ps5 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Nå er også 4x serien tilgjengelig igjen på komplett. Bare å sikre seg her: 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Serie 50 er den nye. Dette er gammelt skrot. 2 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Men bare 24000 da, løp og kjøp sier nå jeg! Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Første testen jeg har sett for noe annet enn FE: Gigantisk kort som sikkert vil koste nord om 35k i Norge. Ytelsen på kjølinga er bra, da. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 6 minutes ago, Pennywise said: Første testen jeg har sett for noe annet enn FE: TLDR: "Ridiculously massive" Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Haha akkurat like stort som mitt nye RTX 4090 Rouge Strix OC, ganske nøyaktig faktisk Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Hadde vært fint å vite prisen/ytelsen omtrent på det 9070xt kortet snart altså... 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Vet ikke hvorfor, men dette kortet har merkbart høyere minimum fps vs founders... Lenke til kommentar
Scrub Lord Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 3 minutes ago, JarleGutt said: Vet ikke hvorfor, men dette kortet har merkbart høyere minimum fps vs founders... Den er klokket høyere, ca en 7% økning. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 4 minutes ago, Scrub Lord said: Den er klokket høyere, ca en 7% økning. 592 watt. Psu og kabler gråter. 1 Lenke til kommentar
Scrub Lord Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Just now, ps5 said: 592 watt. Psu og kabler gråter. Og lommeboken om man går for det kortet. Lenke til kommentar
koford Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Dere er gale som bruker så penger, se blind på FPS counter så er du dum. Etter en stund så er vel kortet mehh.. får ikke en magisk følelse, får ikke den store aha opplevelse slik det var fra 30- tll 40 serien. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden https://www.tomshardware.com/pc-components/gpus/vendors-safeguard-16-pin-connector-on-rtx-5090-with-thermal-pads-helps-dissipate-excess-heat Vendors safeguard 16-pin connector on RTX 5090 with thermal pads — helps dissipate excess heat some custom RTX 5090 models feature thermal pads on the backside of the 16-pin power connector. The reason behind the decision is strictly a cautionary one to help with cooling. Melting 16-pin connectors last generation spooked many customers, which has prompted vendors to add extra security measures. Lenke til kommentar
koford Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Thor. skrev (Akkurat nå): https://www.tomshardware.com/pc-components/gpus/vendors-safeguard-16-pin-connector-on-rtx-5090-with-thermal-pads-helps-dissipate-excess-heat Vendors safeguard 16-pin connector on RTX 5090 with thermal pads — helps dissipate excess heat some custom RTX 5090 models feature thermal pads on the backside of the 16-pin power connector. The reason behind the decision is strictly a cautionary one to help with cooling. Melting 16-pin connectors last generation spooked many customers, which has prompted vendors to add extra security measures. Med andre ord: De løy altså? alt var ikke bare bruker feil ? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 25 minutes ago, Scrub Lord said: Den er klokket høyere, ca en 7% økning. Jeg vet det, men det er økning i minimum FPS jeg syntes gikk veldig opp, men mulig jeg ser meg blind på grafene Lenke til kommentar
koford Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden JarleGutt skrev (13 minutter siden): Jeg vet det, men det er økning i minimum FPS jeg syntes gikk veldig opp, men mulig jeg ser meg blind på grafene Kanksje du burde se mer på: Hva behøver jeg?? Trenger jeg virkerlig? Hva slags kort har jeg nå og er det et problem med den ? Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) 2 ting som er greit å ha mtp "future proofing"; Stort kabinett og en kraftig PSU. Selv har jeg et eldre Big Tower og en kvalitets 1600W PSU, da er man sikret uansett hva som kommer. Endret 2 timer siden av Paxville 2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden (endret) I kontrast til OC versjon av RTX 4090 som jeg har Rog Stix, slo på OC nå og kjørte steel nomad: 370 W Maks med OC i følge HW monitor.. Som Scrub Lord viste til tidligere, med såpass mye W bruk fra før er det bedre roe ned strømfobruken en å drive med OC på 5090 RTX som allerede bruker for mye strøm, man mistet ikke altfor mye FPS heller kontra effekt man satte ned, se på videon han linket til, jeg viller heller gjort det en startet med OC på det kortet.. Endret 2 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
koford Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Det florerer allerde problemer med hovedkort som har disse "smarte" quick release. Asus 800-series motherboard quick GPU release mechanism Lenke til kommentar
koford Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden En annen ting jeg lurte på, disse tunge monstrer 3'rd kjølere er nå tungre enn 40-serien. Hvordan skal de få kortene u horisontalt løsning uten at det knekker? rister på hodet at de ikke kommer med bedre løsning. Jeg tipper vi ser knekte kort en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå