Evil-Duck Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Det er nok meget mulig ja, er ingen komplett fan lenger, men har en 10% rabatt kupong så lar jeg meg lure til å fra de 😅 1 Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Ikke på lager, men mulig å legge i handlekurven: INNO3D GeForce RTX 5090 Super | Multicom Har ingen tidligere erfaring med Inno3D, men tar sjansen. I verste fall er det bare å avbestille, hvis det ikke skjer noe i nærmeste fremtid mtp. leveringstid. Prisen er MSRP og det er et 3-slot kort, som i utgangspunktet var det jeg var på jakt etter (utover FE). Endret 2 timer siden av DeviantFractal Lenke til kommentar
Alesis Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden DeviantFractal skrev (Akkurat nå): Ingen på lager, men mulig å legge i handlekurven: INNO3D GeForce RTX 5090 Super | Multicom Gjennomførte kjøpet nå. I verste fall er det bare å avbestille, hvis det ikke skjer noe i nærmeste fremtid mtp. leveringstid. Har ingen tidligere erfaring med Inno3D, men tar sjansen. Prisen er MSRP og det er et 3-slot kort, som i utgangspunktet var det jeg var på jakt etter (utover FE). 5090 SUPER?? Den var ny 1 Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 9 minutes ago, DeviantFractal said: Ikke på lager, men mulig å legge i handlekurven: INNO3D GeForce RTX 5090 Super | Multicom Har ingen tidligere erfaring med Inno3D, men tar sjansen. I verste fall er det bare å avbestille, hvis det ikke skjer noe i nærmeste fremtid mtp. leveringstid. Prisen er MSRP og det er et 3-slot kort, som i utgangspunktet var det jeg var på jakt etter (utover FE). Hvordan pris lå det ute til nå? De hadde også kort ute ved release til MSRP også. Lenke til kommentar
ATi9800Pro Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Min Inno3d 5090 fra Proshop ble sendt nå Lenke til kommentar
Ola Norman Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 5090 "super" med 1000W ? Noe sier meg at det har gått litt fort i svingene der 1 Lenke til kommentar
MrHollywood Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 1 hour ago, ATi9800Pro said: Noen andre her som fikk bestilt på Proshop? Fikk bestilt et 5090 Astral OC, ca. kl. 15:03. 1 Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Ola Norman skrev (15 minutter siden): 5090 "super" med 1000W ? Noe sier meg at det har gått litt fort i svingene der Jeg var vel bare veldig tidlige ute med forhåndsbestillingen av RTX 5090 Super da 👌 Z_E0 skrev (17 minutter siden): Hvordan pris lå det ute til nå? De hadde også kort ute ved release til MSRP også. Prisen var kr. 28.839, så MSRP. Endret 1 time siden av DeviantFractal 2 Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 2 minutes ago, DeviantFractal said: Jeg var vel bare veldig tidlige ute med forhåndsbestillingen av RTX 5090 Super da 👌 Prisen var kr. 28.839, så MSRP. Allrite, lå ute fra 15:00 i går til langt på kvelden så antar det er en grei liste med folk i den køen. Var også en annen produktside men samme kort. Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Z_E0 skrev (6 minutter siden): Allrite, lå ute fra 15:00 i går til langt på kvelden så antar det er en grei liste med folk i den køen. Var også en annen produktside men samme kort. Høres lovende ut. Levering samtidig med 6090-serien i 2027 👌 1 Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Noen som har fått sendt kort fra Komplett? La inn en bestilling først kl 15 som hang lenge igjen i handlekurv uten at man fikk betalt pga. nettside tull. Fikk så betalt rett etter kl 17. Er status: Varen er forventet på lager (1 stk). Du vil få beskjed så fort varen er sendt. Endret 1 time siden av MuppetOwl Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 2 hours ago, ticx said: Jeg har jobbet mye med meg selv i det siste og blitt en bedre person, derfor er denne posten ikke et bilde av mitt 4090 suprim som jeg fikk til startpris med en 10% kupong på toppen under lansering sist gang vi alle møttes her. Vi kan ikke alle være engler dessverre. Lenke til kommentar
ATi9800Pro Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Lurer på hvor mange 5090-kort som var tilgjengelig i hele Norge sånn totalt sett? Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden MuppetOwl skrev (15 minutter siden): Noen som har fått sendt kort fra Komplett? La inn en bestilling først kl 15 som hang lenge igjen i handlekurv uten at man fikk betalt pga. nettside tull. Fikk så betalt rett etter kl 17. Er status: Varen er forventet på lager (1 stk). Du vil få beskjed så fort varen er sendt. Høres ut som du var litt for sen og må vente på leveranse? Status på bekreftet ordre skal være «Reservert på lager» ellerno. Mitt 5080 ble sendt i dag. Endte opp med msi Ventus x3 plus, syns det ser grusomt ut, men det var det billigste å få kjøpt.. hadde et zotac i kurven, men fikk aldri fullført det. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 52 minutter siden Forfatter Del Skrevet 52 minutter siden Det du vill ha på komplett er vell grønn prikk Reservert på Lager, ja. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 48 minutter siden Del Skrevet 48 minutter siden 2 hours ago, ticx said: Jeg har jobbet mye med meg selv i det siste og blitt en bedre person, derfor er denne posten ikke et bilde av mitt 4090 suprim som jeg fikk til startpris med en 10% kupong på toppen under lansering sist gang vi alle møttes her. Fuck that. Lenke til kommentar
ili Skrevet 48 minutter siden Del Skrevet 48 minutter siden 32 minutes ago, MuppetOwl said: Noen som har fått sendt kort fra Komplett? La inn en bestilling først kl 15 som hang lenge igjen i handlekurv uten at man fikk betalt pga. nettside tull. Fikk så betalt rett etter kl 17. Er status: Varen er forventet på lager (1 stk). Du vil få beskjed så fort varen er sendt. Dette betyr at du venter på de skal få flere kort inn på lager. Så kan vente en god stund. Er i samme sko. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 37 minutter siden Forfatter Del Skrevet 37 minutter siden Ny Kjempe deal hos komplett, løp å bruk 10% fordel!: Lenke til kommentar
ili Skrevet 32 minutter siden Del Skrevet 32 minutter siden (endret) 11 minutes ago, simalarion said: Ny Kjempe deal hos komplett, løp å bruk 10% fordel!: Hvordan kan noen kjøpe forrige modell av 80 serien til nesten prisen for nye 90 serien? Sykt. Endret 26 minutter siden av ili Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå