Palladio Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober PaladinNO skrev (2 minutter siden): så tenker jeg at det @Kassettspiller mente Så fint at du forteller Kasettspiller hva hun egentlig mener. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober (endret) Palladio skrev (10 minutter siden): Så fint at du forteller Kasettspiller hva hun egentlig mener. Jeg forteller deg hva jeg antok hun mente. Fordi meningen med hennes korte svar var veldig, veldig opplagt for de fleste av oss. Endret 31. oktober av PaladinNO 3 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): At du mener det er vås, er din oppfatning. Det er ikke slik at bare fordi noen mener noe annet, så er det troll. Det ironiske her er jo at det er hen selv som er trådens største troll. Priceless. 6 Lenke til kommentar
Palladio Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober PaladinNO skrev (2 minutter siden): Jeg forteller deg hva jeg antok hun mente. Selv pleier jeg ikke å gå rundt å forklare kvinner hva det er de egentlig mener, men som de er for inkompetente til å fortelle selv eventuelt. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Jeg tenker vi setter en strek her da diskusjonen er lite konstruktiv og det er bare krangling. Jeg tror alle med fungerende sosiale antenner forstår hvordan man skal bruke blikket i møte med pene kvinner og menn, ingen liker å bli stirret på uansett grunn. 5 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg