Gå til innhold

Nettbutikkene har blitt dårlige til å pakke inn produktene

Anbefalte innlegg

Har merket meg at i de siste årene så har nettbutikkene fullstendig sluttet å polstre pakkene, før i tiden så var det bobleplast. Og så gikk de over til papp. Nå er det ikke noe polstring overhode.

Mulig det ikke er noen direkte fare for at produktet blir skadet, men det gir ett dårlig inntrykk når det bare ligger og slenger slik.

Akkurat denne pakken var fra komplett, men har erfart at dette gjelder flere nettbutikker.

IMG_20241030_102819647_ark.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det alltid har vært variabelt. Ofte pakker jeg bedre når jeg sender i retur. Verste opplevelsen er kanskje en stor pakke fra Jula, alt var bare lagt rett oppi esken, ingen polstring overhodet.

Lenke til kommentar
sedsberg skrev (På 31.10.2024 den 1:25 AM):

Det meste av slikt utstyr er allerede temmelig godt polstret i originalembalasjen.

Ja, men når man sender et produkt til 13000kr så kunne man forvente at den ikke bare lå løs i esken slik. Hadde esken vært mindre så hadde det vært greit. 

De varene du mottok var lang bedre pakket.

Lenke til kommentar

Enig. :(  En av mine bestillinger nå nylig var en ganske skjør ting, men det fantes ingenting som beskyttet det. De hadde bare puttet det i en innerpose og en ytterpose og selve tingen var deformert da jeg åpnet. Så ut som om det var sparket fotball med den. 

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg bare at emballering nærmest har blitt et eget fag. Det blir brukt mer og mer tape og plast og bobler på en slik måte at det blir mer og mer irriterende. Varer man har kjøpt over de siste 15 årene online, blir jo bare mer og mer innbruddsikkert!

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (13 timer siden):

Enig. :(  En av mine bestillinger nå nylig var en ganske skjør ting, men det fantes ingenting som beskyttet det. De hadde bare puttet det i en innerpose og en ytterpose og selve tingen var deformert da jeg åpnet. Så ut som om det var sparket fotball med den. 

Ja, at de ikke har noe fyllmateriale så gjør den ekstra esken nesten bare vondt verre. Spesielt ved fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...