simalarion Skrevet tirsdag kl 18:43 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 18:43 (endret) Denne kan være litt kjip for et pr nå, sjekket elkjøp ja Mener jeg ikke har sett denne på siden deres tidligere i dag så kan være at det blir prisen (?) & ProShop Endret tirsdag kl 18:45 av simalarion 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet tirsdag kl 20:25 Del Skrevet tirsdag kl 20:25 1 hour ago, simalarion said: Denne kan være litt kjip for et pr nå, sjekket elkjøp ja Mener jeg ikke har sett denne på siden deres tidligere i dag så kan være at det blir prisen (?) & ProShop Tror de fleste som kjøpte Astral LC OC kjøpte med rabatt, inkludert meg 35992kr 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet tirsdag kl 20:30 Del Skrevet tirsdag kl 20:30 4 minutes ago, Nizzen said: Tror de fleste som kjøpte Astral LC OC kjøpte med rabatt, inkludert meg 35992kr Antar du også har vannkjøling cpu, hvilket kabinett og hvordan arrangerer du for plass? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet tirsdag kl 20:36 Del Skrevet tirsdag kl 20:36 4 minutes ago, ps5 said: Antar du også har vannkjøling cpu, hvilket kabinett og hvordan arrangerer du for plass? Kabinett? 😅 2 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet tirsdag kl 20:38 Del Skrevet tirsdag kl 20:38 Just now, Nizzen said: Kabinett? 😅 Of course 😄 Noen av oss i allmuen må forholde oss til Waf (wife acceptance factor) 1 Lenke til kommentar
Erwe Skrevet tirsdag kl 21:55 Del Skrevet tirsdag kl 21:55 (endret) ps5 skrev (1 time siden): Of course 😄 Noen av oss i allmuen må forholde oss til Waf (wife acceptance factor) Jeg har prøvd Suprim Liquid i et Fractal North kabinett. Det gikk ikke fordi Suprimen har slangeuttaket i bakkant og det blir for trangt mot radiatoren. Vil tro de fleste dual chamber kabinettene passer. Jeg endte opp med et Darkflash DY451L fra Proshop. Det har god plass og 9 slotter, men er samtidig billig. Endret tirsdag kl 21:59 av Erwe 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet onsdag kl 05:01 Del Skrevet onsdag kl 05:01 ps5 skrev (8 timer siden): Of course 😄 Noen av oss i allmuen må forholde oss til Waf (wife acceptance factor) Det er mange kabinetter om dagen som har plass til 2 slike kjølere. Plass i topp/bunn/front/side. Har selv Lian Li O11 LX, og har plass til 3 stk 3x120 radiatorer. Har 2 i dag på 1 loop. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet onsdag kl 06:32 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 06:32 (endret) Nitro 9070 XT Demo proshop: Eller hva med en OC versjon til 10 K mer På NetonNet: Men ikke noe på lager da, selvsagt, noe annet ville vært rart Edit: Øker Gradvis med LC i dag, trolig en del som angrer + noen nye på Komplett: Endret onsdag kl 07:51 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet onsdag kl 08:12 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 08:12 Dropp på 5070 Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet onsdag kl 08:20 Del Skrevet onsdag kl 08:20 Komplett har nå fått inn 37 stk Astral LC. Tror de var nede i ca. 13 i morges. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet onsdag kl 09:18 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 09:18 (endret) Siden det dryppvis har kommet tilbake så er det trolig mange som angret kjøpet også ang LC Astral. Så får vi se om enten Komplett dropper bruk av "klubb rabatt" på Ny Gen skjermkort så de kan legges ut til ca normal pris, for har mistet troen på at komplett noen gang kommer med normal priser på nye gen skjermkort pga deres "klubb rabatter". Endret onsdag kl 09:18 av simalarion Lenke til kommentar
Mazothian Skrevet onsdag kl 09:26 Del Skrevet onsdag kl 09:26 (endret) For de som er interessert i 5080, så har Komplett noen demovarer av Asus Tuf Oc på lager. Bestilte nettopp et selv! En god ventepølse til jeg klarer å lande et FE til msrp. Endret onsdag kl 09:27 av Mazothian Ventepølse 1 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet onsdag kl 09:29 Del Skrevet onsdag kl 09:29 (endret) Lurer på hvor mange % av kundene hos Komplett som har denne 10% rabatten. Det er vel en forholdsvis smal gruppe med rabatt som er ute etter kun 5090? Mulig de selger 5090 til pluss 10% til å begynne med, inntil det markedet er mettet, før de setter ned prisen til "de andre". Da ender vi opp med lik pris til både rabattkunder og de uten😄 Endret onsdag kl 09:32 av lucky666 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet onsdag kl 10:09 Del Skrevet onsdag kl 10:09 49 minutes ago, simalarion said: Siden det dryppvis har kommet tilbake så er det trolig mange som angret kjøpet også ang LC Astral. Så får vi se om enten Komplett dropper bruk av "klubb rabatt" på Ny Gen skjermkort så de kan legges ut til ca normal pris, for har mistet troen på at komplett noen gang kommer med normal priser på nye gen skjermkort pga deres "klubb rabatter". Ingen som angrer på Astral kjøp 🤣 Det er i såfall bare i dine drømmer 😆 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet onsdag kl 10:12 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 10:12 Er ikke helt sikker på hvorfor du quoter meg hele tiden Nizzen å ikke har spesielt intressante ting å skrive men helt ok om du mener det.. Lenke til kommentar
JanFrode Skrevet onsdag kl 10:39 Del Skrevet onsdag kl 10:39 Bestilte nettopp Sapphire Radeon RX 9070 XT 16GB Gaming PULSE på Netonnet for 9890,- 1 Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet onsdag kl 10:53 Del Skrevet onsdag kl 10:53 Nå brukte jeg min 10%-kupong på noe annet, så da er det helt garantert at det kommer noen billige MSRP-kort til salgs hos Komplett omgående. 😛 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet onsdag kl 11:07 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 11:07 Adrgha skrev (12 minutter siden): Nå brukte jeg min 10%-kupong på noe annet, så da er det helt garantert at det kommer noen billige MSRP-kort til salgs hos Komplett omgående. 😛 Hehe neppe men det haddet jo vært litt "typisk" ja. Mister litt piffen nå som Våren kommer merker jeg men blir nok først å fremst å følge med på FE til 27 K for å se om jeg får napp fremmover. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet onsdag kl 12:53 Del Skrevet onsdag kl 12:53 3 hours ago, Mazothian said: For de som er interessert i 5080, så har Komplett noen demovarer av Asus Tuf Oc på lager. Bestilte nettopp et selv! En god ventepølse til jeg klarer å lande et FE til msrp. Flott ventepølse som selvsagt kom akkurat når jeg var i møte Takker for tips. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet onsdag kl 19:05 Del Skrevet onsdag kl 19:05 25 stk 5090 gaming trio på lager https://www.komplett.no/product/1319408/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/msi-geforce-rtx-5090-gaming-trio-oc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå