Spillredaksjonen Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Anmeldelse: Life is Strange: Double Exposure Det nyeste Life is Strange-spillet er ulidelig vakkert og fryktelig skuffende. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober Ikke overrasket, men fortsatt skuffet. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Hmmmm. 5/10 og jeg tenkte å hoppe over dette spillet. Men så ser jeg IGN gir det 9/10. Da må jeg finne ut hvem som har rett, og kjøper nok denne historien også. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Tor Rasmussen skrev: Hmmmm. 5/10 og jeg tenkte å hoppe over dette spillet. Men så ser jeg IGN gir det 9/10. Da må jeg finne ut hvem som har rett, og kjøper nok denne historien også. Regner med IGN har mest rett. 1 Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Walkyrje skrev: Tor Rasmussen skrev: Hmmmm. 5/10 og jeg tenkte å hoppe over dette spillet. Men så ser jeg IGN gir det 9/10. Da må jeg finne ut hvem som har rett, og kjøper nok denne historien også. Regner med IGN har mest rett. akkurat som de ga Veilguard 9/10? Det er jo helt tydelig nå at disse store spilljournalist selskapene er på en helt annen planet i forhold til spillerne. I tillegg så eies mange av de av samme eier og de pumper ut anmeldelser som er så og si kopiert og endret litt på i mellom seg. Hold deg til bruker anmeldelser når du kjøper spill. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november Crazning skrev: Walkyrje skrev: Tor Rasmussen skrev: Hmmmm. 5/10 og jeg tenkte å hoppe over dette spillet. Men så ser jeg IGN gir det 9/10. Da må jeg finne ut hvem som har rett, og kjøper nok denne historien også. Regner med IGN har mest rett. akkurat som de ga Veilguard 9/10? Det er jo helt tydelig nå at disse store spilljournalist selskapene er på en helt annen planet i forhold til spillerne. I tillegg så eies mange av de av samme eier og de pumper ut anmeldelser som er så og si kopiert og endret litt på i mellom seg. Hold deg til bruker anmeldelser når du kjøper spill. Jeg orker ikke lese så mye mer anmeldelser. Finner ut om jeg liker spillet eller ikke. Før i tiden når man satt med c 64 og Amiga var det ikke mye anmeldelser og finne. Men ja er mye fjas av spill ute nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå