Morten82 Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober (endret) Høyttalerne mine er koblet direkte inn i hoved-pc'en min via standard 3,5mm minijack. Hver gang jeg har hjemmekontor kobler jeg den manuelt inn i jobb-pc'en. Er ute etter en "minijack-switch" som lar meg ha minijacken koblet inn i begge pc'ene samtidig, og som har en knapp jeg kan bruke for å switche mellom hvilken som er aktiv. Tilsvarende USB-switch jeg allerede har for mus, keyboard & webcam. Eventuelt et device med minijack-input & USB-output, hvis det er et bedre alternativ. Slik at høyttalerne kan gå via USB-switchen min. Har noen av dere erfaring og anbefaling? Endret 28. oktober av Morten82 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Regner med dette er relatert til denne tråden: Problemstillinga du her beskriver er egentlig latterlig enkel å løse. Hvis du søker på Ebay med søkefransen "stereo jack selector" ligger det flere dingser som jeg tror vil løse problemet - dvs avhengig av hvorvidt det egentlig er samme problemstillinga som i den forrige tråden din. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå