Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
27 minutes ago, simalarion said:

Proshop dumpet kortene nå, i steden for 14:

Jeg leste "Proshop dumpet prisene nå" :D   

Forøvrig komisk at Komplett nå selger demo-kort av innstegsmodellen MSI Ventus 5080 til tusenlappen mer enn Elkjøp skal ha for medium-modellen MSI Inspire OC 5080 rett fra fabrikk. Begge tilgjengelig for kjøp.

Endret av ps5
Lenke til kommentar
Erwe skrev (2 minutter siden):

Power vil ikke være noe dårligere og slenger seg med:https://www.power.no/data-og-tilbehoer/datakomponenter/grafikkort/gigabyte-geforce-rtx-5090-gaming-oc-32-gb-grafikkort/p-3944417/

Dette hadde de også for ei uke siden med samme leveringstid, så det kan være avbestillinger som legges ut igjen.

Wov, de selger 3080TI-kort til 17999,- !!!
https://www.power.no/data-og-tilbehoer/datakomponenter/grafikkort/gigabyte-geforce-rtx-3080-ti-vision-oc-12g-gpu/p-1285394/

• Liker 1
Lenke til kommentar

wow nå løsner det skikkelig rundt omkring, ser proshop slapp enda en batch i dag..

Som ps5 skriver, om det fortsetter som dette ser vi nok også etterhvert bedre priser fremmover..

Jeg fikk antatt levering på mitt Astral OC 23.april... Så da får jeg vell forsøke å få FE til 26 K frem til det hehe

Lenke til kommentar

Mer Komplett-Galskap:

image.thumb.png.6b63cfd7e8f9f7c59119bcc0f33ef205.png

Edit: Nå tror jeg virkelig både Webshapper & Scalpere prøve å smi mens jernet er varmt. Våren trer også nå alvorlig inn for fullt å da synker kjøpe trykket en del til høsten kommer.. går inn i lav-sesong nå

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
simalarion skrev (5 minutter siden):

wow nå løsner det skikkelig rundt omkring, ser proshop slapp enda en batch i dag..

Hvilke kort ble sluppet i andre drop? Typisk at disse tingene skjer når jeg faktisk har det travelt på jobb. 😅

Synes fortsatt 37k er for mye, så håper på noe rimeligere snart. 

Lenke til kommentar
Adrgha skrev (11 minutter siden):

Hvilke kort ble sluppet i andre drop? Typisk at disse tingene skjer når jeg faktisk har det travelt på jobb. 😅

Synes fortsatt 37k er for mye, så håper på noe rimeligere snart. 

image.thumb.png.7bf3dd7dfb64c773ff435ea8434ee279.png

Ja, men nevnte tidligere at om det var Astral så er jeg villig til å gå høyere, i dag på Elkjøp var det i tillegg OC versjon & 35 900
image.png.d43ed2c667bf424ec776e8adc2b4abfb.png

Edit: Av grunner nevnt i min forrige post så tror jeg du vill finne bedre priser.. Følg spesielt godt med på FE!.

Edit: Første jeg skal finne ut av nå er hvilken programmer jeg kan undervolte med, tror jeg kan bruke samme program som følger med Astral kort (asus), der man kan også kan sjekke om alle ledninger fører strøm etc

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...