Stripete Skrevet onsdag kl 03:39 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 03:39 Får opp dette tullet her, har prøvd å bestille noe på nettet siden i går tidlig. Går ikke gjennom. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Der er dekning på kortet. Gjelder flere nettbutikker (har prøvd noen bare for og se, og nei, kommer ikke inn til betalingen engang). Vet ikke hvor jeg skal poste dette så bare flytt om det ikke hører hjemme i denne seksjonen av forumet. Lenke til kommentar
toralfb Skrevet onsdag kl 05:33 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 05:33 Jeg opplevde nylig Vipps ikke fungerte. Oppdaget skjult telefon nummer var aktivert ved en feil. Deaktiverte det, så fungerte Vipps igjen. Mulig tilfeldig, men virker som det var en sammenheng... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet onsdag kl 06:42 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 06:42 Beklager på forhånd hvis dette er et dumt spørsmål. Har du lagt til til nytt kort i Vipps? Samboer hadde dette problemet, og det viste seg at hun ikke hadde lagt til det nye kortet sitt. Til privatpersoner kan man betale med bankkonto, men til bedrifter går det fra kort. Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 2 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 2 timer siden RRhoads skrev (På 30.10.2024 den 7:42 AM): Beklager på forhånd hvis dette er et dumt spørsmål. Har du lagt til til nytt kort i Vipps? Samboer hadde dette problemet, og det viste seg at hun ikke hadde lagt til det nye kortet sitt. Til privatpersoner kan man betale med bankkonto, men til bedrifter går det fra kort. Dette var også mitt problem, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå