Aetius Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 51 minutes ago, Z_E0 said: En nettbutikk kan ikke bryte norsk lov, det sier vel seg selv. Kan ikke? De gjør det stadig vekk, enkelte av dem. (Ja, jeg ser på dere, CDON og Multicom!) 1 Lenke til kommentar
Alesis Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Apropos Multicom, de har noen altfor dyre Zotac 5080 på lager nå Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 18 minutes ago, Aetius said: Kan ikke? De gjør det stadig vekk, enkelte av dem. (Ja, jeg ser på dere, CDON og Multicom!) Unntakene som bekrefter regelen.😛 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Alesis skrev (19 minutter siden): Apropos Multicom, de har noen altfor dyre Zotac 5080 på lager nå Ja dette ble dyrt for meg 😅 jeg er så lei av å vente så jeg prøver meg på et zotac 5080! Forsatt 3 på lager selv om jeg kjøpte så får nå se om det faktisk blir sent Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Både Multicom og Computersalg hadde noen veldig "interessante" priser på 9800X3D (opptil 10k) her en periode, før Komplett og Proshop fikk dem inn i hopetall. Skikkelig uting, synes jeg. Endret 2 timer siden av Adrgha Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Adrgha skrev (8 minutter siden): Både Multicom og Computersalg hadde noen veldig "interessante" priser på 9800X3D (opptil 10k) her en periode, før Komplett og Proshop fikk dem inn i hopetall. Skikkelig uting, synes jeg. Slik har Multicom alltid vært.. En skikkelig grådig butikk som det egentlig er ganske utrolig fortsatt surrer å går Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Er ikkje akkurat mangel på 5070ti til pc produksjon på komplett.no 🤣 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden stemmer det at 5090 smelter kabler, eller er det bare enkeltstående tilfeller ? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) 31 minutes ago, Nizzen said: Er ikkje akkurat mangel på 5070ti til pc produksjon på komplett.no 🤣 Se her ja, bøttevis med prime oc, mens jeg må vente på ubestemt tid på prime som jeg allerede har betalt for. Business as usual. (3080 tuf ble til 3080 tuf oc etter 6mnd, blir vel samme regla igjen). Ikke kan man klage heller da de har forbeholdt seg retten til å kansellerene enhvert 50x0 bestilling - smart. Endret 49 minutter siden av ps5 Lenke til kommentar
lals Skrevet 37 minutter siden Del Skrevet 37 minutter siden 2 stk RTX 5080 msi ventus til salgs på multicom https://www.multicom.no/msi-geforce-rtx-5080-ventus/cat-p/c/p1005608157 18905 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå