simalarion Skrevet fredag kl 12:38 Forfatter Del Skrevet fredag kl 12:38 (endret) RTX 5080 Astral Demo faktisk ... Da er det nok blitt et veldig seigt Scalper marked for RTX 5080 Endret fredag kl 12:39 av simalarion Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet fredag kl 12:48 Del Skrevet fredag kl 12:48 17%! Da begynner det å hjelpe på Komplett-prisene. Får du det på alt, eller varierer det? FE koster 13600 da, det må sies å være et ganske godt kjøp. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet fredag kl 12:51 Forfatter Del Skrevet fredag kl 12:51 Hvor kom de 17% fra, jeg så det ikke på noen side, komplett Bedrift eller noe? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet fredag kl 12:55 Del Skrevet fredag kl 12:55 3 minutes ago, simalarion said: Hvor kom de 17% fra, jeg så det ikke på noen side, komplett Bedrift eller noe? Noen er med i vip klubben. Dette ble vel diskutert for noen sider siden? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet fredag kl 12:58 Del Skrevet fredag kl 12:58 De ble solgt fort da.. long gone allerede ser jeg Lenke til kommentar
simalarion Skrevet fredag kl 13:00 Forfatter Del Skrevet fredag kl 13:00 (endret) ps5 skrev (48 minutter siden): Noen er med i vip klubben. Dette ble vel diskutert for noen sider siden? ahh ok, så jeg er bare i den dårlige 10% klubben .. Men da er det vell enda mindre tvil om at det er alle disse prosent ordningene som får prisene opp på Scalper nivå på Komplett. Da er det vell helt klart (som noen nevnte) det beste å gjøre for komplett å kutte ut rabatt bruk på Ny skjermkort Gen, sette normal priser, det her bare taper de på (ja kunder i lengden tenker jeg på da) Endret fredag kl 13:44 av simalarion Lenke til kommentar
ps5 Skrevet fredag kl 13:03 Del Skrevet fredag kl 13:03 2 minutes ago, simalarion said: Da er det vell helt klart som nonen nevnte det beste å gjøre for komplett å alle andre å kutte ut rabatt bruk på Ny skjermkort Gen å sette normal priser, det er bare taper de på (ja kunder i lengden tenker jeg på da) Noen var faktisk meg 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet fredag kl 13:04 Forfatter Del Skrevet fredag kl 13:04 Har ikke noe å melde fra Proshop i dag forresten, helt stille å nå er den over 14 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet fredag kl 13:11 Del Skrevet fredag kl 13:11 Da har vi "billig" kort med færre rops til salg. Komplett gir vel 19 kr i rabatt på disse https://videocardz.com/newz/geforce-rtx-5090-with-missing-rops-now-offered-as-b-stock-product-by-german-retailer-costs-e2899 Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet fredag kl 13:17 Del Skrevet fredag kl 13:17 ps5 skrev (4 minutter siden): Da har vi "billig" kort med færre rops til salg. Komplett gir vel 19 kr i rabatt på disse https://videocardz.com/newz/geforce-rtx-5090-with-missing-rops-now-offered-as-b-stock-product-by-german-retailer-costs-e2899 Nja, spørs om ikke dette teller som "Special Limited Edition" og i Kompletts øyne dermed er verdt mer. 41 999,-? 1 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet fredag kl 14:34 Del Skrevet fredag kl 14:34 (endret) simalarion skrev (1 time siden): Hvor kom de 17% fra, jeg så det ikke på noen side, komplett Bedrift eller noe? Får 17% selv med innlagt Equinor rabatt som er registrert på meg. Det er vel litt tilfeldig hvordan det slår ut føler jeg. Endret fredag kl 14:34 av Mala 2 Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet fredag kl 15:28 Del Skrevet fredag kl 15:28 (endret) Det dukker opp stadig nye "standard" 5090-kort til 28-29 000 kr i norske nettbutikker (Multicom osv.) - ikke på lager, men forventet pris. Så ville være litt forsiktig med å kjøpe et av "billigkortene" til 40 000kr på Komplett. Man vil sitte igjen med et stort tap ved event. senere videresalg. Endret fredag kl 15:31 av Peter Johansen Lenke til kommentar
ps5 Skrevet fredag kl 16:20 Del Skrevet fredag kl 16:20 (endret) 1 hour ago, Peter Johansen said: Det dukker opp stadig nye "standard" 5090-kort til 28-29 000 kr i norske nettbutikker (Multicom osv.) - ikke på lager, men forventet pris. Så ville være litt forsiktig med å kjøpe et av "billigkortene" til 40 000kr på Komplett. Man vil sitte igjen med et stort tap ved event. senere videresalg. Komplett prøver å få maks avsetning for lageret sitt før vårflommen med kort forhåpentlig kommer, stadig voksende volumer i europa og usa så kun et tidsspørsmål. De dyreste kortene blir liggende så produsentene vil også flytte fokus mer inn på innstegmodellene som er lettere å selge. Dette er, tror jeg, første eksempel på tilbud på 50x0 serien her hjemme som er interessant i seg selv. Endret fredag kl 16:34 av ps5 1 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet fredag kl 16:48 Del Skrevet fredag kl 16:48 Komplett burde jo lagt ut noen av disse,om lagerstatus stemmer ... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet fredag kl 18:44 Del Skrevet fredag kl 18:44 1 hour ago, Rambo82 said: Komplett burde jo lagt ut noen av disse,om lagerstatus stemmer ... Lurer på om komplett får inn bulk for pc bygging. Kanskje dem da ikke kan selge dem retail? Lenke til kommentar
Mala Skrevet lørdag kl 00:46 Del Skrevet lørdag kl 00:46 Nizzen skrev (6 timer siden): Lurer på om komplett får inn bulk for pc bygging. Kanskje dem da ikke kan selge dem retail? Jeg registrerte at det ble nevnt at de får inn kort dedikert til ferdigbygg, som de ikke kan selge hver for seg. Dette var da på twitch streamen ved lansering av 5080 og 5090. Lenke til kommentar
Erwe Skrevet lørdag kl 03:03 Del Skrevet lørdag kl 03:03 Peter Johansen skrev (11 timer siden): Det dukker opp stadig nye "standard" 5090-kort til 28-29 000 kr i norske nettbutikker (Multicom osv.) - ikke på lager, men forventet pris. Så ville være litt forsiktig med å kjøpe et av "billigkortene" til 40 000kr på Komplett. Man vil sitte igjen med et stort tap ved event. senere videresalg. Virker dessverre som noen har lav pris i utgangspunktet, men setter opp prisen når varen kommer på lager. F.eks Power som solgte noen Gigabyte Gaming denne uka til 40k. Tror de var lista rundt 34-35k tidligere. 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet lørdag kl 09:55 Del Skrevet lørdag kl 09:55 (endret) Ser ut som det kommer en ny ladning Astral og Astral LC til proshop på fredag. 37490 / 39390. Disse blir liggende usolgt i hyllene i usa så kanskje noe rutes denne veien? Neppe gode nyheter for de som prøver selge disse til 43-45000 på finn (er vel fra forrige komplett slippet). Endret lørdag kl 10:46 av ps5 2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet lørdag kl 19:54 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 19:54 Antar noen er litt små brisene på Lørdags kvelden å synes det høres ut som en noe bedre ide da å bruke 40 K på Billig Variant for teller sakte men sikkert nedover her: Gi ca 3k mer en for dette Rog Astral kortet som trolig er på vei i bøtter å spann nå (som nevnt over) da de vistnok skal ha blitt stående i hyllene i USA. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet lørdag kl 20:05 Del Skrevet lørdag kl 20:05 simalarion skrev (10 minutter siden): Antar noen er litt små brisene på Lørdags kvelden å synes det høres ut som en noe bedre ide da å bruke 40 K på Billig Variant for teller sakte men sikkert nedover her: Gi ca 3k mer en for dette Rog Astral kortet som trolig er på vei i bøtter å spann nå (som nevnt over) da de vistnok skal ha blitt stående i hyllene i USA. aldri om jeg hadde gitt 40k for de "plastikk" kortene der.. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå