Gå til innhold

Sjefen for PlayStations Wolverine-spill har gått over til å lage Perfect Dark for Xbox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MomentousMomentum skrev (På 1.11.2024 den 11:06 AM):

"Sony bekreftet at Horton har gitt seg, men ville ikke kommentere hvorfor" Fordi han ble tilbudt en bedre lønn/deal av Microsoft. Er vel ikke så vanskelig å legge sammen to og to her.

Tja. Det kan være flere ting. Kreative uenigheter, arbeidsmiljø eller at han og familien ville flytte.

Men det er interessant at han dro til The Initiative istedenfor Crystal Dynamics (som han har jobbet for tidligere). Det kan jo tyde på at han fikk et godt tilbud fra Microsoft.

Lenke til kommentar
16 hours ago, onkel_jon said:

Lurer på om wolverine spillet noen gang kommer ut 🤣

Det gjør det garantert. Wolverine er et ganske så stort navn som kommer til å selge. Men i hvilken tilstand spillet kommer til å være i er spørsmålet her.

Når det er problemer hos ledelsen og de selv forlater skuta pga "kreative forskjeller på prosjektet" så ringer det mange alarmer hos meg.

Det kan tyde på at de ikke hadde en visjon til å begynne med, bare at de skulle lage et "Wolverine" spill men det var det. Kan og være at de var på god vei med noe, men "the suits" fra toppen bestemte at de må gå en annen retning, som vi dessverre har sett litt for ofte.

Ødeleggelse av kreativitet fra de som bare tenker penger er da intet nytt, men er blitt mer trendy i det siste.

 

Dette er da selvfølgelig kun spekulasjoner fra min side. Det skjer mye bak kulissene vi ikke vet om, men jeg ser på dettemed skepsis. Det gjelder og neste Perfect Dark som og har slitt med utviklingen.

 

Off-topic: Til moderatorene: Får dere betalt for jobben? =D Bare lurer, ikke svar om dere ikke vil, men dere har nok å drive med som det ser ut så synes dere fortjener noe for det i hvert fall 😃

Endret av Chaos_Niddhogg
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Chaos_Niddhogg said:

Ødeleggelse av kreativitet fra de som bare tenker penger er da intet nytt, men er blitt mer trendy i det siste.

Når miljøet rundt spill fylles av hatkampanjer fra en liten gruppe som roper veldig høyt blir ledelsen selvsagt redd for fremtidig fortjeneste og redd for å ta kreative sjanser. Det er derfor vi nå har remakes i både hue og rævva. Ledelsen tør ikke satse og ukjent = usikkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...