Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Volueme øker og prisene faller så raskt nedover i Europa nå at varslingsprisene endres nedover på Corefinder. Får håpe vi også får nyte godt av dette her hjemme etterhvert. Det er den ufine hoardingen til Komplett vi har å skylde. De har brent opp all den goodwill de hadde hos meg ihvertfall.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ps5 skrev (7 minutter siden):

Volueme øker og prisene faller så raskt nedover i Europa nå at varslingsprisene endres nedover på Corefinder. Får håpe vi også får nyte godt av dette her hjemme etterhvert. Det er den ufine hoardingen til Komplett vi har å skylde. De har brent opp all den goodwill de hadde hos meg ihvertfall.

Screenshot2025-03-27132327.thumb.png.0314426763da3be4646afd6cf990f75c.png

Komplett er mer opptatt av og selge Sneaker's 😉

Lenke til kommentar
MrMidget skrev (51 minutter siden):

image.thumb.png.3f0ffa3a0838ea631e175c2fa92805ad.png

Bare jeg som blir forbanna når jeg ser denne her? 
Altså.....

Har han vunnet det på et slags Nvidia-event, kanskje?

Ser ikke ut som kortene til scalper-priser blir solgt på Finn. Mange av kortene som har ligget der i ukesvis nå. Det er da noe, i det minste. Forhåpentligvis mister scalperne interessen snart. Unntaket er vel sikkert FE, som pga. den lave utsalgsprisen er lett å tjene noen kroner på.

Endret av Adrgha
Lenke til kommentar
Adrgha skrev (7 minutter siden):

Har han vunnet det på et slags Nvidia-event, kanskje?

Ser ikke ut som kortene til scalper-priser blir solgt på Finn. Mange av kortene som har ligget der i ukesvis nå. Det er da noe, i det minste. Forhåpentligvis mister scalperne interessen snart. Unntaket er vel sikkert FE, som pga. den lave utsalgsprisen er lett å tjene noen kroner på.

Faktisk nok interesse fortsatt til at Liquid løsningen jeg linket til på Proshop i forrige post gikk rett ut 15 stk, men ProShop selger jo i store kvantum til flere land så muligens hovedgrunnen, meeen 40 K ouch

Lenke til kommentar
simalarion skrev (16 minutter siden):

Så nå at Corefind kanalen på Discord ikke oppdaterte seg på Proshop.no dropp nå, det skal den vell gjøre.. får veldig mye Amazon dropp der.

Dukket opp for Danmark, med en pris på DKK 24790... Kronekursen svir!

Lenke til kommentar
josh skrev (5 minutter siden):

Dukket opp for Danmark, med en pris på DKK 24790... Kronekursen svir!

Fikk kjøpt i en kort stund nå til 40 NOK på proshop, men kastet det ut av handlekurven igjen, mest for å se om det var mulig

edit: å ja, kronekursen suger balle fortsatt selv om den faktisk er noe bedre den siste  tiden

edit: Nå har jeg startet å sett for meg Komplett som Smaug 🐉 på toppen av en HAUG RTX 5090

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

whaaaat ?? Komplett legger på 10% "KlubbRabatt" på toppen av det som forsvant for 1 uke siden (som jeg forventet skulle droppe mye tidligere en dette):
image.thumb.png.fff3437bcb2687f0e0d19ae902223b01.png

Det er med andre ord umulig å få kjøpt noe på komplett om man ikke sitter med Klubb rabatt om man skal ha til Normal pris da..

Skjerp dere litt da Komplett!, proshop solgte disse for 39 akkurat

Edit:

Jeg hadde rett, de fortsetter på 40 K kort:
image.thumb.png.3f40b9951ebf31bccbcaa6f6cde37407.png

Edit 2: Bare de mest desperate som går på nå, går ganske treigt ut. Den PNY modellen skal jo i tillegg være en "billig" variant (PNY kort generelt)

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...