simalarion Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden (endret) Ok, GS stempelet fra Gaiwnard skal jo liksom være Golden Sample, som tidligere skulle være håndplukket GPU som klokket bedre. Mye som tyder på at dette kvalitet-stempelet ikke står seg i så fall Endret 2 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Hva tenker folk om brukt 7900 xtx med 24GB vram? Kan det være et "ok" alternativ? Lenke til kommentar
Alesis Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden ps5 skrev (1 minutt siden): Jeg kan si det slik at denne ville jeg aldri betalt denne prisen for - ikke engang ny fra butikk. Vel, alle 4090 presterer nesten helt likt. Eneste forskjellen er hvis du skal overklokke, da er noen bedre enn andre. Og da kan jeg være enig at man skal styre unna gainward. Men hvis du bare skal plugge det i å glemme det er det samme hvem man velger. Har sett 3 videoer i det siste som sier det samme. Dessuten er man vel smart nok å få med kvitteringa, da er det 5 års reklamasjonsrett fra kjøpsdato uansett Lenke til kommentar
Alesis Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden wampster skrev (3 minutter siden): Hva tenker folk om brukt 7900 xtx med 24GB vram? Kan det være et "ok" alternativ? Hvis du får det til rundt 10000 er det ikke så dumt nei 1 Lenke til kommentar
Alesis Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Når det gjelder overprisede Nvidiakort. Så at big boss Jensen Huang nå er inne på topp 10 verdens rikeste personer.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden simalarion skrev (49 minutter siden): Ok, GS stempelet fra Gaiwnard skal jo liksom være Golden Sample, som tidligere skulle være håndplukket GPU som klokket bedre. Mye som tyder på at dette kvalitet-stempelet ikke står seg i så fall Hadde jo dette i noen mnd. selv før jeg fikk FE. Ingenting å utsette på det i grunn. Kanskje ett litt kjedelig kort utseendemessig for de som liker bling, men det sklir rett inn i en sort rigg. Er stille og hadde gode temperaturer. Da var det riktignok nytt. 1 Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden TheKims skrev (På 18.1.2025 den 5.45): Frame gen er IKKE en økning i ytelse. Så nei det er ikke et voldsomt hopp. 30 fps vil fortsatt føles som 30 fps uansett hvor mange falske frames du hiver på det. FG/MFG på lav FPS har vi allerede vært igjennom, og er begge enige om at er tull. FG/MFG ble fremhevet fordi 30-serien ikke har mulighet for FG. Så vil nok spill som på 30-serien kjører på 30 FPS, ha en vesentlig flere FPS med tilsvarende 50-serie kort Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Huff, dyrt med nye skjermkort uansett hvor "fancy" dem er... De gir heldigvis mer ytelse og noen fancy nye greier, men mange ganger ser det ganske så likt med PS5 spillene for å være ærlig. Ok, noen som har noen mening om hva som gir mest for pengene fra Gpuene som finnes på markedet akkurat nå? Eller er det greit å vente litt til for å se ved lanseringen til Amd sine nye gpuer? Lenke til kommentar
Robotix Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Slett Endret 1 time siden av Robotix Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 38 minutter siden Forfatter Del Skrevet 38 minutter siden (endret) Malvado skrev (1 time siden): Huff, dyrt med nye skjermkort uansett hvor "fancy" dem er... De gir heldigvis mer ytelse og noen fancy nye greier, men mange ganger ser det ganske så likt med PS5 spillene for å være ærlig. Ok, noen som har noen mening om hva som gir mest for pengene fra Gpuene som finnes på markedet akkurat nå? Eller er det greit å vente litt til for å se ved lanseringen til Amd sine nye gpuer? Selv om det ikke ser ut til å bli så mye "Bang For Buck" som AMD først ga inntrykk for (men det er fortsatt en mulighet, får se 23.Jan, ryktet sier at det er release dato) så er nok 9070 XT et av kortene du får mest FPS pr Krone, ryktene sier nå at du skal få ca 4080 RTX ytelse (4K med RT på) for ca 7 - 8 K, det er ikke så aller værst .. Edit: Som du ser over så tenker jeg selv på 4090 RTX nå, men selger svarer nå han ikke er tilgjenglig selvsagt. 9070 XT kan fortsatt være det jeg faller for å heller fleske til med HighEnd ved neste mulighet, om det blir mulighet for RTX 5090 ved release kan det være jeg kaster all fornuft over bord å kjøper det på tross av jeg sitter på 850 W PSU (den er ny dog, siden jeg har AMD CPU som bare skal dra rundt 60 w + Micro ATX HK med kun 2 stk DDR5 ram brikker så kan det gå hehe) Endret 33 minutter siden av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå