Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

15 minutes ago, Mumriken said:

Hadde ikke sjans! trykte kjøp på sekundet de ble lagt ut, men ble logget ut med tom handlevogn.
Proshop må ta en bolle 🤬

I dag selger Proshop produktene sine i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Polen, Tyskland, Østerrike og Nederland. 😅

-----'

På komplett: 

Ikkje jeg sett... 😆

Screenshot_20250317_142556_Chrome.thumb.jpg.6d6c33f45ac0c69de5893ba1d4c7f8df.jpg

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Nizzen said:

I dag selger Proshop produktene sine i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Polen, Tyskland, Østerrike og Nederland. 😅

Komplett har hele skandinavia, men man klarer som regel å klikke noe gjennom der mens Proshop er en fuckings botfest

Lenke til kommentar

Man må vel anta at Proshop slipper så få kort om gangen med overlegg? Det genererer trafikk og interesse på nettsiden.

Kommer ikke på noen annen forklaring. Helt vanvittig irriterende er det, i alle fall.

Mens Komplett på sin side fortsetter å ruge på den enorme haugen med kort de har til prebuilds. Haha, makan til frustrerende launch har jeg aldri opplevd før.

Endret av Adrgha
  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Adrgha said:

Haha, makan til frustrerende launch har jeg aldri opplevd før.

Jeg spådde før launch at kun FE og de mest ettertraktede modellene skulle bli vanskelig å få tak i. Jeg har sjelden tatt så feil :D 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

@Adrgha

Mest frustrerende er vell at kortene som er tillnærmet normal priset i forhold til MSRP renner sakte men sikker ut den veien, så dumpes de dyre vansklig solgte modellene til direkte salg med 10% påslag i forhold til Proshop priser (så langt).

Nå har det en lang stund ikke vært problem å få tak i RTX 5080 men ser tilgjengligheten snurper seg inn igjen der også nå fakstisk ..

AMD hadde/har  bedre stock men jeg tror en rdna 4  9070 XTX 24 GDDR7 kunne gjort deres release veldig bra  .. 

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, ili said:

Hvilke spill spiller dere med deres nye 5090? Jeg ser etter noen som pusher det litt. Helst at det blir sånn 70-80 fps med alt på max og 120-140 med frame generation. 

Er gpubound i 3440x1440 i Deltaforce med 4090, så må vel ha 5090 😅

Lenke til kommentar
14 minutes ago, ili said:

Hvilke spill spiller dere med deres nye 5090? Jeg ser etter noen som pusher det litt. Helst at det blir sånn 70-80 fps med alt på max og 120-140 med frame generation. 

Kan anbefale Indiana Jones And The Great Circle.. Ganske festlig spill 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Mumriken said:

Kan anbefale Indiana Jones And The Great Circle.. Ganske festlig spill 

Ja Indiana Jones var gøy, men runnet det med en gang det kom. Gjorde det samme med Stalker 2 og Veilguard. Runnet nettopp Avowed med 5090. Og nå blir det Kingdom Come Deliverance 2 tenker eg. Sparte de til jeg fikk 5090. Men må da være flere? Cyberpunk runnet jeg jo for lenge siden, men kanskje vært en runde til med 5090. 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, ili said:

Ja Indiana Jones var gøy, men runnet det med en gang det kom. Gjorde det samme med Stalker 2 og Veilguard. Runnet nettopp Avowed med 5090. Og nå blir det Kingdom Come Deliverance 2 tenker eg. Sparte de til jeg fikk 5090. Men må da være flere? Cyberpunk runnet jeg jo for lenge siden, men kanskje vært en runde til med 5090. 

En ny runde med cp2077 og The Witcher 3 RTX er ikke feil 

Lenke til kommentar

For å virkelig presse beistet trenger man ikke se lenger enn eks fs2024 eller ac evo i vr. For 2D nærmer hl2 rtx seg med trege stormskritt som bør by på nok av utfordringer.

Endret av ps5
Lenke til kommentar
ili skrev (1 time siden):

"Runnet"? I gamle dager mente jeg vi sa "rundet" som i "runde av".

Er det en amerikansk talemåte ala speedrun men bare vanlig fart?

Lenke til kommentar

Det er ikke der det kommer fra, men det er et begrep å runde av. Gamle spill startet forfra igjen når man kom til "slutten". Altså hadde man rundet spillet. Man går rundt og på 'an igjen.

En forelder kan be de unge lovende om å runde av spillinga, men det er da egentlig feil bruk siden runde av betyr en fullstending slutt og ikke tilfeldig avlsutting fra en sint forelder som drar ut kraftpluggen fra kontakten i veggen..

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
26 minutes ago, Bruker-394945 said:

"Runnet"? I gamle dager mente jeg vi sa "rundet" som i "runde av".

Er det en amerikansk talemåte ala speedrun men bare vanlig fart?

Mener nok det samme som deg med runde. Dvs fullført det. Har liksom alltid sagt det og vet ikke hvorfor. Men nei. Ikke noe speed run. Pleier stort sett gå ganske sakte igjennom og oppdage nesten alt. På høyest difficulty. Kanskje litt fortere i slutten om jeg går litt lei og vil bli ferdig for å gå over på neste. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...