Hawkmoon Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hei Jeg kjøpte meg nettopp ny hard disk, og koblet den til som slave til min gamle HD. Men da forsvant både cdrommen og brenner'n!! De ble rett og slett frakoblet, finner de ikke i bios engang, å under oppstart får jeg denne meldingen: secondary hard disk drive 0 not found secondary hard disk drive 1 not found Jeg kjører win2kpro, og jeg har ikke rørt noen jumpersettings eller noe på den IDE kabelen som er kobla til cd-rommene... håper dere kan hjelpe meg denne gangen også Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hvordan er oppsettet ditt på IDE? har du mange hardisker nå ? Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 har to disker nå, på samme IDE kabelen, primary 0 og primary 1. Har ikke rørt den andre IDE kabelen der de to cd-rommene er på, det var det jeg synst var så rart ... Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 tror jeg vet hvorfor jeg mista cdrommene, det var fordi nye disken min tok over stasjons bokstaven som cdrommen brukte.. prøver fremdeles å finne ut hvordan fikse dette Lenke til kommentar
picachu Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Du har ikke kommet borti ide-kabelen da? Vet at jeg har klart det noen ganger iaf Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 hehe, sjekka nettopp for sikkerhets skyld, men det var ikke det desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå