Erwe Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden BlackBabyJesus skrev (9 minutter siden): Har MSI 5090 Suprim (ikke liquid) vært til salgs i Norge? Ja, Komplett solgte noen på tirsdag. 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 10 minutes ago, BlackBabyJesus said: Har MSI 5090 Suprim (ikke liquid) vært til salgs i Norge? Ja, var noen miutter tilgjengelig på Komplett til svinedyr pris, var vel 500 lavere enn liquid. Lenke til kommentar
BlackBabyJesus Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 15 hours ago, Deepo said: For å bevise at ikke absolutt alle 5090-kortene ender opp på Finn deler jeg her min særdeles lite blingete rigg med ny 5090 installert. Beklager noe støv. Hvor mye betalte du for det? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden (endret) BlackBabyJesus skrev (4 minutter siden): Hvor mye betalte du for det? Jeg kjøpte det ikke med det lå på tett oppunder 40 K, men Komplett deler ut mye 10% så de har høyde for det i prisen når de legger ut kort nå, altså 10% dyrere en feks Proshop... Så De passer veldig på så de ikke taper for mye penger men ekstra kjipt for de som ikke sitter med 10% kupong da Endret 3 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 2 minutes ago, simalarion said: Jeg kjøpte det ikke med det lå på tett oppunder 40 K, men Komplett deler ut mye 10% så de har høyde for det i prisen når de legger ut kort nå, altså 10% dyrere en feks Proshop... Så De passer veldig på så de ikke taper for mye penger men ekstra kjipt for de som ikke sitter med 10% kupong da Toppen av ironi er min 10% kupong som blir tilgjengelig når de endelig sender 5070ti som jeg bestile som ventekort for en måned siden. Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 5 minutes ago, BlackBabyJesus said: Hvor mye betalte du for det? Lå ute til 39.499kr, jeg betalte 35.549kr med 10% kupong på Komplett. Fortsatt ikke bestemt meg for om det var en god ide eller ikke, men kortet fungerer i hvert fall veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Blir deilig å teste 1080p med 5090 😅 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Mulig det blir lagt ut på Proshop i dag: Jeg dropper begge disse også, om jeg først skulle ryke på Inno3d så prøver jeg meg heller på nytt når standard modellen til 28K kommer med ny dropp. Bare det å vite at du betaler 4 k mer for at de har klokket det for meg gjør at jeg ikke gidder. Gidder heller ikke disse vannkjølings løsningene, å i alle fall ikke til den prisen ... Så dropper begge i dag Lenke til kommentar
josh Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden simalarion skrev (1 time siden): https://notify-fe.plen.io/?region=nb-no Takk! Den siden jeg hadde gående i bakgrunnen, men da jeg fikk varsel og trykket på Proshop-linken fikk jeg bare en generisk Nvidia side og fant ingen kjøpeknapp. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 1 minute ago, josh said: Takk! Den siden jeg hadde gående i bakgrunnen, men da jeg fikk varsel og trykket på Proshop-linken fikk jeg bare en generisk Nvidia side og fant ingen kjøpeknapp. Når du får dette varselet er det allerede utsolgt. Bare å glemme. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Nei den er nok ikke rask nok, klarer ikke bestille manuelt, samme for meg på Proshop direkte egentlig, føles ut som botter regjerer, jeg har i alle fall vært ganske direkte på sekundet når det var dropp på ca 15 direkte på Proshop siden, men bommer hver gang Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 3 minutes ago, simalarion said: Nei den er nok ikke rask nok, klarer ikke bestille manuelt, samme for meg på Proshop direkte egentlig, føles ut som botter regjerer, jeg har i alle fall vært ganske direkte på sekundet når det var dropp på ca 15 direkte på Proshop siden, men bommer hver gang Proshop beskytter mot botter like effektivt som kaffefilter beskytter mot vann. 1 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 1 minute ago, simalarion said: LOL Lenke til kommentar
GeeKay Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden En dag forrige uke ble Proshop oppringt og spurt om hva de gjør for at ikke bots skalper butikken for 5080/90 kort. Det kom flere barnslige svar. Gang på gang viser det seg at butikken gir blaffen i hvor kortene havner. Er KUN etter fortjenesten. 1 Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) ps5 skrev (56 minutter siden): Når du får dette varselet er det allerede utsolgt. Bare å glemme. Jepp, ikke vits å bruke tid på Proshop, bots regjerer fullstendig, og kjøper opp kortene inne brøkdelen av et sekund etter de er lagt ut. Endret 1 time siden av Peter Johansen Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) simalarion skrev (14 minutter siden): Denne gangen kom jeg ikke dit engang. Klarte å få frem en grønn "Kjøp"-knapp, men kom til bildet over, men denne gangen uten feilmeldingen engang... Alt som var ute forsvant i et ikke-menneskelig tempo. Endret 1 time siden av KalleKanin Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden (endret) ååå der dukker Scalper Inno3d kortene som gikk for 28k på Finn.no... Enkelte selger nå også for omtrent samme pris de kjøpte det for...så det er ikke veldig mye penger scalpere får ut av dette om dagen heller... For noen kreft svulster i samfunnet Endret 1 time siden av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå