Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Idrin said:

Jeg fikk pengene tilbake på konto etter ca. 1 uke etter kjøp av 5090 på Komplett. Bestillingen står fortsatt.

Samme her, etter litt søking kom jeg fram til at det trolig er reservasjonen på bankkontoen som har utgått, pengene vil bli trukket når (om) varen blir sendt. Egentlig veldig takknemlig for at det er sånn, hadde ikke hatt nok penger på konto til å kjøpe min 5090FE om ikke det var tilfellet :)

Endret av BillyE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ps5 skrev (1 time siden):

Hvis man klarer å få en 5090, og så får en feil som rammer 1/200 kort så tenker jeg det er på tide å kjøpe vikinglotto.

Nå er det bare utlevert en meget mager batch av kortene. Kanskje vi skal se mangel på rops i større omfang etterhvert. Dette gjelder jo hele 50xx serien sålangt

Lenke til kommentar
lucky666 skrev (1 minutt siden):

Nå er det bare utlevert en meget mager batch av kortene. Kanskje vi skal se mangel på rops i større omfang etterhvert. Dette gjelder jo hele 50xx serien sålangt

Og etter sigende visste ikke nvidia om problemet på 5080, fær en på Reddit fant det ut på sitt 5080

Lenke til kommentar
1 hour ago, BillyE said:

Samme her, etter litt søking kom jeg fram til at det trolig er reservasjonen på bankkontoen som har utgått, pengene vil bli trukket når (om) varen blir sendt. Egentlig veldig takknemlig for at det er sånn, hadde ikke hatt nok penger på konto til å kjøpe min 5090FE om ikke det var tilfellet :)

Ja, i Norge er det ikke lov å trekke pengene før ordren sendes, men mange nettbutikker synder mot dette. Blant annet Multicom, som jeg nevnte tidligere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...