Gå til innhold

Må man batele husleie i tillegg til lån på alle blokkleiligheter eller rekkehus?

Gjest ff631...42c

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja jeg vet at det økes ved fellesutgiftene litt dumt for henne med minstepensjon ja hun syns det var ikke at hun måtte være med å dekke lader og diverse hun vil nok ikke gå betalt ned det lånet før hun vandrer tok opp lånet i 2017 og har bare betalt renter og begynner på avdrag nå 

Litt off topic nå, men disponerer hun carport eller garasje?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Duriello skrev (Akkurat nå):

Litt off topic nå, men disponerer hun carport eller garasje?

Aner ikke da det er langt flere leiligheter enn garasjer mest sannsynligvis hun har dårlig juridisk kompetanse også så leser ikke dokumenter spurte en gang om å få se dokumentene til leiligheten de visste hun ikke en gang hvor var blitt av 

Lenke til kommentar
Gjest ff631...42c
Krig og fred skrev (1 time siden):

Har du vurdert mikrohus? 

Heim-4.jpg.3ceafbe6a28b6c6bf45dae167fc5a89c.jpg

Ja jeg har det men synes det blir for trangt for meg. Måtte kvitte meg med mye ting og hsffe hatt dårlig med plsdf for overnattingsgjester osv. Tenker at det da er bedre å leie en ok leilighet dom jeg ejlr nå. Men kunne tenkt meg noe liknende bare større og på fast tomt. :)

Anonymous poster hash: ff631...42c

Lenke til kommentar
1 hour ago, Uderzo said:

Det kan fort bli en juridisk hodepine. Regelverket varierer veldig i de forskjellige kommunene.
Det kan også være vanskelig å finansiere og forsikre hvis de er på hjul da de ofte klassifiseres som fritidskjøretøy, skal visstnok være lettere hvis de er fastmonterte.
Så hvis man skal begi seg ut på det så bør man gjøre en grundig research først 😅
Håper at det blir politiske endringer etterhvert som gjør dette enklere, da mikrohus, etter min mening, kan være fornuftig.

Det kan nok stemme i mange tilfeller. Men jeg googlet i stad og da var det flere kommuner som bygger egne soner for mikrohus. 

https://www.norskemikrohus.no/prosjekter/eplehagen

Virker lovende. 

Endret av Krig og fred
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...