Paccoo Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Ikke fortvil, nye scalper muligheter torsdag 15:00😂🍿 Komplett kjører stream og giveaway igjen, så underholdning får vi nå hvertfall oppi denne galskapen... Endret 8 timer siden av Paccoo Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Prøvde meg på å kontakte komplett med spørsmål rundt 5090 bestillingen min og spørsmål om de hadde noe estimat på når de får inn flere kort. Eneste svar jeg fikk var følgende link : https://www.komplett.no/brand/Nvidia/GeForce-RTX-5000/?tag=faq så det var ikke mye å skryte av, men de har vel fått det samme spørsmålet 1000 ganger nå 😅 Lenke til kommentar
Bruker-394945 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Elkjøp kjørte etterhvert loddtrekning på PS5 husker jeg. Det er u grunn ganske rettferdig, men kan sikkert overkjøres av boter det også? Lenke til kommentar
Nesi Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 23 minutes ago, Paccoo said: Ikke fortvil, nye scalper muligheter torsdag 15:00😂🍿 Komplett kjører stream og giveaway igjen, så underholdning får vi nå hvertfall oppi denne galskapen... Skal komplett kjøre en ny runde med kort da ? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden (endret) 12 minutes ago, Bruker-394945 said: Elkjøp kjørte etterhvert loddtrekning på PS5 husker jeg. Det er u grunn ganske rettferdig, men kan sikkert overkjøres av boter det også? Loddtrekning er definitivt det beste gitt katastrofal lav beholdning, men 50xx er et såpåss smalt produkt at dette er urealistisk grunnet kostnad for gjennomføring. PS5 er/var et breddeprodukt og kan derfor forsvare investeringen. Edit: ved nærmere ettertanke mener jeg Komplett hadde dette for 40xx lanseringen men da var nok volumet langt høyere. Dessuten har de nedbemannet kraftig i mellomtiden så antagelig mindre ressurser til denslags kampansjer for et nisjeprodukt. Endret 7 timer siden av ps5 Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Paccoo skrev (1 time siden): Ikke fortvil, nye scalper muligheter torsdag 15:00😂🍿 Komplett kjører stream og giveaway igjen, så underholdning får vi nå hvertfall oppi denne galskapen... Hurra, 5 kort ut i nettbutikken og de resterende 445 kortene rett til Komplett-PC. 🥳 1 Lenke til kommentar
ili Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 59 minutes ago, Nesi said: Skal komplett kjøre en ny runde med kort da ? 5070 og 5070 ti launch Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden ili skrev (5 minutter siden): 5070 og 5070 ti launch Bare 5070 TI Lenke til kommentar
Bruker-394945 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Utfra de prisene jeg har sett så langt er 7900xtx en vesentlig bedre deal enn 5070 Ti. Svakere enn 4080S men samme prisen eller over? Nvidia er jaggu frekke. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Kommer det noen 8-pins kort denne runden? Sist var det noen 4070 med 8-pin. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) 55 minutes ago, BadCat said: Kommer det noen 8-pins kort denne runden? Sist var det noen 4070 med 8-pin. Amd har det du ser etter 😉. Men 5070 / 5070 ti skal også få 2x 8pin (om man skal tro på Pny). edit: lagt på smiley for tydelighet, Endret 4 timer siden av ps5 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) See no evil Hear no evil Speak no evil Quote The three wise monkeys are a Japanese pictorial maxim, embodying the proverbial principle "see no evil, hear no evil, speak no evil". The three monkeys are Mizaru (見ざる), "does not see", covering his eyes Kikazaru (聞かざる), "does not hear", covering his ears Iwazaru (言わざる), "does not speak", covering his mouth. Quote If you're after image quality, AMD's latest RDNA 3 encoder still falls behind. It can be reasonably fast at encoding, but even Nvidia's Pascal era hardware generally delivers superior results compared to anything AMD has, at least with our ffmpeg testing. Pascal er 10-serien, så da skjønner du hvor langt de ligger bak. Da har jeg allerede en mengde kort som er bedre. Endret 4 timer siden av BadCat Lenke til kommentar
Ola Norman Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Idrin skrev (På 12.2.2025 den 15.20): Har du mottatt Astral kortet? Hvordan er erfaringen din med det så langt? Går greit nok for øyeblikket 👍 https://www.3dmark.com/3dm/126291281 https://www.3dmark.com/3dm/126293190 https://www.3dmark.com/3dm/126296444 https://www.3dmark.com/3dm/126297783 https://www.3dmark.com/3dm/126299038 Tenker jeg swapper over til 9800X3D for noen game benchmarks ganske så snart Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 23 minutes ago, BadCat said: See no evil Hear no evil Speak no evil Pascal er 10-serien, så da skjønner du hvor langt de ligger bak. Da har jeg allerede en mengde kort som er bedre. ??? om du skal sitere noen så legg med link.. blir meningsløst uten 1 Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Jeg snakket med Proshop idag, dem hadde ca. 5 kort og det var nesten 600 bestillinger. Jeg lå som 50-60 i køen Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 1 minute ago, Frode68 said: Jeg snakket med Proshop idag, dem hadde ca. 5 kort og det var nesten 600 bestillinger. Jeg lå som 50-60 i køen De er sånn passe populære på discord nå 😄 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Ser da mye bedre ut med en Frode68 skrev (4 minutter siden): Jeg snakket med Proshop idag, dem hadde ca. 5 kort og det var nesten 600 bestillinger. Jeg lå som 50-60 i køen Jeg snakket også med ProShop..de sa de hadde 600 kort som var sendt ut, men hadde en backlog på over 600 igjen.. Var en dame som tok telefonen etter 24min i kø Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 10 minutes ago, MrMidget said: Ser da mye bedre ut med en Jeg snakket også med ProShop..de sa de hadde 600 kort som var sendt ut, men hadde en backlog på over 600 igjen.. Var en dame som tok telefonen etter 24min i kø Jeg tror nok mer på 5 sendt ut enn 600 sendt ut. 1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden ps5 skrev (1 minutt siden): Jeg tror nok mer på 5 sendt ut enn 600 sendt ut. Ja, jeg tror også mer på det Men har til gjengjeld å se noen faktisk få bekreftelse på ordren sin Selv fikk jeg igjennom ordren 14:00 så om det gikk i rekkefølge så skulle jeg være en av de første som fikk bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå