FatherPotato Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden WorldWarVegard skrev (2 minutter siden): Står fortsatt som "På lager" hos meg. Har heller ikke fått mail om at de skal legges ut, det har kommet ved tidligere slipp. EDIT: Nå var jeg for kjapp, jeg ser på Inno3D. Inno3D har ligget som på lager/fjernlager og grønn status i flere dager nå, lurer på hva greia der er. Varslingsmail har aldri funket for min del, enten så har jeg aldri mottatt de eller så kommer de 15-30 min etter kortet er tilgjengelig og har forduftet for 14 min og 59 sekunder siden. Lenke til kommentar
FatherPotato Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden WorldWarVegard skrev (2 minutter siden): Står fortsatt som "På lager" hos meg. Har heller ikke fått mail om at de skal legges ut, det har kommet ved tidligere slipp. EDIT: Nå var jeg for kjapp, jeg ser på Inno3D. Inno3D har ligget som på lager/fjernlager og grønn status i flere dager nå, lurer på hva greia der er. Varslingsmail har aldri funket for min del, enten så har jeg aldri mottatt de eller så kommer de 15-30 min etter kortet er tilgjengelig og har forduftet for 14 min og 59 sekunder siden. Lenke til kommentar
FatherPotato Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) WorldWarVegard skrev (4 minutter siden): Oi en rolig trippelpost. Endret 17 timer siden av FatherPotato Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) eaiversen skrev (4 minutter siden): Usikkert globalt marked kombinert med muligheten til å tjene mer penger? Vi vet ikke de endelige prisene enda så vi får bare krysse fingrene. Ja, det var vel sikkert for godt til å være sant at det kom noe som lignet på gode nyheter i dette clusterfucket av et marked. Endret 17 timer siden av Adrgha 1 Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Ser Astral 5090 endelig er snart på vei fra Komplett. Status behandles Bestilte 30/01/2025 17:12 Edit: Sendt nå Endret 17 timer siden av MuppetOwl 1 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Må si at 750-900€ + mva for 9070xt var litt trist nyheter 😢 1 Lenke til kommentar
FatherPotato Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 5090 Astral OC sendt fra Komplett nå 🥳 1 1 Lenke til kommentar
BillyE Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Tegn på at ny GPU-generasjon har kommet: Lenke til kommentar
MrHollywood Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Ser ut til at min 5090 Astral OC som ble sendt i går er klar på postkontoret. Kjøpt på Proshop ca. 15:03 på launch. Gjelder bare å få arbeidsdagen til å gå litt raskt nå 😜 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden MrHollywood skrev (1 minutt siden): Ser ut til at min 5090 Astral OC som ble sendt i går er klar på postkontoret. Kjøpt på Proshop ca. 15:03 på launch. Gjelder bare å få arbeidsdagen til å gå litt raskt nå 😜 Jeg kan hente den så du ikke trenger på vei fra jobb... En ting mindre å tenke på Hentekode? 🧐 1 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Da er det på vei. Raskere enn forventet for å være ærlig. Overpriset så jævlig. Jeg har denne PSU'n: https://www.komplett.no/product/1168431 Hvilken kabler anbefaler dere at jeg kjøper? Endret 16 timer siden av Idrin Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 9 minutes ago, wampster said: Må si at 750-900€ + mva for 9070xt var litt trist nyheter 😢 ASUS PRIME 9070 XT OC får prisen 10190,- så det er en demper på denne launchen ja. 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Første review jeg fant, kinesisk: https://www.gamersky.com/hardware/202503/1893636_7.shtml Lenke til kommentar
k0mpl3tt Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) Ved søk på "rx 9070 Elkjøp" kommer dette opp på Google. Går ikke å trykke på linkene, da kommer det bare finner ikke produkt hos Elkjøp. Hvis dette er prisene som korta kommer til å bli solgt for er det skuffende.. hadde håpa på 8500 for billigste variant xt 😪 kan jo kjøpe 7900xtx for 1500 mer Endret 16 timer siden av k0mpl3tt 2 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Enig, da er det faktisk veldig skuffende. Ny review: https://www.techpowerup.com/review/sapphire-radeon-rx-9070-xt-nitro/ Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden https://www.komplett.no/product/1318012/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-tuf-gaming-geforce-rtx-5080-oc Dem har en del til salg nå, fått noe retur ? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Asus TUF og XFX Mercury har noen imponerende GPU VRM temps!! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Fikk og sendigsbekreftelse fra komplett nå på min Astral 5090. Fint å se at de prioriterer de som har fått inn bestilling før sine egne PCer, som var det jeg fryktet skulle skje. Ikke så mye å gi kudos for, men likevel en positiv overaskelse. Da er det bare å håpe at den rekker frem før helgen 1 Lenke til kommentar
GeeKay Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Komplett har nå godt over 100 diverse 5080. Ingen til MSRP priser, dog. https://www.komplett.no/search?q=5080&list_view=list&categoryPages=10412&sort=PriceAsc Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 32 minutes ago, MrHollywood said: Ser ut til at min 5090 Astral OC som ble sendt i går er klar på postkontoret. Kjøpt på Proshop ca. 15:03 på launch. Gjelder bare å få arbeidsdagen til å gå litt raskt nå 😜 Jøss, du tør å sende dyre ting med PostHvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå