Spillredaksjonen Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops 6 - flerspillerdelen Treyarch leverer varene i årets Call of Duty. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Vet ikke om jeg begynner å bli for gammel eller hva det er, men jeg sliter betraktelig mer her enn jeg gjør i andre skytespill, inkludert både Warzone og tidligere CoD. Jeg har ikke nødvendigvis noe i mot tempoet, men jeg føler at jeg putter masse kuler i folk uten å ta de men dør med en gang selv. Eller at man blir skutt og drept før man rekker å se fienden engang. Er ikke en som liker å skylde på netcode eller det å spille mot ganske sterk aim assist, så må vel bare godta at jeg ikke er så god lengre. Selv MW19 hadde jeg ingen problemer med å få tak i de øverste kill streaks. Ikke på det nivået at jeg drar inn nukes, men toppet lista jevnlig. Nå har jeg ikke sjangs. Hardt 😛 1 Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Flerspillerbiten for min del får tommel ned. Kartene er ilke bygd opp rundt de nye bevegelsene i det hele tatt. Noen av karta er jeg overbevist om at de ikke testet i alle modusene heller(kremt.. Babylon og Domination). Når motstandere med tilpassa våpen kan komme seg frem til der man spawner, raskere enn man kan komme seg til nærmeste flagg fra spawn med et standardvåpen, så blir man veldig fort lei. MW2 klarte å stjele 100vis av timer. BO6 MP har så langt ikke klart 10, og tviler på at det blir så mye mer.. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Comma Chameleon skrev: Vet ikke om jeg begynner å bli for gammel eller hva det er, men jeg sliter betraktelig mer her enn jeg gjør i andre skytespill, inkludert både Warzone og tidligere CoD. Jeg har ikke nødvendigvis noe i mot tempoet, men jeg føler at jeg putter masse kuler i folk uten å ta de men dør med en gang selv. Eller at man blir skutt og drept før man rekker å se fienden engang. Er ikke en som liker å skylde på netcode eller det å spille mot ganske sterk aim assist, så må vel bare godta at jeg ikke er så god lengre. Selv MW19 hadde jeg ingen problemer med å få tak i de øverste kill streaks. Ikke på det nivået at jeg drar inn nukes, men toppet lista jevnlig. Nå har jeg ikke sjangs. Hardt 😛 Da er vi nok to som begynner og bli gammel. På tide med TOB igjen. "Team Oldboys" var med der en gang i tiden for ca 10 år siden eller noe sånt. :) Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Glad eg ikke er en del av det folket som vil ha slike spill. Viss eg ville spilt Max Payne så gjør jeg heller det enn denne wannabee greia. Og det er for mye klovner som løper rundt og ødelegger innlevelsen, starwars squadron gjor ting riktig da man kunne skå av allt kosmetisk møkk så det ikke er synlig der det ikke hører hjemme. Holder meg til litt mer hardcore shooters heller, der eg selv som snart 40 åring fortsatt skyter ned lett de redbull dopa kidza. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Fenris Helheim skrev (38 minutter siden): Glad eg ikke er en del av det folket som vil ha slike spill. Viss eg ville spilt Max Payne så gjør jeg heller det enn denne wannabee greia. Og det er for mye klovner som løper rundt og ødelegger innlevelsen, starwars squadron gjor ting riktig da man kunne skå av allt kosmetisk møkk så det ikke er synlig der det ikke hører hjemme. Holder meg til litt mer hardcore shooters heller, der eg selv som snart 40 åring fortsatt skyter ned lett de redbull dopa kidza. Har ikke morra di lært deg at du ikke trenger å si noe, om du ikke har en eneste positiv ting å si? 1 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Comma Chameleon skrev (13 timer siden): Vet ikke om jeg begynner å bli for gammel eller hva det er, men jeg sliter betraktelig mer her enn jeg gjør i andre skytespill, inkludert både Warzone og tidligere CoD. Jeg har ikke nødvendigvis noe i mot tempoet, men jeg føler at jeg putter masse kuler i folk uten å ta de men dør med en gang selv. Eller at man blir skutt og drept før man rekker å se fienden engang. Er ikke en som liker å skylde på netcode eller det å spille mot ganske sterk aim assist, så må vel bare godta at jeg ikke er så god lengre. Selv MW19 hadde jeg ingen problemer med å få tak i de øverste kill streaks. Ikke på det nivået at jeg drar inn nukes, men toppet lista jevnlig. Nå har jeg ikke sjangs. Hardt 😛 Det er nok alderen! Er et biologisk faktum at vi blir tregere og seigere. Bare å innse at det er slik, og takk og pris for skillbased matchmaking for sånne som oss. Blir vi iallefall litt skånet mot disse crazy gode kidsa Lenke til kommentar
Soles Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober (endret) Comma Chameleon skrev (13 timer siden): Vet ikke om jeg begynner å bli for gammel eller hva det er, men jeg sliter betraktelig mer her enn jeg gjør i andre skytespill, inkludert både Warzone og tidligere CoD. Jeg har ikke nødvendigvis noe i mot tempoet, men jeg føler at jeg putter masse kuler i folk uten å ta de men dør med en gang selv. Eller at man blir skutt og drept før man rekker å se fienden engang. Er ikke en som liker å skylde på netcode eller det å spille mot ganske sterk aim assist, så må vel bare godta at jeg ikke er så god lengre. Selv MW19 hadde jeg ingen problemer med å få tak i de øverste kill streaks. Ikke på det nivået at jeg drar inn nukes, men toppet lista jevnlig. Nå har jeg ikke sjangs. Hardt 😛 Det er ikke noe feil med din respons, tror nok du og de fleste overdriver litt her. Vil heller si det er dårlig "netcode" som har skylda, når spillutvikler har full fokus på skins, DLC og monster i et FPS spill forteller vell det meste egentlig. Når det er sagt, er jeg er snart 40 år og storkoste meg under Delta Force beta og har null problemer med respons i Tarkov. Et godt eksempel er denne videon Endret 31. oktober av Soles Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Dere rundt 40år , bare trøst dere med at reaksjonsevnen blir langt progressivt dårligere mot 50 😉 . Den mentale ballasten blir også dårligere , man orker ikke spille like lenge lenger før trøttheten kommer sigende og øynene svir røde og ømme . Nothing hurts more than time 😀. 1 Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober BakaBerg skrev: Fenris Helheim skrev (38 minutter siden): Glad eg ikke er en del av det folket som vil ha slike spill. Viss eg ville spilt Max Payne så gjør jeg heller det enn denne wannabee greia. Og det er for mye klovner som løper rundt og ødelegger innlevelsen, starwars squadron gjor ting riktig da man kunne skå av allt kosmetisk møkk så det ikke er synlig der det ikke hører hjemme. Holder meg til litt mer hardcore shooters heller, der eg selv som snart 40 åring fortsatt skyter ned lett de redbull dopa kidza. Har ikke morra di lært deg at du ikke trenger å si noe, om du ikke har en eneste positiv ting å si? Er nok mere att eg sko ønske spillet var som de gode gamle. Og hatet mot Activision som ødela for den fantastiske fan remaken som var på vei..... Hadde den komt ut så hadde allt vært godt Lenke til kommentar
Gamebino Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Tok noen dager å komme inn i dette, men nå løsner det. Som gamling på 40 så er det overraskende bra. Ting som trekker ned er at våpen er sykt mye dårligere før man får låst opp ting, de første 5 modifikasjonene på alle våpen har kun positiv effekt på alle stats! Ellers stilige bugs som at de som har vault edition har pay to win siden alle attachments på blueprints fortsatt virker selv når de tas av, så de kan ha 10 attachments. Men er såpass få som hadde 1300kr å bruke på dette og blir sikkert patchet snart. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Fleskelars skrev: Dere rundt 40år , bare trøst dere med at reaksjonsevnen blir langt progressivt dårligere mot 50 😉 . Den mentale ballasten blir også dårligere , man orker ikke spille like lenge lenger før trøttheten kommer sigende og øynene svir røde og ømme . Nothing hurts more than time 😀. Du tar feil jeg er over 50 og spiller mer hen jeg noen sinne gjorde før 😀 1 Lenke til kommentar
HoboChrist Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Comma Chameleon skrev: Vet ikke om jeg begynner å bli for gammel eller hva det er, men jeg sliter betraktelig mer her enn jeg gjør i andre skytespill, inkludert både Warzone og tidligere CoD. Jeg har ikke nødvendigvis noe i mot tempoet, men jeg føler at jeg putter masse kuler i folk uten å ta de men dør med en gang selv. Eller at man blir skutt og drept før man rekker å se fienden engang. Er ikke en som liker å skylde på netcode eller det å spille mot ganske sterk aim assist, så må vel bare godta at jeg ikke er så god lengre. Selv MW19 hadde jeg ingen problemer med å få tak i de øverste kill streaks. Ikke på det nivået at jeg drar inn nukes, men toppet lista jevnlig. Nå har jeg ikke sjangs. Hardt 😛 Spiller eksklusivt Hardcore for å slippe svettingene i vanlig core. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Som Battlefield spiller så trives jeg litt bedre på middels til store kart og med flere spillere, så det er synd de ga opp Ground War. 6vs6 takler jeg kanskje en runde eller to før jeg går lei. Det er vel bare å innse at COD ikke er min greie lengere. 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Noen timer inn i kampanjen og den virker bra nok, når det gjelder mp er jeg litt delt. Det er jo gøy med ekstra fart og moro som det legges opp til her. Kartene dessverre er ikke spesielt vakre eller nyttige, noen av de mer labyrintaktige er direkte kjipe. Våpnene er greie nok med litt oppgraderinger, men synes utvalget var bedre i MW3. Samme kan forøvrig sies om grafikken som her virker mindre skarp og polert. Forhåpentligvis kommer det noen justeringer og flere maps etterhvert. Lenke til kommentar
GagaGeir Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november (endret) Ble brått 47 år gammel pensjonist på FPS jeg og. Klarer å vippe mellom platinum og gull som solospiller på R6, Battlefield, Dayz og Delta Force er no problem, men på COD6 må jeg si jeg sliter. Tempoet var lovlig raskt for min del, mulig det er en tilvenningssak og spillet løsner litt med oppgraderte våpen, men veien dit virker lite fristende. Når et spill ikke fenger meg etter et par timers spilling, kommer det antakeligvis ikke til å gjøre det senere heller. Endret 1. november av GagaGeir Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Jeg skjønner ikke helt. Er jo bare 3 små kart eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå