Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

MrMidget skrev (44 minutter siden):

Står fortsatt på lager hos meg. 
For 16200 så vil jeg påstå å si dette er et ganske greit kjøpt, MEN det er fortsatt 16 laken for last gen

Det er et SUPER kjøp i min bok med tanke på det Nye Gen som har blitt presentert så langt, bortsette fra 5090 men det bruker for mye strøm (kan underVoltes med stort hell dog, det hadde jeg gjort, om man kunne kjøpt det)..

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Adrgha skrev (3 minutter siden):

Nå ligger TUF-kortet ute til over 22k?

En annen model så her er det noe nytt som er lagt ut - ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OG OC -B-Grade

Edit: men nå virker det hos komplett igjen, det gikk rett ut

image.thumb.png.d0fb7e57b15ca5bac6825cc2848e9680.png

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Adrgha skrev (17 minutter siden):

Der var det også borte. Sier litt om markedssituasjonen når b-gradekort fra forrige generasjon til grov overpris ryker på sekundet.

Selv om ikke er den råeste modellen fra MSI så kunne jeg dog ikke la vær på 16 K ... vet ikke helt hva jeg gjør om jeg skulle få det men det gjør jeg jo ikke... Nesten blitt en Hobby å forsøke å gjøre gode kjøp

Edit:

Sier også mye om RTX 5080 egentlig. Jeg lar meg ikke selge inn på at AI Generert Software er det eneste man får i Bonus på ny Gen omtrent. Raster Ytlsen i RTX 4090 er jo Mye bedre.

For de som spiser denne features med Hud & HÅr så må de må håpe på at alle fremtidige spill implementerer dette, ikke spillprodusenter pusher grensen særlig lenger en at kortene klarer over 60 FPS samt at det ikke blir en greie med enda høyre oppløsing på skjermer fremmover.. Med så liten Raster Bonus ser det dårlig ut allerede

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
simalarion skrev (3 minutter siden):

Selv om ikke er den råeste modellen fra MSI så kunne jeg dog la vær på 16 K ... vet ikke helt hva jeg gjør om jeg skulle få det men det gjør jeg jo ikke... Nesten blitt en Hobby å forsøke å gjøre gode kjøp

Velkommen til gaming som hobby når du har bikket 30+

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Kan vært feil med stocken men gjennom venner som jobber hos komplett vet jeg at de til enhver tid har en drøss med kort de ikke vil selge av ulike grunner. Slike kort loddes oftest ut internt til ansatte men kanskje noe av dette kommer som B-grade til slutt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...