Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Adrgha said:

Er det i morgen det slippes opp for uavhengige tester? De har vel hatt disse kortene i hende i flere måneder nå, så det bør ha vært godt med tid til å teste dem. Skjønner ikke helt hva AMD venter på.

Normalt sett er det vel det, MEN noen har og snakket om forhåndskjøp i morgen, så virker rart. I Kina(?) har de hatt forhåndskjøp i jeg vet ikke hvor mange dager. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å formidle datoer for reviews etc.

Edit:
Ser ut som om reviews er i morgen ja, ref feks

https://www.techpowerup.com/332738/amd-radeon-rx-9070-series-review-embargo-reportedly-lifts-on-march-5

Endret av JarleGutt
Lenke til kommentar

Kan ikke se at kortene er lagt ut hos noen av de europeiske nettbutikkene med reelle priser. Kun placeholders. Hadde vært fint å faktisk kunne lese litt tester før man eventuelt kjøper. Antar man må sitte klar for å ha sjans også her, men null info om tidspunkt etc. noen plasser.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Adrgha said:

Kan ikke se at kortene er lagt ut hos noen av de europeiske nettbutikkene med reelle priser. Kun placeholders. Hadde vært fint å faktisk kunne lese litt tester før man eventuelt kjøper. Antar man må sitte klar for å ha sjans også her, men null info om tidspunkt etc. noen plasser.

Er jo dette som jeg synes er dumt ja. Skulle vært klare dato for info, review, forsalg(?) og full lansering.

Lenke til kommentar

De har lagt på ca 2000kr over MSRP her.. alt for dyrt for et 5070 TI når du kan få 5080 til 15k (MSRP) 
Men nå er det jo komplett umulig å få tak i både 5070 og 5080 for tiden.. 

Selv følgte jeg med, men har gitt helt opp nå. Går for 9070 xt når det kommer som jeg er ganske sikker på blir tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...