V4_Rusty Skrevet i går, 07:29 Del Skrevet i går, 07:29 4 minutes ago, simalarion said: Da er det bare Google om du vill høre om dem, Nå ved RTX 50XX release var det faktsk Black Screen, første treff - https://www.tomshardware.com/pc-components/gpu-drivers/game-developers-urge-nvidia-rtx-30-and-40-series-owners-rollback-to-december-2024-driver-after-recent-rtx-50-centric-release-issues - Men vi dropper driver problemer i denne tråden, det er nok info om dette andre steder ... Ja som sagt så skjer det jo med Nvidia drivere også selvfølgelig, finnes mange eksempler på nett. Men jeg setter mer vekt på mine egne erfaringer og erfaringene til folk jeg kjenner. Men ja, er nok best å ikke disuktere driver problemer her. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet i går, 07:36 Del Skrevet i går, 07:36 simalarion skrev (13 minutter siden): 1 stk tilbake på Komplett til 45 K Jeeeeez Er 7 stk på lager nå. : ) Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet i går, 07:38 Del Skrevet i går, 07:38 MrMidget skrev (1 minutt siden): Er 7 stk på lager nå. : ) 9! Haha, har de fått alle i retur på angrerett? Lenke til kommentar
Mala Skrevet i går, 07:57 Del Skrevet i går, 07:57 (endret) Og nå 17 ..og stigende. Endret i går, 08:00 av Mala Lenke til kommentar
simalarion Skrevet i går, 08:03 Forfatter Del Skrevet i går, 08:03 22 stk, dette her helt absurd, hvor mye er det Komplett sitter på egentlig.. å legger fortsatt på Komplett Bonusen sin på 10% å litt til: Dette er utrolig skuffende å vanskelig å svelge for en fast kunde, de kunne i alle fall tibudt faste kunder over lengre tid noe, dette er jo å vise alle fingern, rett å slett (PNY til 40 K også) Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet i går, 08:09 Del Skrevet i går, 08:09 Det er vel disse kortene som står igjen på hyllene i USA, så det er sikkert grei tilgang på dem. 24 stk nå. Blir spennende å se om de selger. Det gjør de nok, dessverre. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet i går, 08:21 Del Skrevet i går, 08:21 11 minutes ago, Adrgha said: Det er vel disse kortene som står igjen på hyllene i USA, så det er sikkert grei tilgang på dem. 24 stk nå. Blir spennende å se om de selger. Det gjør de nok, dessverre. Scalperne har nok fått med seg at disse er helt umulig å flytte så disse blir nok liggende noen dager. Lenke til kommentar
ili Skrevet i går, 08:34 Del Skrevet i går, 08:34 Nå har ihvertfall Nvidia veldig mange 5090 FE kort inne til nye EU prisen på 25600 kr: https://marketplace.nvidia.com/nb-no/consumer/graphics-cards/?locale=nb-no&page=1&limit=12&search=5090&manufacturer=NVIDIA_April_fools 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet i går, 08:48 Del Skrevet i går, 08:48 13 minutes ago, ili said: Nå har ihvertfall Nvidia veldig mange 5090 FE kort inne til nye EU prisen på 25600 kr: https://marketplace.nvidia.com/nb-no/consumer/graphics-cards/?locale=nb-no&page=1&limit=12&search=5090&manufacturer=NVIDIA_April_fools Du tok meg der Hyggelig at 1. april nå tydeligvis er fullt tilbake etter flere års fravær. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet i går, 09:04 Forfatter Del Skrevet i går, 09:04 (endret) Komplett dropper ikke sine + 10 - 15 % priser (36 K på Proshop så ikke så ille overpris som PNY) Endret i går, 09:06 av simalarion Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet i går, 09:10 Del Skrevet i går, 09:10 Mye grining her 😅 Hvis folk jobber like mye som de griner her inne, så hadde de hatt råd til korta 🤣 Jaja, bare kødder Lenke til kommentar
simalarion Skrevet i går, 09:13 Forfatter Del Skrevet i går, 09:13 Nizzen skrev (2 minutter siden): Mye grining her 😅 Hvis folk jobber like mye som de griner her inne, så hadde de hatt råd til korta 🤣 Jaja, bare kødder Flott at du føler at du må kommentere at jeg underholder deg, setter pris på det. 2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet i går, 09:20 Forfatter Del Skrevet i går, 09:20 (endret) 1000 kr "avslag" på Svart modell edit: Kortene ligger lenge nå, så det er jo tydlige tegn på et litt mer mettet marked. edit2: Så å slutte å ha is i magen nå tror jeg er en veldig dårlig ide Endret i går, 09:30 av simalarion 1 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet i går, 09:29 Del Skrevet i går, 09:29 V4_Rusty skrev (2 timer siden): Nvidia har selvfølgelig driver problemer også, men med AMD så skjer det oftere og problemene er værre utifra min erfaring. Er veldig anekdotisk, men alle jeg kjenner som har AMD GPU har hatt mange problemer med sine drivere. Har ikke hørt om noen driver problemer fra folk jeg kjenner med Nvidia GPU. Folk burde kjøpe den GPUen de tenker er best, men personlig så holder jeg meg langt unna AMD GPUer. Jeg hadde heller kjøpt en Nvidia GPU med litt dårligere ytelse eller en som koster litt mer istedenfor. Ingen av de jeg kjenner med amd kort, har problemer... Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet i går, 09:33 Del Skrevet i går, 09:33 Mala skrev (50 minutter siden): Aprilsnarr eller 😛 Det er bra at nordmenn ikke lar seg lure. Ihvertfall 1 dag i året.. Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet i går, 10:17 Del Skrevet i går, 10:17 (endret) Asus 5090 LC-kortene går sakte nå, så super-entusiast markedet begynner nok å mettes noe. Gigabyte-kortene skal være veldig gode og stillegående, ser det er et hvitt kort igjen - synd med prisen, som er helt galimatias. Endret i går, 10:20 av Peter Johansen Lenke til kommentar
ps5 Skrevet i går, 10:22 Del Skrevet i går, 10:22 4 minutes ago, Peter Johansen said: Asus 5090 LC-kortene går sakte nå, så super-entusiast markedet begynner nok å mettes noe. Gigabyte-kortene skal være veldig gode og stillegående, ser det er et hvitt kort igjen - synd med prisen, som er helt galimatias. Jeg tror jeg hadde kastet inn håndkledet på en av Gigabytene om jeg hadde fått tak i 10% kupongen min. Den utløses av 5070ti som komplett skulle sendt for 6 uker siden Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet i går, 10:29 Del Skrevet i går, 10:29 (endret) ps5 skrev (6 minutter siden): Jeg tror jeg hadde kastet inn håndkledet på en av Gigabytene om jeg hadde fått tak i 10% kupongen min. Den utløses av 5070ti som komplett skulle sendt for 6 uker siden Det er godt mulig at markedet roer seg etterhvert utover i april, men man må nok belage seg på å betale 35-36 000 kr for toppkortene a la Suprim, Aorus, Astral o.l. framover dessverre. Tror Astral LC kortene til 45 000 kr kommer til å bli liggende en stund, men man vet aldri... 😅 Endret i går, 10:29 av Peter Johansen Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet i går, 10:34 Del Skrevet i går, 10:34 Problemet mitt er ikke at jeg ikke har råd til det, men at synet blir farget av hva FE tilbyr til 27k. Altså, hva mer får man for 10k ekstra. De er kanskje litt mer stillegående og opererer med litt lavere temperaturer, men i mitt hode er det ikke verdt det. Nå er jo FE nærmest umulig å få tak i, så poenget er kanskje ikke så relevant akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå