Spillredaksjonen Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Langt bedre på PC enn konsoll, men ikkje kjøp det enno Red Dead Redemption kjem til å engasjere nye spelarar i mange år framover. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober AAA spill for 15 år sia kosta rundt 500kr Forstår både på godt å vondt at prisen må opp. 2 Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober MrLuni skrev: AAA spill for 15 år sia kosta rundt 500kr Forstår både på godt å vondt at prisen må opp. det er jo ikke det dette handler om da... 1 Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Hahaha hva faen Betaler ikke 600 for fuckings red dead 1 på PC. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober MrLuni skrev (1 time siden): AAA spill for 15 år sia kosta rundt 500kr Forstår både på godt å vondt at prisen må opp. For ett nytt AAA spill ja.... Men hva kostet et 15 år gammelt AAA spill for 15 år siden blir jo mer riktig å sammenligne det med 1 Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Kjøpes på tilbud! Synd at et såpass stort studio som Rockstar ikke enten kan remastre/remake det selv, eller sette noen andre til å gjøre det. Er det såpass enkelt at de simpelheten har regnet på det, og de innser at de tjener mer penger på å gjøre det på denne måten? mest sannsynlig.. At rockstar til syvende og sist er et AS er vel ingen i tvil om,, men gode spill - det lager de! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober (endret) Husker jo hvor tom den RDR1 verden føltes allerde når jeg spilte det på PS3 og det var nytt, var helt greit når man spilte gjennom det, men etter det så var det bare tomrom mye av verden. Ganske flat og kjedelig, sammenlignet med GTA4, 5 og RDR2. Og den vil vel bare føles enda tommere ut når man har spilt RDR2 Endret 31. oktober av Gunfreak 1 Lenke til kommentar
Kombucha Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Det er jo godt nytt at RDR originalen er ute på PC. Men Mikkjell har oppsummert det meget godt - PC master race-folka kan like godt vente til spillet rabatteres til sin rettferdige pris. Synes Rockstar fremstår som kjipe og kyniske når det gjelder remaster/remake-strategien. Sist var det vel de eldre GTA-spillene som måtte gjennomgå en røff remaster-behandling. Noen her i huset som tror at de faktisk er verdt å spille gjennom? 1 Lenke til kommentar
Uzen_ Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Jeg har allerede kjøpt spillet for 15 år siden, altså eier jeg allerede spillet. Ser da ingen problemer med å heller laste ned versionen fra Fitgirl. Som fungerer utmerket. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Kombucha skrev: Det er jo godt nytt at RDR originalen er ute på PC. Men Mikkjell har oppsummert det meget godt - PC master race-folka kan like godt vente til spillet rabatteres til sin rettferdige pris. Synes Rockstar fremstår som kjipe og kyniske når det gjelder remaster/remake-strategien. Sist var det vel de eldre GTA-spillene som måtte gjennomgå en røff remaster-behandling. Noen her i huset som tror at de faktisk er verdt å spille gjennom? RDR1 var fram til GTAV, det beste GTA-spillet, mener jeg. Det holder tidens tann ganske bra, og er vel verdt å spille gjennom. Å spille det etter RDR2 er heller ikke negativt, da tar plass etter RDR2, kronologisk sett. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Synd de kutter flerspillinga, mener å huske at det var morro med ingame pokerturneringer back in the day.. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober LampeLars94 skrev: Hahaha hva faen Betaler ikke 600 for fuckings red dead 1 på PC. 300 kr er passe! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Jeg er villig til å gi 10 kroner, nok til at utgiverne kan ta seg bolle. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Jeg eier det på xbox 360, som jeg kan kjøre i høyere oppløsning og 60 fps på xbox one x. Så for meg føler jeg ikke noe behov for å kjøpe det på nytt. Har forresten i lang tid fungert fint med emulator på pc også. Men for all del glad det til slutt kom til pc. Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober PC-versjoner brukte å være de billigste av alle porter Lenke til kommentar
Lush Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Venter, vil hjelpe på pris som er maks 400 for min del. Og mods, som virkelig vil la 4K skinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå