Adrgha Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) ps5 skrev (1 time siden): De ble vel liggende for mange mikrosekunder på lager.. Nei, er nok effekten av endelig litt sterkere krone vi ser. Eller evt teknisk svikt. https://videocardz.com/newz/nvidia-cuts-geforce-rtx-50-prices-in-europe-as-euro-strengthens Tenk om det hadde vært mulig å kjøpe dem også. Endret 6 timer siden av Adrgha Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden (endret) I utgangspunktet flotte nyheter med 26 K på FE, men fører jo bare til som allerede nevnt her at det blir enda vanskligere å få tak i om man sitter med manuelle trykk å refresher 🤪 Edit: Har jo denne som linket til før men ryktene sier denner altfor sein: Endret 6 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
ili Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 43 minutes ago, Mumriken said: Kan se ut som markedet er mettet på alt under 5090. Har fulgt med på en del som ligger ute på FINN og det er lite til ingenting som blir solgt. Noen la ut 4090 til 22500 kr på finn (rett borti gata fra der eg bor i Stavanger). Solgt med en gang. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 2 hours ago, ps5 said: Nye FE priser. Gjett om disse går fra umulig til fullstendig umulig å få tak i https://videocardz.com/newz/nvidia-cuts-geforce-rtx-50-prices-in-europe-as-euro-strengthens Lenke til kommentar
Dejan Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Jeg har et ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 OC kort som jeg kjøpte med et ferdigbygget PC fra komplett høsten 2023. Jeg har fulltidsjobb og ikke så mye tid til spilling så kortet er pent brukt. Ikke overklokket mer eller på noen andre måter tuklet med. Funker perfekt. Vurderer nå å kjøpe et bedre kort. Hva er realistisk å få for kortet på finn.no? 4 tusen? Noen her som er interessert og bor i Oslo? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 2 hours ago, ili said: Noen la ut 4090 til 22500 kr på finn (rett borti gata fra der eg bor i Stavanger). Solgt med en gang. 4090 holder seg nok relativt godt mtp hvilken flopp 5080 og 5070ti er Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) De av dere som hadde / har et 7900 XTX og har nå brukt et 9070 XT kort, hva merker dere som forskjell? Jeg lurer på hvor mye 7900 XTX booster mot det 9070 XT booster (over lista verdier). Mitt 7900 XTX kort har en listet boost clock på 2617 MHz, men jeg har sett det booste helt opp i 3390 MHz. Så virker som boosting for 7900 XTX er veldig annerledes enn 9070 XT. Og eventuelt om dere har testet undervolte 7900 XTX vs undervolte 9070 XT. Noen som har testet encoding / streaming? Endret 5 timer siden av JarleGutt Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 1 hour ago, ili said: Noen la ut 4090 til 22500 kr på finn (rett borti gata fra der eg bor i Stavanger). Solgt med en gang. Fikk over 26000 for min 4090. Men sitter da her uten 5090 så det er prisen man betaler.. Lenke til kommentar
ili Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Er 5090 markedet mettet nå? Eg har kjøpt 2 stk. Et som eg solgte til kompis for innkjøpspris og et eg bruker selv. Men nå ringte elkjøp og sa eg kunne kjøpe et suprim liquid soc. Fikk litt lyst på det istedenfor, men er litt redd for å brenne inne med det eg har siden det er åpnet. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) 6 minutes ago, ili said: Er 5090 markedet mettet nå? Eg har kjøpt 2 stk. Et som eg solgte til kompis for innkjøpspris og et eg bruker selv. Men nå ringte elkjøp og sa eg kunne kjøpe et suprim liquid soc. Fikk litt lyst på det istedenfor, men er litt redd for å brenne inne med det eg har siden det er åpnet. Skal ikke være noe problem å selge til normalpris + et par hundrelapper vil jeg tro. Og du har vel kanskje 50-60 dagers retur? De til 40 000 + på finn blir liggende til evig tid. Hvis du vil være på den helt sikre siden, legg ut gammel for salg, kjøp nye liquid og returner uåpnet hvis du teoretisk blir sittende med den gamle. Endret 4 timer siden av ps5 Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Kan ikke tenke meg til at markedet for 5090 er mettet enda, da kortene forsvinner fra nettbutikkene på millisekunder, og mange her inne (inkl. meg selv) ikke har fått tak i enda. Men jeg er heller ikke interessert i kortene til rundt 40k. Lenke til kommentar
Erwe Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Finn.no virker ganske dødt for 5090 også nå. Tror bare to kort(ett nå nettopp) har blitt solgt siden søndag. Men for rett pris blir det nok solgt. Jeg fikk også telefon fra Elkjøp i dag. De selger meg et Rog Astral som erstatning for Gigabyte Gaming. Endret 3 timer siden av Erwe Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden (endret) Har Finn noen regler får Scalper handel ?, jeg mener en såpass seriøs nettside for salg bør ha det når det er helt åpenbart så videre gransking ikke er nødvendig. For Det er jo helt åpenbart Scalper salg når skjermkort selges med plasten på eller som er der RTX 5090 FE selger direkte videre fra Proshop som ikke er åpnet en gang: Det kan jo ikke være lovlig heller da de ikke er hverken registrert som forhandlere eller grossiter, her kan de jo tjene 10 K pr kort (så stopper vell komplett mye av morroa siden de holder igjen kort til ferdig bygd) så Selgere bør vell raskt bli skattepliktig for videre salg?. I dag er jo dette super lett å forfølge også da alt av transaksjoner kan spores (Men Polititet har selvagt ikke ressurser til slikt, tenker vell mest bare høyt)... Ja begynner å bli litt drittlei hehe Endret 2 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 1 hour ago, simalarion said: Har Finn noen regler får Scalper handel ?, Meg bekjent har de kun begrensninger i å selge produkter man bevislig ikke har, og det er vel kanskje noen restriksjoner på produkter type billetter, men dette er nok helt "greit" selv om det ødelegger for oss andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå