Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lucky666 skrev (1 time siden):

Jeg hadde beholdt 4090 uten

Skulle prøve å gå tak i et for en i tråden her også men så så jeg han hadde fått seg et eksemplar denne runden, så spurte jeg en på jobben som sa ja først men så tvilte pga han har 750w psu (ville trolig gått men) ..  så da av-bestilte rtx 5080 til 14 500kr nå, tror ikke Proshop ser det ofte hehe

image.png.4d5b75b8d088cc442a14f1c72cd53b49.png

Så ja jeg beholdt RtX 4090 selv om jeg kunne tjent litt ekstra på å bytte

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
wampster skrev (6 minutter siden):

Er vel omtrent 10 stk bare på discorden som har kjøpt/bestilt det kortet der til den prisen selv om det var opplyst at det var et tilgjengelig. Blir spennende å se hva som skjer

Jeg av-bestilte igjen av nevnte grunner over, utover det så ser Finn.no rimelig mettet ut på 5080 kortet også så gadd ikke styre mer med det… då ble å kansellere gitt

Lenke til kommentar
21 minutes ago, simalarion said:

Jeg av-bestilte igjen av nevnte grunner over, utover det så ser Finn.no rimelig mettet ut på 5080 kortet også så gadd ikke styre mer med det… då ble å kansellere gitt

Når de er såpass lett å kjøpe (om man ikke sitter fast hos tannlegen under salget) så blir det nok lite å hente på finn ja.

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Paccoo said:

Folk har vel skjønt nå att det er kunn 5090 som lønner seg og videreselge på Finn denne runden. Men di kommer sikkert til og prøve seg på 5070 ti og😂

Pny blir nok vanskelig å få tak i da alle de andre er tusen på tusen unna msrp. Men det betyr ikke at man får mye for de på Finn.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Adrgha said:

Ja, det er vel Trump-tollen som slår inn over alt. Det er nok i hvert fall unnskyldningen, vil jeg tro.

Konspirasjonsteorien er at alle har handlet inn til originalpris, gjemt de borte i et hjørne på lageret og så ventet på 10% toll som unnskyldning for å øke prisene med 20%.

Lenke til kommentar
Skjelvgråt skrev (13 minutter siden):

Blir nesten misunnlig på dem med 5080, enda jeg har 4080 super som med framegen ikke er spesielt dårligere enn 5080. Om det er spill 4080S ikke klarer å kjøre, så klarer vel ikke 5080 det særlig bedre heller.

Hvilket spill er det 4080S ikke "klarer" og kjøre feks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...