Boing_80 Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Er det flere headbangers på forumet her? Jeg har nettopp lagt unna en treningsøkt med Slayer og Metallica dundrende i ørene. My oh my! Herlig musikk. 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 30. oktober Forfatter Del Skrevet 30. oktober Måtte bare dele denne! 1 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober hører litt på trash,men går for det meste i det litt hardere slaget foretrekker nok kreator nå,selv om det gikk mye i metallica før: 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Når jeg er ute å kjører, så må jeg ha en eller 2 runder Lux Æterna av Metallica. Fet i bil! 😁 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 31. oktober Forfatter Del Skrevet 31. oktober (endret) Bisarrt??? Utrolig kreativ video. Endret 31. oktober av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1. november Forfatter Del Skrevet 1. november Duriello skrev (På 31.10.2024 den 2:42 PM): Når jeg er ute å kjører, så må jeg ha en eller 2 runder Lux Æterna av Metallica. Fet i bil! 😁 Digger musikksmaken din 🙂💯👍 2 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1. november Forfatter Del Skrevet 1. november Oter skrev (På 31.10.2024 den 3:16 AM): hører litt på trash,men går for det meste i det litt hardere slaget foretrekker nok kreator nå,selv om det gikk mye i metallica før: Herlig! Tør jeg anbefale Violent revolution? 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1. november Forfatter Del Skrevet 1. november You take a mortal man And put him in control Watch him become a God Watch people's heads a-roll A-roll A-roll Just like the pied piper Led rats through the streets We dance like marionettes Swaying to the symphony of destruction Acting like a robot It's metal brain corrodes You try to take its pulse Before the head explodes Explodes Explodes Argh Just like the pied piper Led rats through the streets We dance like marionettes Swaying to the symphony Just like the pied piper Led rats through the streets We dance like marionettes Swaying to the symphony Swaying to the symphony of destruction The Earth starts to rumble World powers fall A warring for the heavens A peaceful man stands tall A-tall A-tall Just like the pied piper Led rats through the streets We dance like marionettes Swaying to the symphony Just like the pied piper Led rats through the streets We dance like marionettes Swaying to the symphony Swaying to the symphony of destruction Trump? 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Boing_80 skrev (2 timer siden): Digger musikksmaken din 🙂💯👍 UP gjør ikke det, det har vært nære på ett par ganger. 😂 Glemmer seg litt når det blir bra trøkk.. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Duriello skrev (6 minutter siden): UP gjør ikke det, det har vært nære på ett par ganger. 😂 Glemmer seg litt når det blir bra trøkk.. Prøv å sette på Airbourne med Runnin Wild på neste tur. Fartsbotgaranti! 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november :utakt skrev (Akkurat nå): Prøv å sette på Airbourne med Runnin Wild på neste tur. Fartsbotgaranti! Har den og på lista over fete kjørelåter ja. 🙃 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Beste minnene fra bil kommer dog fra Mötley Crüe, Kickstart my heart.. Ung, dum og tilgang på onkels 2nd gen Camaro.. 🫣 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Denne er kul å plukke frem nå og da. Metallica er blitt gamle gubber, tenk det. Jeg har vel blitt gammel gubbe sjøl. 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1. november Forfatter Del Skrevet 1. november :utakt skrev (43 minutter siden): Denne er kul å plukke frem nå og da. Metallica er blitt gamle gubber, tenk det. Jeg har vel blitt gammel gubbe sjøl. Det samme tenkte jeg og var raskt på pletten da billettene til Tons of Rock festivalen som fant sted i sommer ble lagt ut rundt oktober i fjor. Tenkte at de begynner å bli gamle og jeg er selv blitt 44 år. Dis se fleste metal gutta blir ikke så gamle Så da fikk jeg opplevd dem for første gang i livet mitt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå