Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Necrotes skrev (Akkurat nå):

Har en Gigabyte GeForce RTX 5090 Gaming OC 32GB liggende i handlekurven på Elkjøp, ser at noen her ikke har det beste synet på gigabyte, hvorfor?

Fordi noen tror alt de leser på nett. Du har jo 5 års reklamasjonsrett hvis noe skjer uansett.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Alesis said:

Fordi noen tror alt de leser på nett. Du har jo 5 års reklamasjonsrett hvis noe skjer uansett.

Sant nok med tanke på garantien, ser også at det står forventet levering torsdag 13.februar, så kunne evt kansellert hvis jeg ombestemmer meg. Tror jeg sitter å venter litt, verste liten så forsvinner den. Sitter med en 4090 så føles egentlig jævlig sløs ut å kjøpe en 5090, spesielt med tanke på hvor mye dyrere disse kortene er.

Lenke til kommentar

Noen som har fått tak i RTX 5090 her?, for å være ærlig er jeg ikke så veldig intressert i å grave å spørre mer om RTX 5080 det endte med å ikke bli et intressant kort i det hele tatt for min del, med god raster løft i bakgrunnen hadde forbedret AI tjenester vært en velkommen bonus dog 

Lenke til kommentar

Ligger varer for 73k i handlekurven min på Komplett, så noen av klikkene må ha gått igjennom. Kommer meg imidlertid ikke inn i handlekurven, så aner ikke hvilke kort det er. 

Antar det er bots som hamrer nettsida som gjør at hele greia krasjer? 

Lenke til kommentar
big_glasses skrev (7 minutter siden):

jaja, er nede på heile komplett kart, så får vel ikke sjekket noe der på ei stund

https://status.komplettgroup.com/6hcfjta7oskf/3596257

Har faktisk ikke fått gjort en dritt der å har forsøkt å kjøpe 1 kort siden kl 15 (har 10% så kunne bare gitt det videre til bedre pris til den som ville ha, uten å ta ekstra for det så det tror jeg mange ville). Har testet siste 15 min å får ikke andre varer i kurven heller, helt krise..

Proshop er lure som er en enkel side, som tåler trøkk, de klarer å endre statuser raskt å virker til å være dønn stabil i dag også på lager statuser.. alt var gult med en gang dog hehe

Endret av simalarion
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...