt anmeldelser herfra i over 10 år og ytterst sjelden har jeg vært sterkt uenig i en anmeldelse.

Se på youtube angående Dragon age. Det handler ikke om spill lenger, det er politisk. PS! Pust med magen ;) 
Jeg er ikke spent, det kommer nok til å få en kjempekarakter her også. Anmeldelser bety lite, husk det er en person som jobber for en spillside , han vil nok ikke gjøre noe for å bli upopulær så det blir nok en god karakter. Sjekk steam og metacritic der folks som spiller gir det review . Problemet på Steam er at de har begynt å fjerne dårlige reviews, enda et ekempel på at dette er politisk. 
Review av dragon age har sikker over 10.000 dislikes nå. tror det sier sitt ;) 

Sjekk denne : 

For mye tutti frutti opplegg. Hadde ikke spilt det om det var gratis.
Lenke til kommentar
6 hours ago, Chaos_Niddhogg said:
11 hours ago, Gunfreak said:

Metro Awakening håper jeg blir bra.

Spent på om Gamer greier å lage en anmeldelse av det.

Og det er ikke lenge til heller. Yikes. Har gamer anmeldt noe VR spill det siste egentlig?

Tror ikke det. 

Batman har jo fått generell good kritikk. Men gamer har ikke anmeldt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...