Martelè Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Jeg kommer ikke til å kjøpe disse, når de er så gigantiske Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Martelè skrev (1 time siden): Jeg kommer ikke til å kjøpe disse, når de er så gigantiske Gigantiske? Det kommer jo flere varianter hvor noen er med 2 vifter. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden (endret) Proshop (trolig slipp 14 i dag da): Vill tro Scalpere er ganske mettet nå, så trolig ikke like høyt trykke lenger antar jeg. Endret 5 timer siden av simalarion 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 37 minutes ago, simalarion said: Vill tro Scalpere er ganske mettet nå, så trolig ikke like høyt trykke lenger antar jeg. Kommer nok en god del 5080 i 19000+ klassen i retur etterhvert som returvinduene for scalperne lukkes så disse blir nok veldig lett å få tak i snart (ikke at noen vil ha de). 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Woot Det tror jeg kan funke, nå gjenstår det bare å se hvordan det duger mot RTX 5070 TI .. 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Elkjøp har to modeller 5070Ti som kan bestilles nå (MSI Ventus og Gigabyte Windforce). Men det er vel lite poeng i å betale 2-3000kr over f.eks. Inno3D sitt? Og det kan vel ikke være så lenge til markedet begynner å få litt flere kort enn at det forsvinner så fort butikken åpner bestilling? 1 Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Pop skrev (1 time siden): Elkjøp har to modeller 5070Ti som kan bestilles nå (MSI Ventus og Gigabyte Windforce). Men det er vel lite poeng i å betale 2-3000kr over f.eks. Inno3D sitt? Og det kan vel ikke være så lenge til markedet begynner å få litt flere kort enn at det forsvinner så fort butikken åpner bestilling? Tja, hvor lenge er et godt spørsmål. Imorgen er det mars, og fremdeles er markedet tørrere enn Sahara-sand mht. high-end grafikkort. Jeg har ønsket å kjøpe meg et 5090 eller 4090 kort i flere måneder for å game igjen, men det er ingen kort å oppdrive. Slik som det er nå, så er PC-gaming ikke på et bra sted. Synes også det har vært en skuffende ytelsesøkning fra Nvidia de siste to generasjonene, bortsett fra xx90-klassen som er priset ekstremt høyt - dette kombinert med uoptimaliserte UE4/5-spill som florerer i spillmarkedet. Det er vel dette man kaller en "perfekt storm". Høye GPU-priser grunnet pengegriske Nvidia og underproduksjon/lav tilgjengelighet, svak norsk valuta, og mulig handelskrig (25% toll mot EU og event. Norge). Kanskje det blir noe forbedring mot slutten av mars? Men da kan prisene være enda høyere grunnet hevede tollsatser. Vi får se... Endret 2 timer siden av Peter Johansen Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Trumpern har vel truet med ytterligere 10% på varer fra "Chyna" nå også, så det skal bli svært interessant, og mest sannsynlig deprimerende å følge med på prisene framover. Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden TheKims skrev (3 timer siden): Gigantiske? Det kommer jo flere varianter hvor noen er med 2 vifter. Hm Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) ... Endret 1 time siden av Peter Johansen Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Litt flaks i uflaksen her. Jeg hadde bestilling av TUF kortet sekunder etter Ola Norman hos Elkjøp og fikk min ordre kansellert. Jeg ble påmeldt venteliste hos Elkjøp i stedet. Nå har jeg fått min bestilling gjennom også og Elkjøp leverer. Jeg fikk MSI kortet til samme pris som jeg betalte for TUF kortet! Veldig fornøyd! 6 Lenke til kommentar
ili Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 5 minutes ago, Vighilicious said: Litt flaks i uflaksen her. Jeg hadde bestilling av TUF kortet sekunder etter Ola Norman hos Elkjøp og fikk min ordre kansellert. Jeg ble påmeldt venteliste hos Elkjøp i stedet. Nå har jeg fått min bestilling gjennom også og Elkjøp leverer. Jeg fikk MSI kortet til samme pris som jeg betalte for TUF kortet! Veldig fornøyd! Har du fått MSI kortet? Eller står det forventet levering? Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 1 minute ago, ili said: Har du fått MSI kortet? Eller står det forventet levering? Nei, venter på en oppdatering om det nå. De har enten fått inn eller bekreftet at de får inn kort snart som de fordeler ut. Så forhåpentligvis blir det sendt snart. Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 30 minutter siden Del Skrevet 30 minutter siden Ett 5090 TUF ble nettopp lagt ut hos Proshop. Grønn knapp i 100 ms. Noen her som fikk det? Lenke til kommentar
WorldWarVegard Skrevet 29 minutter siden Del Skrevet 29 minutter siden Just now, Adrgha said: Ett 5090 TUF ble nettopp lagt ut hos Proshop. Grønn knapp i 100 ms. Noen her som fikk det? Rakk å trykke "kjøp", men kom ikke lengre. Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 28 minutter siden Del Skrevet 28 minutter siden (endret) Nei, så fort siden ble oppdatert, og jeg trykket på "bestill", så kom jeg til en feilmelding "varen finnes ikke". Antar kortet ble kjøpt opp av en bot. Og seriøst, ETT ENESTE 5090 Tuf kort for ikke bare Norge, men en rekke europeiske land (som Proshop sender til? For en farse!!!! Endret 28 minutter siden av Peter Johansen 1 Lenke til kommentar
Alesis Skrevet 28 minutter siden Del Skrevet 28 minutter siden De hadde 10 stk rog astral 5080 også. Ble borte på ett sekund max. Hadde ikke sjans. Men de selger jo til hele nord europa fra samme lager så... Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 28 minutter siden Del Skrevet 28 minutter siden Så grønn knapp på både 5090 og 5080 Astral, men fikk ingenting i handlekurven Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27 minutter siden Forfatter Del Skrevet 27 minutter siden (endret) Så pluttselig et RTX 5090 kort på lager på Proshop, jeg fulgte nå med på sekund viser, trykket kjøp på sekundet å kommer rett til at varen ikke er på lager, det var denne: Så for meg er RTX 5090 helt u-mulig å få tak i så langt... RTX 5080 kunne jeg kjøpt på Release dato + flere ganger etter det. Straks på Finn.no til 45 000, så j... NI-trist å tenke på Endret 21 minutter siden av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå