ps5 Skrevet torsdag kl 12:16 Del Skrevet torsdag kl 12:16 Volueme øker og prisene faller så raskt nedover i Europa nå at varslingsprisene endres nedover på Corefinder. Får håpe vi også får nyte godt av dette her hjemme etterhvert. Det er den ufine hoardingen til Komplett vi har å skylde. De har brent opp all den goodwill de hadde hos meg ihvertfall. 4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet torsdag kl 12:18 Del Skrevet torsdag kl 12:18 MrMidget skrev (3 minutter siden): Bare jeg som blir forbanna når jeg ser denne her? Altså..... Mer komisk enn noe annet Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet torsdag kl 12:25 Del Skrevet torsdag kl 12:25 ps5 skrev (7 minutter siden): Volueme øker og prisene faller så raskt nedover i Europa nå at varslingsprisene endres nedover på Corefinder. Får håpe vi også får nyte godt av dette her hjemme etterhvert. Det er den ufine hoardingen til Komplett vi har å skylde. De har brent opp all den goodwill de hadde hos meg ihvertfall. Komplett er mer opptatt av og selge Sneaker's 😉 Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet torsdag kl 12:48 Del Skrevet torsdag kl 12:48 (endret) Har noen klart å skaffe seg et 5090-kort i det siste, utenom ferdig PC-ene til Komplett? Jeg må ha vært veldig heldig, som fant et enslig Astral OC-kort for et par uker siden. Utrolig at 5090 fremdeles ikke er tilgjengelig i norske nettbutikker. Endret torsdag kl 13:15 av Peter Johansen Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet torsdag kl 13:05 Del Skrevet torsdag kl 13:05 (endret) MrMidget skrev (51 minutter siden): Bare jeg som blir forbanna når jeg ser denne her? Altså..... Har han vunnet det på et slags Nvidia-event, kanskje? Ser ikke ut som kortene til scalper-priser blir solgt på Finn. Mange av kortene som har ligget der i ukesvis nå. Det er da noe, i det minste. Forhåpentligvis mister scalperne interessen snart. Unntaket er vel sikkert FE, som pga. den lave utsalgsprisen er lett å tjene noen kroner på. Endret torsdag kl 13:07 av Adrgha Lenke til kommentar
simalarion Skrevet torsdag kl 13:15 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 13:15 Adrgha skrev (7 minutter siden): Har han vunnet det på et slags Nvidia-event, kanskje? Ser ikke ut som kortene til scalper-priser blir solgt på Finn. Mange av kortene som har ligget der i ukesvis nå. Det er da noe, i det minste. Forhåpentligvis mister scalperne interessen snart. Unntaket er vel sikkert FE, som pga. den lave utsalgsprisen er lett å tjene noen kroner på. Faktisk nok interesse fortsatt til at Liquid løsningen jeg linket til på Proshop i forrige post gikk rett ut 15 stk, men ProShop selger jo i store kvantum til flere land så muligens hovedgrunnen, meeen 40 K ouch Lenke til kommentar
simalarion Skrevet torsdag kl 13:17 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 13:17 Så nå at Corefind kanalen på Discord ikke oppdaterte seg på Proshop.no dropp nå, det skal den vell gjøre.. får veldig mye Amazon dropp der. Lenke til kommentar
josh Skrevet torsdag kl 13:35 Del Skrevet torsdag kl 13:35 simalarion skrev (16 minutter siden): Så nå at Corefind kanalen på Discord ikke oppdaterte seg på Proshop.no dropp nå, det skal den vell gjøre.. får veldig mye Amazon dropp der. Dukket opp for Danmark, med en pris på DKK 24790... Kronekursen svir! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet torsdag kl 13:37 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 13:37 (endret) josh skrev (5 minutter siden): Dukket opp for Danmark, med en pris på DKK 24790... Kronekursen svir! Fikk kjøpt i en kort stund nå til 40 NOK på proshop, men kastet det ut av handlekurven igjen, mest for å se om det var mulig edit: å ja, kronekursen suger balle fortsatt selv om den faktisk er noe bedre den siste tiden edit: Nå har jeg startet å sett for meg Komplett som Smaug 🐉 på toppen av en HAUG RTX 5090 Endret torsdag kl 13:41 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet torsdag kl 14:12 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 14:12 (endret) whaaaat ?? Komplett legger på 10% "KlubbRabatt" på toppen av det som forsvant for 1 uke siden (som jeg forventet skulle droppe mye tidligere en dette): Det er med andre ord umulig å få kjøpt noe på komplett om man ikke sitter med Klubb rabatt om man skal ha til Normal pris da.. Skjerp dere litt da Komplett!, proshop solgte disse for 39 akkurat Edit: Jeg hadde rett, de fortsetter på 40 K kort: Edit 2: Bare de mest desperate som går på nå, går ganske treigt ut. Den PNY modellen skal jo i tillegg være en "billig" variant (PNY kort generelt) Endret torsdag kl 14:22 av simalarion 1 Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet torsdag kl 14:24 Del Skrevet torsdag kl 14:24 45k! Hva i vide verden er det de røyker i Sandefjord? Nærmer seg jo snart dobbel pris av et FE. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet torsdag kl 14:25 Del Skrevet torsdag kl 14:25 Herregud for noen priser. Her blir det å vente til jeg en eller annen gang lander et FE kort isteden... Lenke til kommentar
ps5 Skrevet torsdag kl 14:25 Del Skrevet torsdag kl 14:25 Komplett er fullstendig scalpere, det hadde vært mye bedre om de solgte til normal pris og eksluderte gyldighet av 10% kupong eller rabatter forøvrig. Hold dere milevis unna PNY: Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet torsdag kl 14:28 Del Skrevet torsdag kl 14:28 Ser de har solgt minst 5 stk av LC-kortet allerede. Det beviser jo at de kan prissette disse kortene akkurat som de vil - de selges uansett. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet torsdag kl 14:35 Del Skrevet torsdag kl 14:35 Lagt på 5k sånn at folk som bruker 10% rabatt på 1 kjøp fortsatt betaler 40k.... Scumbags Lenke til kommentar
Mala Skrevet torsdag kl 14:40 Del Skrevet torsdag kl 14:40 Ser ut til at denne 10% rabatten som går ut i midten av april vil forbli ubrukt ja 😆 Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet torsdag kl 14:41 Del Skrevet torsdag kl 14:41 Bestiller en ny stol med min 10%. Ingen vits å vente på Komplett lenger. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet torsdag kl 14:41 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 14:41 Nærmeste normal pris er Phantom GS kortet som faktisk er et dyrt kort, men som nevnt tidligere vet jeg ikke helt hvorfor det er det Lenke til kommentar
ps5 Skrevet torsdag kl 14:43 Del Skrevet torsdag kl 14:43 Jeg nominerer herved Komplett til den ettertraktede "Scalperprisen 2025"! Like om du gir din stemme 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå