Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

1 minute ago, Whitestar127 said:

Det er tilfelle for meg også ja (3080). Skulle gjerne hatt samme ytelsesøkning fra 40-50 som fra 30- til 40-serien, men hva kan man gjøre.

Betale det hvite ut av øyet og håpe på å aller nådigst få kjøpe. Jeg oppgraderer kun da vinst på 4090 salget alene dekket 4090 og det lille tapet jeg hadde på 3080/3090 salgene tidligere. Blir lettere å selge en 2 år gammel 5090 enn 4 år gammel 4090 er håpet nå. Ikke ofte man kan ha en så dyr hobby i praksis gratis 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Wow, det var modereringen sin (nice!)"

Ja, var en av de Finn.no selgerene som drev med en noe aggresiv "markedsføring" for kortet sitt her "siste kortet, special price for you my friends" .. typ, så et eksempel på det vi skrev om tidligere i tråden der altså.

Tilbake til OnTopic

På Proshop virker det som om droppene kommer 14 når de først får kortene inn (de blir først grønne), men nå som de opplyser det tydelig på siden sin så blir det vill ikke noe lettere uansett. Jeg sitter  å jobber på PC hele dagen hver dag så har forsøkt mye, eneste sjangsen jeg har hatt så langt var RTX 580 MSI modell på komplett.no 30.jan ca kl 17 men droppet det da jeg ikke trodde det skulle bli såpass støvsuget for 5080

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
simalarion skrev (1 time siden):

Tilbake til OnTopic

På Proshop virker det som om droppene kommer 14 når de først får kortene inn (de blir først grønne), men nå som de opplyser det tydelig på siden sin så blir det vill ikke noe lettere uansett. Jeg sitter  å jobber på PC hele dagen hver dag så har forsøkt mye, eneste sjangsen jeg har hatt så langt var RTX 580 MSI modell på komplett.no 30.jan ca kl 17 men droppet det da jeg ikke trodde det skulle bli såpass støvsuget for 5080

For å gjøre det litt leveligere å følge med, i alle fall på FE-drop, så kan jeg anbefale å bli med i CoreFinder discorden som har blitt lenket til her noen ganger tidligere. Der kan man huke av for varsler for 5080 og 5090 drop i Norge. Det jobbes med overvåkning av AIB kort i nettbutikker også. 

I tillegg kan du ha Notify-FE siden åpen i en fane, så varsler den med lydsignal (og gir deg lenker) ved drop. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...