Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

FatherPotato skrev (1 time siden):

Ser ut til at 5090 TUF OC blir lagt ut kl 14 i dag.

Gratis frakt (privatkunde)
1 stk. På lager - 1-3 dager til levering ... jada .. flotte greier. At de ikke en gang kan samle opp Batch før de starter med dette.. er vell kun de som sitter klare med div bestilling skript som får de ene kortet (?).

Edit: ser et RTX 5080 også står med 1 stk på lager, antar da det bare er noe de skriver for å muligens holde scalpers litt unna
Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ps5 skrev (1 time siden):

4000 påslag for TUF OC, står over denne så bare å forskyne seg :D 

Å kjøpe dette kortet over MSRP-TUF er nærmest som å betale scalper-pris. Man får jo ingen ting for de 4k ekstra. Samme kjøler, PCB etc. Bare en fattig "overklokk" fra fabrikken. 

MSRP-versjonen kommer selvsagt aldri til å bli tilgjengelig igjen, så det er jo også et poeng.

Lenke til kommentar
41 minutes ago, simalarion said:
 ser et RTX 5080 også står med 1 stk på lager, antar da det bare er noe de skriver for å muligens holde scalpers litt unna

God jakt på [1] 5080 til msrp alle sammen. Jeg er selvsagt hos tannlegen akkurat under slippet :D 

Lenke til kommentar
MrMidget skrev (Akkurat nå):

Hvordan fungerer egentlig slike slipp? 
Du melder deg på så trekke dem 1 random "vinner" som kan kjøpe kortet klokken 14:00 ?

Hadde det vært såpass. Her er første bot til mølla stort sett 😛 Proshop har vel gjort noen grep da. 

Lenke til kommentar

image.png.0ab2973b9d4d0da6a73ea3ea2a8db102.pngSpennende å se, først så stod det forventet levering ut i mars, og at den ikke var på lager, refreshet siden etter noen sekunder og da var det plutselig "Denne vare er på lager". Jeg har egentlig et 3080 som jeg kjøpte på launch for 8500kr, som jeg egentlig klarer meg med enn så lenge, da jeg i disse dager har lite tid til gaming uansett... Men mer FPS er jo nice da :D

Lenke til kommentar
simalarion skrev (På 15.2.2025 den 22.44):

Demo er det de har i ut-stillings modeller etc hovedsakelig men kan også være kort Komplett får tilbake på angrefrist. Selve produktet skal være som nytt men embalasje etc kan være åpnet. Tipper Demo kort som blir lagt ut nå faktisk er demo kort å ikke angrefrist, for angrefrist er vell ca 14 dager å det er nok ingen som har kjøpt nye RTX 4090 på en stund nå..

Har kjøpt veldig mange Demo produkter å alle har vært som nye, til å med embalasjen + alt annet har fulgt med også (ledninger etc) men det er ingen garanti at alt tillegs utstyr skal være med på Demo produkt.

Du har like god garanti som alle andre varer du kjøper.

Demo er nok sjeldent utstillingsmodeller, lenger.

Jeg mistenker at det er folk som har returnert fleks kort (For de som syntes flex er en god ide)

Kort som var tiltenkt bygg for kunder, men som ble endret/ikke hentet.

14 dagers åpent kjøp (Er nok flest av disse)

Kort meldt med feil, som ikke har feil.

Lenke til kommentar

Jeg fikk grønt lys nå:

image.png.6a539236b03482f853233108c26b3a92.png

Spørsmålet er da om jeg skal beholde dette eller RTX 4090 hmm må tenke litt på den nå..

@Otaconmg RTX 4090 OC kortet jeg fikk nå nylig så som andre ting jeg har kjøpt som Demo helt nytt ut med alt inntakt, så det må i alle fall være en fast regel på at produktet skal være som nytt, skulle jeg tor eller så har jeg hatt veldig flaks (embalasje å alt har vært inntakt)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...