Synapse Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Fikk ikke kjøpt fra Elkøp, men NetOnNet tok bestiling. Biligere en scalpers selv om dyrere en Elkøp, så de får bare sitte med de på finn, lol. 1 Lenke til kommentar
ATi9800Pro Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 2 hours ago, simalarion said: 15 kort i dag: Kan anbefale dette kortet dersom noen er usikre 😉 Jeg har non OC-versjonen og temperatur og støy har vært fantastisk. Fikk 49k i timespy på graphics score med undervolt. 3 Lenke til kommentar
Frank_Bergen Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden ATi9800Pro skrev (8 minutter siden): Kan anbefale dette kortet dersom noen er usikre 😉 Jeg har non OC-versjonen og temperatur og støy har vært fantastisk. Fikk 49k i timespy på graphics score med undervolt. Hva får du i Steel Nomad? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Velter inn 5090 nå. Får se hvor lange Komplett kan holde det gående med tulleprisene sine. Og stakkars finn-scalpere.. Endret 19 timer siden av ps5 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19 timer siden Forfatter Del Skrevet 19 timer siden (endret) Sett mange bra muligheter i dag ja, også mulighet til: Som jeg anser som et MYE bedre kjøp en de Komplett legger ut til 40 K, men her er det forhåndsbestilling nå da.. Proshop dumpet kortene nå, i steden for 14: Endret 18 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) 27 minutes ago, simalarion said: Proshop dumpet kortene nå, i steden for 14: Jeg leste "Proshop dumpet prisene nå" Forøvrig komisk at Komplett nå selger demo-kort av innstegsmodellen MSI Ventus 5080 til tusenlappen mer enn Elkjøp skal ha for medium-modellen MSI Inspire OC 5080 rett fra fabrikk. Begge tilgjengelig for kjøp. Endret 18 timer siden av ps5 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Gikk for dette på Elkjøp . Får det i posten neste Torsdag. Prisene komplett opererer med er og var totalt uaktuelt. 2 Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Jippi jeg fikk kort på Proshop 😄 Vet ikke om de reserverer handlekurv eller om jeg hadde griseflaks 2 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 14 minutes ago, MrMidget said: Multicom... Multiscalp... Lenke til kommentar
Erwe Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Power vil ikke være noe dårligere og slenger seg med:https://www.power.no/data-og-tilbehoer/datakomponenter/grafikkort/gigabyte-geforce-rtx-5090-gaming-oc-32-gb-grafikkort/p-3944417/ Dette hadde de også for ei uke siden med samme leveringstid, så det kan være avbestillinger som legges ut igjen. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Erwe skrev (2 minutter siden): Power vil ikke være noe dårligere og slenger seg med:https://www.power.no/data-og-tilbehoer/datakomponenter/grafikkort/gigabyte-geforce-rtx-5090-gaming-oc-32-gb-grafikkort/p-3944417/ Dette hadde de også for ei uke siden med samme leveringstid, så det kan være avbestillinger som legges ut igjen. Wov, de selger 3080TI-kort til 17999,- !!! https://www.power.no/data-og-tilbehoer/datakomponenter/grafikkort/gigabyte-geforce-rtx-3080-ti-vision-oc-12g-gpu/p-1285394/ 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Power padder alltid med 20% for å være klare for dnb 20%. Neste er vel medio juni så her er de tidlig ute. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Disse har flere merker på lager Shark gaming 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17 timer siden Forfatter Del Skrevet 17 timer siden wow nå løsner det skikkelig rundt omkring, ser proshop slapp enda en batch i dag.. Som ps5 skriver, om det fortsetter som dette ser vi nok også etterhvert bedre priser fremmover.. Jeg fikk antatt levering på mitt Astral OC 23.april... Så da får jeg vell forsøke å få FE til 26 K frem til det hehe Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Ny butikk det der? aldri hørt om sharkgaming tidligere Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Shark hadde mange inne, ble kjøp der, takk. Ser de står på nvidia sin offisielle side. Endret 17 timer siden av -=HellBound=- 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17 timer siden Forfatter Del Skrevet 17 timer siden (endret) Mer Komplett-Galskap: Edit: Nå tror jeg virkelig både Webshapper & Scalpere prøve å smi mens jernet er varmt. Våren trer også nå alvorlig inn for fullt å da synker kjøpe trykket en del til høsten kommer.. går inn i lav-sesong nå Endret 17 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden simalarion skrev (5 minutter siden): wow nå løsner det skikkelig rundt omkring, ser proshop slapp enda en batch i dag.. Hvilke kort ble sluppet i andre drop? Typisk at disse tingene skjer når jeg faktisk har det travelt på jobb. 😅 Synes fortsatt 37k er for mye, så håper på noe rimeligere snart. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17 timer siden Forfatter Del Skrevet 17 timer siden (endret) Adrgha skrev (11 minutter siden): Hvilke kort ble sluppet i andre drop? Typisk at disse tingene skjer når jeg faktisk har det travelt på jobb. 😅 Synes fortsatt 37k er for mye, så håper på noe rimeligere snart. Ja, men nevnte tidligere at om det var Astral så er jeg villig til å gå høyere, i dag på Elkjøp var det i tillegg OC versjon & 35 900 Edit: Av grunner nevnt i min forrige post så tror jeg du vill finne bedre priser.. Følg spesielt godt med på FE!. Edit: Første jeg skal finne ut av nå er hvilken programmer jeg kan undervolte med, tror jeg kan bruke samme program som følger med Astral kort (asus), der man kan også kan sjekke om alle ledninger fører strøm etc Endret 16 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå