Fhawkner Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Det er ingen som vet hva prisen blir på 9070(XT), heller ikke AMD pr. i går ifølge Gamers Nexus. Vent og se om det kommer en pris i morgen. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 3 hours ago, Mumriken said: Grattis, jeg får ikke tak i en engang🤣 Endte opp med en midlertidig 5080 downgrade Jeg får ikke tak i 5080 eller heller 5070ti som jeg til overmål har betalt for og sitter her med midlertidig 1080 downgrade (venter også egentlig på 5090). Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden simalarion skrev (1 time siden): Ang 9070 så er prisingen litt "all over the place" men prisen blir tett oppunder 10 000 (9 800 Nok = 699 dollar) Jeg tenker det ikke er noe poeng å funfere på pris nå. Vi har ingen forutsetninger for å vite i hvilken grad disse prisene er basert på meldinger fra AMD. Vi vet ikke engang om AMD har fastsatt en pris. Svaret får vi uansett i morgen. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Så tall/priser/performance får man vite i morgen. Og de kommer i salg den 6. mars slik jeg har skjønt? De fleste tilbydere (komplett/netonnet/proshop/etc) har vel hatt disse kortene en stund så om man får gjennom en bestilling kan man forvente å ha kortene i løpet av en ukes tid etter det? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Elkjøp har ikke gjort leksa si hvertfall Endret 8 timer siden av MrMidget 1 1 Lenke til kommentar
Robotix Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Historien gjentar seg. I August i fjor måtte jeg oppgradere fra Intel prosessor til AMD prosessor da det var mye tull med Intel sine. I Februar i år måtte jeg oppgradere nVidia skjermkort til AMD skjermkort, da det er mye tull med nVidia sine. Sikkert hyggelig for AMD det. 💪 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden (endret) MrMidget skrev (42 minutter siden): Elkjøp har ikke gjort leksa si hvertfall Tja, de tar samme trikset som nVidia på CES å nevner ingenting om faktisk Raster ytelse å basserer alt på DLSS 4. Men dette blir også feil på veldig mange måter, hovedsakelig at Raster ytelsen er mye dårligere, her lener de seg på en forbedring på Software som igjen er av-hengig av en god Raster ytelse, hva skjer når ikk den er der lenger, jo Latency og glitching, slik sett vill RTX 4090 uansett leve lenger med bedre Raster Ytelse (etter hvert som spill & høyere oppløsning krever mer) Jeg skriver ikke at DSSL 4 er noe dritt, det er en veldig flott feautre å ha men jeg vill jo først å fremst ha en god Raster oppgradering når jeg først skal oppgradere Nettopp derfor skal forbruker ikke svelge dette rått fra nVidia, for det er oss som taper på å godkjenne dette som en god nok ny Gen oppdatering i det lange løp.. Det er også første gang forrige Generasjons RTX xx90 ikke blir slått av Nye Gen RTX xx80 i Raster.. Ikke bare det men viser seg etter hvert nå at RTX 4090 bare ser bedre å bedre ut vs RTX 5080 Edit: Å sist men ikke minst det må jo da også bli en standard at DSSL 4 er implementert i alle spill du skal få ytelse bonusen. Endret 7 timer siden av simalarion 1 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Det er vel også bedre butikk for nvidia å lage noe ala 5080, hvor de lener seg på software for å få høyere ytelse, kontra å faktisk lage kort med bedre raster ytelse. Pris tatt i betrakning så går det vel ikke akkruat rette veien. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Ser at Komplett selger 7900xt til 8800 Om 9070xt skuffer på pris/ytelse, er det et decent alternativ til 1440gaming (144hz monitor)? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden wampster skrev (1 time siden): Ser at Komplett selger 7900xt til 8800 Om 9070xt skuffer på pris/ytelse, er det et decent alternativ til 1440gaming (144hz monitor)? RX 9070 kommmer trolig inn på samme raster ytelse og vil da være et bedre kjøp, og RX 9070 XT en del over i ytelse. Så de nye AMD kortene vil være bedre. Det eneste fordelen med det er at det har 20GB VRAM, mens de andre har 16GB. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 5 hours ago, Fhawkner said: Det er ingen som vet hva prisen blir på 9070(XT), heller ikke AMD pr. i går ifølge Gamers Nexus. Vent og se om det kommer en pris i morgen. Microsenter har priser på 9070xt fra 700$ for fattigmodellen til 1100$ fot toppmodell. https://www.guru3d.com/story/more-radeon-rx-9070series-pricing-leak-this-time-at-microcenter/ Kan jo se ut som prisene på Multicom stemmer 😅 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Jeg linket til dette på forrige side, men det er som flere bemerker fortsatt ikke fast satt priser, dette kan være priser de hadde tenkt å komme med på CES men de trakk seg... Om AMD nå føler at kortet er "bra nok" så kan det være de faller tilbake på Oringale priser, som jeg antar dette er.. Men er jo lov å håpe de ikke gjør det når AMD snart bekrefter priser. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Nizzen skrev (1 time siden): Microsenter har priser på 9070xt fra 700$ for fattigmodellen til 1100$ fot toppmodell. https://www.guru3d.com/story/more-radeon-rx-9070series-pricing-leak-this-time-at-microcenter/ Kan jo se ut som prisene på Multicom stemmer 😅 Fortsatt stor sannsynlighet at det er placeholders. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden wampster skrev (5 timer siden): Så tall/priser/performance får man vite i morgen. Og de kommer i salg den 6. mars slik jeg har skjønt? De fleste tilbydere (komplett/netonnet/proshop/etc) har vel hatt disse kortene en stund så om man får gjennom en bestilling kan man forvente å ha kortene i løpet av en ukes tid etter det? Av hva jeg har skjønt så er AMD launch i morgen, med MSRP og AMDs interne ytelsestall. 5. mars er når NDA for uavhengige reviews er løftet. 6. mars er når de skal bli mulig å få kjøpt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå