Evil-Duck Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november (endret) Lush skrev (57 minutter siden): Stemple meg som anti woke, om du vil det. Men spillet er ikke Dragon Age lenger for meg. Se mange her, liker spillet til tross for dialog, puzzle og alle er gode venner uansett.. Lykke til, bra dere liker dette men kunne bare ha gitt ut en nytt Fantasy spill. Istede for å ta Dragon Age navnet.. Og så får vi være uenig, i hvorfor BioWare har tatt spillet i denne retningen.. Vet ikke helt hvor du har at det har solgt bra.. Har ikke så mye å si, siden det er single player, men har mye å si for Bioware framtid og Dragon Age som franchise.. Steam tallene er ikke så lovende, har enda ikke brutt 80k.. får se i helgen om det bryter 100k.. Men dette spillet bør selge minst 4-5M om ikke mer, for å gå i null.. og dette bør gi godt over 150-200k spillere i snitt per time. Får se om en ukes tid, om jungeltelegrafen overbeviser den jevne spiller, om at spillet er bra nok.. Jeg har ikke stemplet noen som spesifikt som antiwoke, men jeg ser jo hvordan den delen av dette miljøet av spillere virkelig kjører hardt på med dårlige rasjonaliseringen når ett spil som er så uunskyldende inkluderende eller "woke" som dette er gjør det så bra. Med tanke på salgstall og aktive spillere så bryter det tidligere rekorder for studioet https://www.gamesradar.com/games/dragon-age/turns-out-people-still-like-single-player-bioware-rpgs-as-dragon-age-the-veilguard-tops-sales-charts-and-breaks-steam-records-for-the-studio/ https://www.forbes.com/sites/paultassi/2024/11/01/dragon-age-the-veilguard-sets-ea-bioware-playercount-records-on-steam/ https://gamingbolt.com/dragon-age-the-veilguard-takes-no-1-spot-on-steam-top-sellers-charts https://www.playstationlifestyle.net/2024/11/01/dragon-age-the-veilguard-sales-strong-amid-troll-attacks/ Er det en banebrytende launch med tanke på aktive spillere? Nei, men at det er en suksessfull launch med mange spillere, gode anmeldelser og svært mange som har blitt positivt overasket er det liten tvil om. Og dette er noe anti-woke gjengen virkelig ikke tåler for dette spillet skulle være spikeren i kista for bioware, noe det helt klart ikke er. Endret 1. november av Evil-Duck 8 1 Lenke til kommentar
P7SA Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november (endret) Det er nok litt vanskelig å vurdere suksessen, eller mangelen på suksess på dette tidspunktet. Hva spillet totalt har kostet inkludert reklame er spekulasjon, men det tallet er høyt. Lush er kanskje ikke så langt unna med sine estimater om hvor mange millioner det må selge bare for å gå i null. Vi har forøvrig begynt å få inn store mengder med brukeranmeldelser. På Metacritic har spillet i skrivende stund en score på 2,6/10. Det er basert på 1203 anmeldelser! Om noen ikke har fått det med seg så har Tek.no skrevet en artikkel om spillet. Eller dramaet rundt spillet. Dragon Age: The Veilguard skaper splid Kan kommenteres i denne tråden. Endret 1. november av P7SA 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg rabler Skrevet 2. november Populært innlegg Del Skrevet 2. november 7 minutes ago, P7SA said: Det er nok litt vanskelig å vurdere suksessen, eller mangelen på suksess på dette tidspunktet. Hva spillet totalt har kostet inkludert reklame er spekulasjon, men det tallet er høyt. Lush er kanskje ikke så langt unna med sine estimater om hvor mange millioner det må selge bare for å gå i null. Vi har forøvrig begynt å få inn store mengder med brukeranmeldelser. På Metacritic har spillet i skrivende stund en score på 2,6/10. Det er basert på 1203 anmeldelser! Om noen ikke har fått det med seg så har Tek.no skrevet en artikkel om spillet. Eller dramaet rundt spillet. Dragon Age: The Veilguard skaper splid Kan kommenteres i denne tråden. Det som ikke er vanskelig å skjønne er at brukerscore på Metacritic er totalt ubrukelig når det er snakk om et spill en som en gjeng idioter på Internett har lagt for hat. 10 Lenke til kommentar
Lush Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Evil-Duck skrev (38 minutter siden): Jeg har ikke stemplet noen som spesifikt som antiwoke, men jeg ser jo hvordan den delen av dette miljøet av spillere virkelig kjører hardt på med dårlige rasjonaliseringen når ett spil som er så uunskyldende inkluderende eller "woke" som dette er gjør det så bra. Med tanke på salgstall og aktive spillere så bryter det tidligere rekorder for studioet https://www.gamesradar.com/games/dragon-age/turns-out-people-still-like-single-player-bioware-rpgs-as-dragon-age-the-veilguard-tops-sales-charts-and-breaks-steam-records-for-the-studio/ https://www.forbes.com/sites/paultassi/2024/11/01/dragon-age-the-veilguard-sets-ea-bioware-playercount-records-on-steam/ https://gamingbolt.com/dragon-age-the-veilguard-takes-no-1-spot-on-steam-top-sellers-charts https://www.playstationlifestyle.net/2024/11/01/dragon-age-the-veilguard-sales-strong-amid-troll-attacks/ Er det en banebrytende launch med tanke på aktive spillere? Nei, men at det er en suksessfull launch med mange spillere, gode anmeldelser og svært mange som har blitt positivt overasket er det liten tvil om. Og dette er noe anti-woke gjengen virkelig ikke tåler for dette spillet skulle være spikeren i kista for bioware, noe det helt klart ikke er. Jeg ville lest dette en gang til og sett hvordan de ordlegger seg, og hvis vi ser på siste avsnitt av gamesradar: ""We don't fully know how The Veilguard is stacking up alongside BioWare's biggest hits, however. EA famously stopped releasing games on Steam in 2011, and only began again in 2019, so we don't actually have a concrete idea of how big the crowds were for Mass Effect 3 or Dragon Age: Inquisition on launch day. Either way, after a decade of low points from Anthem and Mass Effect: Andromeda to internal troubles and layoffs, it's good to see the storied studio find success doing what it does best. Så hva disse rekordene har å si... kanskje ikke så mye. Og hvis det interesserer deg, så ville jeg gått inn på community delen av spillet på steam. Og se hvor langt % av spillere har komt, iløpet av de forskjellige kapittlene. Men et solgt spill, som ikke blir refundet eller kom gratis gjennom et AMD produkt f.eks Er et salg. Uansett, TO dager er altfor tidlig å si om hvordan gamere som har kjøpt spillet, tar det i mot. Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 2. november Populært innlegg Del Skrevet 2. november (endret) Brukerscore på Metacritic har dessverre blitt helt ubrukelig ja, spesielt når det kommer til spill som grupperinger har lagt for hat av enten den ene eller den andre grunnen uten å engang ha prøvd spillet. Her er steam anmeldelsene mer verdifulle da en faktisk må spilt spillet for å kunne gi en anmeldelse og det ligger nå i dag på "stort sett positive" med rett oppunder 6000 anmeldelser. Dragon Age™: The Veilguard Steam Charts · SteamDB Men for all del, stem med lommeboka om en ikke tåler inkludering i spill så ikke kjøp spillene, og vær skuffet når spill dere håpte skulle feile ikke gjør det, for det er svært lite som tyder på at spillet her feiler, så for dere prøve å rasjonelisere det til at det var en mislykket launch noen dager til, til vi får fasiten Endret 2. november av Evil-Duck 10 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Forhåpentligvis blir vi kvitt slike ubrukelige reviews om en stund. Usa så vel på muligheten for å gjøre det ulovlig. 2 Lenke til kommentar
P7SA Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november (endret) 1 hour ago, Evil-Duck said: Men for all del, stem med lommeboka om en ikke tåler inkludering Ikke tåler inkludering? Du mener ekskludering? Ekskludering av damer med noenlunde ordinær latina rumpe eller damer med litt over snittet store bryster? Det til fordel for kvinner som har kappet bort brystene sine. Fantastisk inkludering å støtte med lommeboka dette. Eller ble karakterlageren fikset før lansering slik at den ikke ekskluderer like mange? Det var vel langt viktigere å inkludere arr etter å ha kuttet bort bryster, enn latina rumpe og andre kvinnelige trekk som er helt ordinære. "Love the inclusivity", var det vel ei (trans?) dame som sa om denne karakterlageren i en video på youtube. Kanskje hun var en they/them. Eller en han. Sorry om jeg bommer. Er vanskelig å si. Selv karakterer i dette spillet kan bomme på kjønn/pronomen, så jeg kan faktisk ikke klandres. Men slapp av. Jeg skal ta og "pull a barve" for mine synder. Ønsker ikke å krenke noen vettu, og takket være dette spillet vet jeg nå nøyaktig hva jeg må gjøre. *en push up* ... * to push up* ...... *tre push up* .... * fire push up*.... Endret 2. november av P7SA 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 2. november Populært innlegg Del Skrevet 2. november (endret) Det blir jo ganske klart illustrert hvem den krenkede part er her når uforståelige rants plutselig hopper frem Jeg skal kose meg videre med spillet denne helga, deilig at Bioware endelig har klart å lansere ett godt spill igjen! Endret 2. november av Evil-Duck 11 2 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november 17 minutes ago, P7SA said: Ikke tåler inkludering? Du mener ekskludering? Ekskludering av damer med noenlunde ordinær latina rumpe eller damer med litt over snittet store bryster? Det til fordel for kvinner som har kappet bort brystene sine. Fantastisk inkludering å støtte med lommeboka dette. Eller ble karakterlageren fikset før lansering slik den ikke ekskluderer like mange? Det var vel langt viktigere å inkludere arr etter å ha kuttet bort bryster, enn latina rumpe og andre kvinnelige trekk som er helt ordinære. "Love the inclusivity", var det vel ei (trans?) dame som sa om denne karakterlageren. Kanskje hun var en they/them. Eller en han. Sorry om jeg bommer. Er vanskelig å si. Selv karakterer i dette spillet kan bomme på kjønn/pronomen, så jeg kan faktisk ikke klandres. Men slapp av. Jeg skal ta og "pull a barve" for mine synder. Ønsker ikke å krenke noen vettu, og takket være dette spillet vet jeg nå nøyaktig hva jeg må gjøre. *en push up* ... * to push up* ...... *tre push up* .... * fire push up*.... 6 Lenke til kommentar
P7SA Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november (endret) 1 hour ago, Evil-Duck said: Det blir jo ganske klart illustrert hvem den krenkede part er her når uforståelige rants plutselig hopper frem Jeg skal kose meg videre med spillet denne helga, deilig at Bioware endelig har klart å lansere ett godt spill igjen! Har du ikke sett posten min tidligere i tråden? Inkluderte ren video fra spillet. Forklarer dette med pushups og "pulling a barve", eller hva enn hun sier når hun bommer på pronomen og forklarer dette. (A barve? A bar? Above? Subtitles har mange tolkninger.) Men bare kos deg med spillet du. Du lærer om disse tingene der. 👍 Om det var noen annet som var uforståelig får du bare spørre. I tilfelle den forrige linken til twitter ikke fungerer lengre. (Fungerer ikke for meg akkurat nå.) Her er youtube klipp som viser scenen. Endret 2. november av P7SA 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Elgen-Hansi Skrevet 2. november Populært innlegg Del Skrevet 2. november P7SA skrev (4 timer siden): Har du ikke sett posten min tidligere i tråden? Inkluderte ren video fra spillet. Forklarer dette med pushups og "pulling a barve", eller hva enn hun sier når hun bommer på pronomen og forklarer dette. (A barve? A bar? Above? Subtitles har mange tolkninger.) Men bare kos deg med spillet du. Du lærer om disse tingene der. 👍 Om det var noen annet som var uforståelig får du bare spørre. I tilfelle den forrige linken til twitter ikke fungerer lengre. (Fungerer ikke for meg akkurat nå.) Her er youtube klipp som viser scenen. Read the room... 🤦 8 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Dr.Peedee skrev (16 timer siden): Vent litt er mitt råd da. Laserbeam skrev (13 timer siden): Ville ha venta på salg. Evt prøve via EA Play Pro (PC) for én måned for kr 183,-. (Spiller det selv via EA Play Pro). Det er tydelig at mange av spillmekanikkene, gåtene og utforskningen (hvis du kan kalle det det utforskning) er tatt rett fra Star Wars: Jedi Fallen Order. (Et spill jeg liker ganske godt vel å merke). Så de har ikke prøvd noe særlig nytt der, som passer mer inn i et Dragon Age spill som kan stå på egne bein. Og jeg syns jeg kan legge merke til enkelte ting som kan henge igjen fra utvikling som et type live service spill (som Anthem), men at utviklingen har tatt en vending etter hvert, blant annet at live service elementene og flerspiller delen er tatt vekk under utviklingen. Og blitt videreutviklet som enspiller spill som et nytt Dragon Age spill. Looting av kister som virker nesten som Fornite type lydeffekter og grafikkeffekter. Et slags "hjem område" (som skipet i Warframe), oppsummering av av opdraget når du er ferdig; som XP, loot, liten oppsummering av hva du har gjort f.eks. Oppdragene er nokså korte, og virker mer tyggbare for korte spilleøkter. Utrolig stive ansiktsanimasjoner med nærmeste null følelse i ansiktsmimikken. Stemmeskuespillet derimot er nokså bra. Men dialog skrivingen kunne vært mye bedre. Jeg har spillt igjennom alle Dragon Age spillene ganske mange ganger, og er ganske sikker på at jeg har lest alle bøkene (e-bøker; på nettbrett og lesebrett). Spesielt én ting som er litt irriterende, er at hvis jeg bruker et halvt sekund for lang tid med å løse ei gåte, eller finne veien til et sted, så kommenterer enten min karakter, eller mine kompanjongene hvordan jeg kan løse det / finne veien. Evt så putter spillet et stort ikon i retningen jeg skal gå. Er vandt med The Witcher 3 hvor jeg kan vase rundt i timesvis for å bare finne inngangen til ei grotte e.l. (Som til slutt viser seg å være under vann i noen tilfeller). Jeg liker utforskning uten håndholding. Karakteren og kompanjongene du blir kjent med er ihvertfall ganske likandes. Skal i hvert fall spillet igjennom spillet, men ikke helt 100%. Men min versjon av 100%: "100% av det jeg har lyst til og gidder". Jeg er foreøpelig "kun" på nivå 14; Human Male Rogue, med Gray Warden bakgrunn. Jobber meg nedover mot Veil Ranger Specialization. Og tror jeg skal prøve å bli sammen med (Scout) Lace Harding. Har gjort et par sideoppdrag som dukker opp i de diverse områdene når dem er i "utforskningsmodus", men virker mer som glorifiserte "hente -og bring oppdrag". Bare håper at dem ikke har noe konsekvens hvis jeg ikke gjør dem "alle" (som i Mass Effect 3 (før den store oppdateringen som kom samtidig (eller etter?) Citadel DLC'en). EDIT: Spillet begynner å vokse mer på meg, og jeg begynner å like det mer og mer. Takk for infoen fra dere om spillet, nyttig å lese. Høres ut som spillet skal få vente litt for min del. P7SA skrev (11 timer siden): Om noen ikke har fått det med seg så har Tek.no skrevet en artikkel om spillet. Eller dramaet rundt spillet. Dragon Age: The Veilguard skaper splid Kan kommenteres i denne tråden. Takk, det var en overraskende informativ og lite "farget" artikkel. Greit å få litt oversikt over hva kritikken går ut på. 1 Lenke til kommentar
Nasjonalisten Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Alt jeg har sett fra dette spillet minner meg om sagnet at ''høyresiden ser på venstresiden som umodne barn'', dette spille var laget av folk som sitter fast i 8-års alderen, eller folk som tror alle andre er 8-åringer, og trenger å bli guidet, belært, og appelert til som barn trenger... Så er det all den moderne ekstremist-politikken, dette tror jeg faktisk er verre en dustborn. Nok ett studio som ikke lenger forstår viktigheten av innlevelse. Dragon age og bioware har enormt mange fans, jeg hadde forventet flere hundre tusen samtidig på dag 1 på steam, om det var ett godt innslag i serien. Det skal også en god del til for at profesjonelle anmeldere sier det rett og slett er elendig. Jeg regner med at mange ''normies'' ikke tør å kritisere politikken, det er forøvrig nok å si at dialogen er søppel. Jeg forstår ikke at eierne tillater daglig leder å skape en slik kultur i firmaet sitt. Som jeg har sagt før, spillet som helhet blir ikke elendig av pinlig moderne politiske øyeblikk alene, politiske aktivister er ikke skapere eller underholdere. 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november (endret) Okay. Etter å ha spilt litt flere timer av spillet i går kveld, så er det ikke så aller verst. Verdensbyggingen, historien og karakterutviklingene begynner å "balle på seg", og det virker ganske greit. Blir mer og mer positiv til spillet, jo mer jeg spiller det. Den nye grafikkstilen tok litt tid å bli vandt med, kjente blant annet ikke igjen Dorian i det hele tatt da han dukket opp på skjermen. Spoiler Har blitt ferdig med der jeg måtte velge mellom to av byene og hjelpe mot 2 drager. Valgte byen "til" Neve slik at den politiske inflytelse til The Vanatori ikke skulle bli utviklet, da de tydeligvis støtter de 2 alve-gudene. Er fornøyd at jeg valgte Gray Warden som bakgrunn, da de 2 gudene er ikke bare onde men også Blighted og har skapt en ny oppspring av Darkspawn blant annet og The Blight. Virker interessant om de 2 (3?) dragene som har dukket opp er former for Archdemons kanskje? Endret 2. november av Laserbeam 7 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november Evil-Duck skrev (16 timer siden): Brukerscore på Metacritic har dessverre blitt helt ubrukelig ja, spesielt når det kommer til spill som grupperinger har lagt for hat av enten den ene eller den andre grunnen uten å engang ha prøvd spillet. Her er steam anmeldelsene mer verdifulle da en faktisk må spilt spillet for å kunne gi en anmeldelse og det ligger nå i dag på "stort sett positive" med rett oppunder 6000 anmeldelser. Dragon Age™: The Veilguard Steam Charts · SteamDB Men for all del, stem med lommeboka om en ikke tåler inkludering i spill så ikke kjøp spillene, og vær skuffet når spill dere håpte skulle feile ikke gjør det, for det er svært lite som tyder på at spillet her feiler, så for dere prøve å rasjonelisere det til at det var en mislykket launch noen dager til, til vi får fasiten For meg som gammel (bokstavlig talt) Dragon Age fan så har det ikke noe med inkludering å gjøre. Det er rett og slett ikke et godt Dragon Age spill. Og det var det mange ventet på i 10 år. Men, det er et greit action RPG, men det samme kan sies om de siste Assassins Creed spillene også. Man må rett og slett justere forventningene til hva dette er for å kunne ha glede ut av det, synes jeg. Men, folk kjøper jo Call og Duty og Fifa hvert år... Så ikke så rart om dette også kommer til å selge bra. Men personlig synes jeg det er kvalmt å lese anmeldelser som skriver at "Bioware is back to their good form" o.l. når Bioware faktisk denne gangen har forlatt det som gjorde Dragon Age til Dragon Age. Og, det har null med Woke eller anti-woke å gjøre. Jeg synes hele den greia forpester diskusjonen om dette er et godt Dragon Age spill. I Baldurs Gate 3 kunne man lage seg gutte karakterer med og uten tissetasser, ha seg med alle kjønn og gud vet hva. Men de færreste var i tvil om det var et godt Baldus Gate spill. For det var et godt Baldurs Gate spill OG det var inkluderende. De to tingene utelukker ikke hverandre. Dragon Age The Veilguard er et inkluderende spill. Men ikke et godt Dragon Age spill. Dessverre. Men, for de som har lest de andre innleggene mine, så er det et bra spill. Så langt for meg i hvert fall. 2 1 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Jeg koser meg bare mer og mer med dette. Som mage er combat bra, mye bedre enn Inqusition! Spesielt de to modusene, staff for ranged og orb and blade for up close, funker veldig bra og er moro og utfordrende! Grafikken vokser også på meg, ekstremt pent. Litt sånn Ratchet and Clank aktig pent. Karakterene har jeg vendt meg til, selv om jeg egentlig ikke er fan. Utrolig kult å besøke så mange steder i universet man har hørt om i dialoger og lore i tidligere spill! Savner selvfølgelig party management, og at companions faktisk mestrer å dra aggro. Den biten er alt for dumma ned dessverre. Men, men. Som et action rpg funker det. Så får man heller gå til Larian for gode taktiske rpgs. 7 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Dr.Peedee skrev (2 timer siden): For meg som gammel (bokstavlig talt) Dragon Age fan så har det ikke noe med inkludering å gjøre. Det er rett og slett ikke et godt Dragon Age spill. Og det var det mange ventet på i 10 år. Men, det er et greit action RPG, men det samme kan sies om de siste Assassins Creed spillene også. Man må rett og slett justere forventningene til hva dette er for å kunne ha glede ut av det, synes jeg. Men, folk kjøper jo Call og Duty og Fifa hvert år... Så ikke så rart om dette også kommer til å selge bra. Men personlig synes jeg det er kvalmt å lese anmeldelser som skriver at "Bioware is back to their good form" o.l. når Bioware faktisk denne gangen har forlatt det som gjorde Dragon Age til Dragon Age. Og, det har null med Woke eller anti-woke å gjøre. Jeg synes hele den greia forpester diskusjonen om dette er et godt Dragon Age spill. I Baldurs Gate 3 kunne man lage seg gutte karakterer med og uten tissetasser, ha seg med alle kjønn og gud vet hva. Men de færreste var i tvil om det var et godt Baldus Gate spill. For det var et godt Baldurs Gate spill OG det var inkluderende. De to tingene utelukker ikke hverandre. Dragon Age The Veilguard er et inkluderende spill. Men ikke et godt Dragon Age spill. Dessverre. Men, for de som har lest de andre innleggene mine, så er det et bra spill. Så langt for meg i hvert fall. Tro meg det er få som er mer lei av anti-woke maset som jeg er. Saklige kritikker fra folk som faktisk har spilt spillet er helt greit, og er jo ikke uventet at den nye stilen og mekanikken ikke ville treffe alle, men jeg mener heller ikke at det er noen fasit på hva som er ett godt Dragon Age spill som du mener, dragon age spillene har endret seg mye dra Origin og til Inquisition og så det er jo heller ikke slik at de har beholdt den samme gamle Origin oppskriften fram til nå heller. Jeg er uenig i at det er kvalmt at anmeldere skriver at Bioware er tilbake i god form, for det er jo ikke noe kriterium at ett spill må være likt sine tidligere spill i serien for at det skal være ett godt spill. Det er greit og helt lov å være skuffet, men glir kanskje litt over i usakelige territorier at en syns det er kvalmt at noen liker noe du ikke liker. 4 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Evil-Duck skrev (19 timer siden): Det blir jo ganske klart illustrert hvem den krenkede part er her når uforståelige rants plutselig hopper frem Jeg skal kose meg videre med spillet denne helga, deilig at Bioware endelig har klart å lansere ett godt spill igjen! Hvordan er dialogen på det jevne? Hva med valgene? Har fått opp litt ymse klipp på youtube og twitter, og det virker ikke akkurat lovende. Tenker dog at det er plukket for å fremme en side. 1 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november Evil-Duck skrev (1 time siden): Tro meg det er få som er mer lei av anti-woke maset som jeg er. Saklige kritikker fra folk som faktisk har spilt spillet er helt greit, og er jo ikke uventet at den nye stilen og mekanikken ikke ville treffe alle, men jeg mener heller ikke at det er noen fasit på hva som er ett godt Dragon Age spill som du mener, dragon age spillene har endret seg mye dra Origin og til Inquisition og så det er jo heller ikke slik at de har beholdt den samme gamle Origin oppskriften fram til nå heller. Jeg er uenig i at det er kvalmt at anmeldere skriver at Bioware er tilbake i god form, for det er jo ikke noe kriterium at ett spill må være likt sine tidligere spill i serien for at det skal være ett godt spill. Det er greit og helt lov å være skuffet, men glir kanskje litt over i usakelige territorier at en syns det er kvalmt at noen liker noe du ikke liker. Det er kvalmt at anmeldere prøver dra folk inn til å kjøpe spillet når spillet overhodet ikke er i Bioware og Dragon Age sin ånd og så si/skrive at det er det. Det hadde vært mer redelig og riktig og skrevet at Bioware har "utviklet seg", "endret seg til det bedre" osv.. enn å prøve å spille på Bioware sin tradisjon. "kvalmt at noen liker noe du ikke liker" - du har jo ikke en gang lest hva jeg skriver. Hva slags agenda har du da? Kjære vene.... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå