Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i november

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

Skal kjøpe meg et abb på Gamepass for å spille Stalker 2, Indiana Jones og MS flight simulator 2024 i høst/vinter. 

Et lite tips; Elkjøp.no selger koder til en måned GP ultimate til 125,-. Altså under 50kr billigere enn rett fra Microsoft.

Kjøp et par koder og bruk dem de månedene det er noe du skal spille. :) 

Lenke til kommentar
saywhat skrev (2 timer siden):

Et lite tips; Elkjøp.no selger koder til en måned GP ultimate til 125,-. Altså under 50kr billigere enn rett fra Microsoft.

Kjøp et par koder og bruk dem de månedene det er noe du skal spille. :) 

Jeg betaler ikke for Gamepass. Microsoft har en 30 dagers angrefrist og den er det mange som utnytter vil jeg tro. Jeg spiller nesten aldri på Xbox men når jeg MÅ(exclusives) så kjøper jeg et ultimate abonnement, spiller (gjennom om det er bra) spillet og så går jeg inn på xboxmenyen og kansellerer og velger å få pengene tilbake. Høres kanskje kjipt ut men så lenge man har lov.. Jeg har av og til betalt for en måned men ytterst sjelden siden jeg knapt rører xboxen.
På Playstation plus så har jeg derimot hatt løpende abonnement i 17 år, kun for å spille multiplayer. Det er mye penger det, i tillegg til alle spillene jeg har kjøpt på PS store,  og det er ikke få. Jeg kjøper alle spill jeg liker.

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
MrL skrev (3 timer siden):

Litt beskjeden spalteplass for Planet Coaster 2 og MSFS 2024 må jeg si men, 2 av årets største lanseringer for min del. 

MSFS 2024 fortjener både bilde og stor spalteplass, enig der. Blir kjekt å gjøre litt spennende oppdrag, gå nede på bakken osv og Ikke bare fly rundt på måfå.

Lenke til kommentar
3 hours ago, Guybrush 3pwood said:

Skal kjøpe meg et abb på Gamepass for å spille Stalker 2, Indiana Jones og MS flight simulator 2024 i høst/vinter. 

27 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

Jeg betaler ikke for Gamepass...

Bare så at du skrev at du skulle "kjøpe abonnement på Gamepass", men det er tydeligvis ikke noe du gjør likevel da?
Så lenge det funker for deg så. For folk som ikke gidder å styre med slikt kan jeg anbefale å kjøpe månedskoder. Da fornyes ikke abonnement automatisk hvis man glemmer å si opp.

Lenke til kommentar
akelbo skrev:
matslm skrev (17 minutter siden):

Feil dato på Stalker. 20 November ikke September

Takk! 
Den glapp visst gjennom korrekturen. Har rettet opp nå :) 

kommer dere til å anmelde dragon age? vær så snill og ikke gi det 9/10 som de andre. det er transgender dialog IN GAME. noe jeg håper dere tar med i anmeldelsen. jeg ville ikke spilt det om jeg så fikk betalt 20.000
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
pcpc3 skrev:
akelbo skrev:
matslm skrev (17 minutter siden):

Feil dato på Stalker. 20 November ikke September

Takk! 
Den glapp visst gjennom korrekturen. Har rettet opp nå :) 

kommer dere til å anmelde dragon age? vær så snill og ikke gi det 9/10 som de andre. det er transgender dialog IN GAME. noe jeg håper dere tar med i anmeldelsen. jeg ville ikke spilt det om jeg så fikk betalt 20.000
Må du slutte med deg! Om du ikke tåler sånt får du la være å spille det. Verre er det ikke! Jeg har lest og brukt anmeldelser herfra i over 10 år og ytterst sjelden har jeg vært sterkt uenig i en anmeldelse.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
saywhat skrev (7 timer siden):

Bare så at du skrev at du skulle "kjøpe abonnement på Gamepass", men det er tydeligvis ikke noe du gjør likevel da?
Så lenge det funker for deg så. For folk som ikke gidder å styre med slikt kan jeg anbefale å kjøpe månedskoder. Da fornyes ikke abonnement automatisk hvis man glemmer å si opp.

Ja, skal kanskje kjøpe meg et abb nå og ha et par måneder for å spille disse spillene. Vanligvis gjør jeg ikke det men nå er det jo tre spill som kommer på nesten samme tid som jeg vil spille. Jeg KAN kjøpe indiana Jones til fullpris på PS5, noe jeg vanligvis gjør. Lies of P er et eksempel. Men siden Stalker 2 og MS flight sim 2024 og Indy(er "gratis" på xbox) er xbox excusives så kanskje jeg kjøper abonnement et par måneder. 

Lenke til kommentar
RyanGraves skrev (2 timer siden):

Må du slutte med deg! Om du ikke tåler sånt får du la være å spille det. Verre er det ikke! Jeg har lest og brukt anmeldelser herfra i over 10 år og ytterst sjelden har jeg vært sterkt uenig i en anmeldelse.

Se på youtube angående Dragon age. Det handler ikke om spill lenger, det er politisk. PS! Pust med magen ;) 
Jeg er ikke spent, det kommer nok til å få en kjempekarakter her også. Anmeldelser bety lite, husk det er en person som jobber for en spillside , han vil nok ikke gjøre noe for å bli upopulær så det blir nok en god karakter. Sjekk steam og metacritic der folks som spiller gir det review . Problemet på Steam er at de har begynt å fjerne dårlige reviews, enda et ekempel på at dette er politisk. 
Review av dragon age har sikker over 10.000 dislikes nå. tror det sier sitt ;) 

Sjekk denne : 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...