Donkey Kong Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden ps5 skrev (1 time siden): Men amd kan heller ikke konkurrere med 80 serien Ettersom 5080 viste seg å ikke være mye raskere enn 4080 bør forholdene ligge godt til rette for AMD nå. Men AMD har gjennom historien ikke klart å legge seg tilstrekkelig lavt på pris. Jeg tipper AMD nok en gang vil legge seg for høyt, men vi får se i slutten av måneden. 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Her er det noen som har satt 7900 xtx opp mot 5080 (sikkert mange andre også) Endret 1 time siden av wampster Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Daniel Owen som er på video over har mye bra om skjermkort. Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Mange som bruker referanse kortet til amd 7900xtx når de kjører testene, da snakker vi om en underdimensjonert kjøler og 350w tdp. Denne er det heller ikke mulig å kjøpe lengre. Endret 1 time siden av freedomseeker Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 56 minutter siden Del Skrevet 56 minutter siden Ser at 7900xtx er snart utsolgt i USA(?): https://www.pcguide.com/news/rx-7900-xtx-is-rapidly-going-out-of-stock-across-major-retailers-following-the-rtx-50-series-launch/ Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 53 minutter siden Forfatter Del Skrevet 53 minutter siden (endret) Hmm husker tilbake til den gangen HL2 var mitt favoritt Action/fps spill da Source engine type spill (CS - Portal - DD osv) hadde mye bedre Fysikk å etter min mening mye bedre Grafikk en feks Grafikken du så Doom i samme periode som har en mer plastikk look + fysikken er mye mer stakato å u-realistisk (mye det samme i dag, selv om spillene underholder meg selvsagt) ... Etter jeg fikk RTX 4090 å kunne sette alt på fullt er det faktisk CyberPunk jeg ser minst forskjell på, jeg kunne like gjerne spillt dette på mitt gamle 2080 RTX som jeg runnet spillet på, har spillt mer i dag å helt ærlig ingen merkbare forskjeller med alt på fullt. Cyberpunk har også denne litt Doom aktige plastik look grafikken med håpløs dårlig Fysikk... Poenget er at jeg ser 7900 xtx gjør det bedre i Type spill som har likhet med Source engine grafikken + yter bedre i Source spill generelt også ser jeg: Call of Duty ops 6 har også type grafikk jeg skjenner igjen fra HL2, en renere mer realistisk grafikk etter min mening, nå har ikke jeg spillt dette spillet men jeg ser av tester at her gjør 7900 xtx det bra å jeg tror ikke det er tilfeldig når man ser på grafikken. Så til Red Dead Redemtion 2 som jeg også elsker grafikk & fysikk på (som også minner om HL2 osv) å jeg sjekket ikke dette før akkurat nå men 7900 xtx gjør det veldig bra her også: Til nå er det Red Dead Redemption 2 som har vært den beste opplevelsen nå å spille på full pupp på mitt nye kort... Så når jeg ser over mine favoritt spill Så gjør AMD det veldig sterkt, så jeg bør helt klart vurdere et kort fra AMD etter hvert :), så hvilken kort man burde kjøpe som gamer kommer jo ann på hvilke spill mann spiller også. Edit: Dette slo meg faktisk ikke før nå at AMD gjør det veldig bra i spillene jeg foretrekker Grafikken/Fysikken på. Endret 30 minutter siden av simalarion Lenke til kommentar
koford Skrevet 49 minutter siden Del Skrevet 49 minutter siden Hong Kong media PCM discovers melted cables and PSU failure after testing RTX 5090D/5080 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå