simalarion Skrevet 17 timer siden Forfatter Del Skrevet 17 timer siden (endret) MrMidget skrev (44 minutter siden): Står fortsatt på lager hos meg. For 16200 så vil jeg påstå å si dette er et ganske greit kjøpt, MEN det er fortsatt 16 laken for last gen Det er et SUPER kjøp i min bok med tanke på det Nye Gen som har blitt presentert så langt, bortsette fra 5090 men det bruker for mye strøm (kan underVoltes med stort hell dog, det hadde jeg gjort, om man kunne kjøpt det).. Endret 16 timer siden av simalarion 1 Lenke til kommentar
Nesi Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Da sitter vi en hel gjeng her da og venter på hvem som får 4090'n lol.... 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 17 personer har kjøpt varen nylig 😅 1 Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Blir mange som blir skuffet når dem ikke for 4090 kortet ja 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 19 minutes ago, Mumriken said: 17 personer har kjøpt varen nylig 😅 Hvilken modell var det? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Nizzen skrev (3 minutter siden): Hvilken modell var det? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16 timer siden Forfatter Del Skrevet 16 timer siden Men det er noe galt, det er 1stk på lager å de fortsetter å selge.., jeg var i alle fall ikke først denne gang da meg måtte legge til kortet på nytt hehe 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden simalarion skrev (Akkurat nå): Men det er noe galt, det er 1stk på lager å de fortsetter å selge.., jeg var i alle fall ikke først denne gang da meg måtte legge til kortet på nytt hehe Ser ut som de har solgt 14 TUF og over 30 Ventus Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Nå ligger TUF-kortet ute til over 22k? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Adrgha skrev (1 minutt siden): Nå ligger TUF-kortet ute til over 22k? https://www.komplett.no/product/1318012/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-tuf-gaming-geforce-rtx-5080-oc?queryid=31f3656470af62e5a7bdc2da7b3f2c0b&sort=PriceDesc Ser ut som det er 19290 fortsatt? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16 timer siden Forfatter Del Skrevet 16 timer siden (endret) Adrgha skrev (3 minutter siden): Nå ligger TUF-kortet ute til over 22k? En annen model så her er det noe nytt som er lagt ut - ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OG OC -B-Grade Edit: men nå virker det hos komplett igjen, det gikk rett ut Endret 16 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
Nesi Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden For ett tull på de, har to stk. i bestilling nå xD Nå er kortene vekke fra demo siden. Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Der var det også borte. Sier litt om markedssituasjonen når b-gradekort fra forrige generasjon til grov overpris ryker på sekundet. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16 timer siden Forfatter Del Skrevet 16 timer siden (endret) Adrgha skrev (17 minutter siden): Der var det også borte. Sier litt om markedssituasjonen når b-gradekort fra forrige generasjon til grov overpris ryker på sekundet. Selv om ikke er den råeste modellen fra MSI så kunne jeg dog ikke la vær på 16 K ... vet ikke helt hva jeg gjør om jeg skulle få det men det gjør jeg jo ikke... Nesten blitt en Hobby å forsøke å gjøre gode kjøp Edit: Sier også mye om RTX 5080 egentlig. Jeg lar meg ikke selge inn på at AI Generert Software er det eneste man får i Bonus på ny Gen omtrent. Raster Ytlsen i RTX 4090 er jo Mye bedre. For de som spiser denne features med Hud & HÅr så må de må håpe på at alle fremtidige spill implementerer dette, ikke spillprodusenter pusher grensen særlig lenger en at kortene klarer over 60 FPS samt at det ikke blir en greie med enda høyre oppløsing på skjermer fremmover.. Med så liten Raster Bonus ser det dårlig ut allerede Endret 16 timer siden av simalarion Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) Gode kjøp og enda bedre videresalg si 😛 Endret 16 timer siden av Mala Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) Tok én av hver Det sagt. De hadde vel bare 1 kort av hver antar jeg. Så var vel de som tok de første kortene som faktisk fikk. Endret 16 timer siden av MrMarbles 1 Lenke til kommentar
Otaconmg Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden simalarion skrev (3 minutter siden): Selv om ikke er den råeste modellen fra MSI så kunne jeg dog la vær på 16 K ... vet ikke helt hva jeg gjør om jeg skulle få det men det gjør jeg jo ikke... Nesten blitt en Hobby å forsøke å gjøre gode kjøp Velkommen til gaming som hobby når du har bikket 30+ 1 1 Lenke til kommentar
Nesi Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) venter i spenning lol.... På den dyre modellen... virker nesten som de har loddet ut stemmningen og økt prisen Endret 16 timer siden av Nesi Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Kan vært feil med stocken men gjennom venner som jobber hos komplett vet jeg at de til enhver tid har en drøss med kort de ikke vil selge av ulike grunner. Slike kort loddes oftest ut internt til ansatte men kanskje noe av dette kommer som B-grade til slutt. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16 timer siden Forfatter Del Skrevet 16 timer siden Har jeg helt glemt å følge med på RTX 5090 FE å sitter heller å kjøper kort jeg har 🤪.. Antar det ikke har vært noen dropp i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå