Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Robotix skrev (54 minutter siden):

Kjøper heldigvis stor PSU hver gang jeg oppgraderer. Ser på PSU som en del av kabinettet. Den skal vare i mange år.

1500W strømforsyning, blir vel ikke så varm med 5090 innabords ☺️

Jeg mener det er nesten nødvendig, det nærmer seg jo 2x12v kabel (da 1 har maks 600w) dog hehe, men for vell anta at de heller roer ned Strømforbruket på 6090 å ikke motsatt, for det er vell ingen PSU som kommer med to slike kontakter.

Har bootet Pcen for første gang med RTX 4090 Rouge Stix nå, veldig stille kort (er vell også en av de største å tyngste antar jeg), kjører på quiet mode.. innstallerer drivere nå. Men blir nok å følge med videre på denne Releasen uansett, tok en helt annen turn en forventet dette gitt 🤪.

Det var et Demo kort men alt så flunka nytt ut med alt inkludert i esken, så storfornøyd så langt

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
siDDis skrev (4 timer siden):

Hardware unboxes folka er så talentløse, hvor er benchmark av Cyberpunk i RT Overdrive? Hvor er Indy med Path Tracing?
Linus hadde ihvertfall test av diverse AI programmer og workstations. Selv om de også manglet en skikkelig test.

Heldigvis var den en dude som utførte en skikkelig test:

Talentløs? Hva har du røyket? sniff sniff.
Du er vel mer opptatt av RT, AI, jukse generert frame (Noe som ikke er ekte ytelse, kun feature.
Ikke at det er dårlig, de de har planer om å teste det i de kommende uka, det fikk du vel ikke med.
Stort sett er 5090 et 4090 Ti

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...