Whitestar127 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Frode68 skrev (9 minutter siden): Les her: https://www.tweaktown.com/reviews/10969/inno3d-geforce-rtx-5080-x3-sff-ready-for-4k/index.html#Final-Thoughts Så den testen der. Kan bare ikke fatte hvorfor de ikke har 5080 FE med i testen. Lenke til kommentar
Nesi Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Herregud de 5080 kortene forsvant fort… fy fader Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Prøvde å best. fra Proshop nå men det var borte på under 1 sekund. Jævla boter. Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Sånn, da var vel droppet over, sikkert under 10 kort fordelt på Skandinavia og Tyskland. Er ikke det raust så vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Proshop - trykte sekundet det ble lagt ut men: Dette er jo helt på trynet ... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Stod klar 1430 på proshop for å prøve å få kjøpt: https://www.proshop.no/Grafikkort/Inno3D-GeForce-RTX-5080-X3-16GB-GDDR7-RAM-Grafikkort/3331273 I det den ble grønn trykket jeg i kjøp, fikk opp ny side, med en feilmelding om at vare allerede var utsolgt... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden TRor det nok sitter flere personer og spammer f5 enn det er botter som prøver å kjøpe. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden ÅSSEN er det mulig å ikke engang få opp kjøpsknappen selv om du sitter å trykker F5 i det sekundet det slippes? Blir helt gåen av denne releasen jeg ass. 1 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg har en ordre inne på 5090 Astral OC. Får se om den blir levert før utgangen av 2025. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden wow - fikk akkurat en grønn -kjøp nå- knapp her, men selvsagt for sent her også: Kjente et hopp i mage gitt ahhahah Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden simalarion skrev (1 minutt siden): wow - fikk akkurat en grønn -kjøp nå- knapp her, men selvsagt for sent her også: Kjente et hopp i mage gitt ahhahah Har hatt 5 slike i dag, men blir bare redirecta til Nvidia etter captcha. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Om jeg fikk kjøpt 5090 RTX til 29 K nå samt solgte mitt ny kjøpte RTX 4090 OC (Demo Komplett) til ca 26 k så haddet det vært greit butikk for meg Lenke til kommentar
black Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg har fått kjøpsknappen mange ganger i dag, men ender bare tilbake på nvidia-siden igjen. Hvis man i tillegg må rekke kjøpsknappen hos proshop etterpå (ikke kommet dit enda), så blir det tilnærmet umulig. Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden simalarion skrev (5 minutter siden): wow - fikk akkurat en grønn -kjøp nå- knapp her, men selvsagt for sent her også: Kjente et hopp i mage gitt ahhahah Sett den grønne knappen 7 ganger idag jeg 🤣 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) simalarion skrev (13 minutter siden): wow - fikk akkurat en grønn -kjøp nå- knapp her, men selvsagt for sent her også: Kjente et hopp i mage gitt ahhahah Skjedd 5 ganger hos meg. Gir egentlig opp. Endret 1 time siden av Mala Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Ola Norman skrev (På 6.2.2025 den 15.45): Har du mottatt Astral kortet? Hvordan er erfaringen din med det så langt? Endret 1 time siden av Idrin Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Regner med flere får denne ? Lenke til kommentar
DragonForce Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 48 minutes ago, Idrin said: Jeg har en ordre inne på 5090 Astral OC. Får se om den blir levert før utgangen av 2025. Samme som meg. Mitt er bestilt 17:11, så blir vel lenge til jeg har noe kort Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Nå har proshop sittet å sluppet kort flere ganger idag, sikkert bare 1-2 kort av gangen. Hva med å heller samle opp og slippe flere titalls kort samtidig, å begrense kjøpet til ET kort per person, da får jo flere muligheten, ikke bare bot og script folket som bare skal videreselge allikevel. Ja, jeg er frustert 🙃 Slik det er nå, så kan jo samme person kjøpe et kort per dropp, et idag og et imorgen om de har dropp flere dager på rad eller flere ganger i uka. Endret 1 time siden av Paxville Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 1 hour ago, simalarion said: wow - fikk akkurat en grønn -kjøp nå- knapp her, men selvsagt for sent her også: Kjente et hopp i mage gitt ahhahah Skjedde meg på 4 av slippene i dag, du slapp billig unna sånn sett (to av slippene fikk jeg ikke knapp en gang). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå