Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha spesielt ikke -Spar 2248- , det er klart om du ikke følger med som vi gjør på skjermkort så kan du gå på en smell...

Gleder meg å se at 7900 xtx selger som aldri før:
image.thumb.png.30f448cc70232437ee9c1e744e926134.png
Da dette kortet fortsatt vill ligge godt over RTX 5070 TI i Raster (9070 xt også forrøvrig) så vill dette kortet bare fortsette å selge... Hvem ville trodd at 7900 XTX ikke trengte å endre prisen ved ny Gen å at det selger som aldri før ...

Lenke til kommentar

Ikke så rart de har solgt bra all den tid det har vært fullstendig tørke på skjermkortfronten en stund nå. Det er vel omtrent det eneste alternativet som er mulig å kjøpe pdd?  Sikkert fint for nettbutikkene å få tømt lagrene sine, da.

Endret av Adrgha
Lenke til kommentar
MrMidget skrev (24 minutter siden):

En hel gjeng som tydeligvis fikk seg 5080 FE nå da det droppa for nordiske land.
Selv hadde jeg ikke link så gikk glipp av det 😕 

Bot og scriptgjengen satt klare 😂

Rett ut på finn.no.

Endret av Paxville
Lenke til kommentar
23 minutes ago, Mazothian said:

image.png.263dfbd67cdbed8edcc512f9415b8700.png

krysser fingra for at jeg var heldig her🤞

Gratulerer så mye om du fikk !!

Men herregud en skal henge over demo siden for å snappe opp det som dukker opp :D

Endret av Nesi
Lenke til kommentar
1 hour ago, simalarion said:

haha spesielt ikke -Spar 2248- , det er klart om du ikke følger med som vi gjør på skjermkort så kan du gå på en smell...

Gleder meg å se at 7900 xtx selger som aldri før:
image.thumb.png.30f448cc70232437ee9c1e744e926134.png
Da dette kortet fortsatt vill ligge godt over RTX 5070 TI i Raster (9070 xt også forrøvrig) så vill dette kortet bare fortsette å selge... Hvem ville trodd at 7900 XTX ikke trengte å endre prisen ved ny Gen å at det selger som aldri før ...

Å betale 3000 mer for et 'OC' kort for 7900 xtx er galskap

Edit:
Kjøp dette, men forvent at man må ta av kjøler og erstatte paste med sheet for mange 7900 xtx sliter med pump out av goopen

https://www.prisjakt.no/product.php?p=7285937

Endret av JarleGutt
Lenke til kommentar
2 hours ago, Nesi said:

Gratulerer så mye om du fikk !!

Men herregud en skal henge over demo siden for å snappe opp det som dukker opp :D

Ser ut som den kommer med Porterbuddy i dag rundt 8-9 :D

Var heldig der! Da venter jeg litt med 5090-oppgraderingen til senere. :)

Lenke til kommentar
Mazothian skrev (6 minutter siden):

Var heldig der! Da venter jeg litt med 5090-oppgraderingen til senere. :)

Jeg endte med  RTX 4090, om jeg ikke helt tilfeldigvis får tak i RTX 5090 FE til  28K så venter jeg på RTX 6090, forhåpentligivs ser vi noe økt Raster ytelse på mye lavere effekt/strømforbruk da. Om jeg får tak i RTX 5090 FE så er det første jeg gjør å sette ned strømforbruktet til RTX 4090 Nivå, det er flere tester online nå som viser at man ikke taper veldig mye på det, strømforbruket er nok bare satt så høyt for at det skal se best mulig it i Benchmark tester ved release ...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
simalarion skrev (12 minutter siden):

Jeg endte med  RTX 4090, om jeg ikke helt tilfeldigvis får tak i RTX 5090 FE til  28K så venter jeg på RTX 6090, forhåpentligivs ser vi noe økt Raster ytelse på mye lavere effekt/strømforbruk da. Om jeg får tak i RTX 5090 FE så er det første jeg gjør å sette ned strømforbruktet til RTX 4090 Nivå, det er flere tester online nå som viser at man ikke taper veldig mye på det, strømforbruket er nok bare satt så høyt for at det skal se best mulig it i Benchmark tester ved release ...

Jeg kjører fortsatt min 4090 på 66% powerlimit 😁 Holder i massevis for meg som spiller singleplayer i 4K.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...