wampster Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Når er det man får vite/kan se hvor mange kort proshop har tilgjengelig av de forskjellige amd kortene? Får man ikke vite det før kl 15:00 på torsdag eller hva er greia? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ja takk🤗: Men finner som nevnt over ingen priser Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Veldig spent på hvor stort prishoppet blir fra MSRP til "premiummodellene" som ovennevnte Nitro+. Mon tro om vi får se priser i morgen? 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Om ikke annet får vi da noen humoristiske annonser her 😂 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Har noen av dere lykkes med å få tak i MSI Launch Edition? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Nei, trenger ikke. Jeg strømmer jo ikke at jeg spiller så for meg er det helt nytteløst. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden NVIDIA says GeForce RTX 5070 Founders Edition won't be available at launch - VideoCardz.com Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden nVidia sin launch blir jo bare bedre og bedre Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 4 minutes ago, oOF said: Nei, trenger ikke. Jeg strømmer jo ikke at jeg spiller så for meg er det helt nytteløst. Du kan vel samle på de dragefigurene likevel? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Billig kort?.. AMD Radeon RX 9060 XT leaks out: 16GB and 8GB memory configs listed - VideoCardz.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå