Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, Erwe said:

Har du link til dette? Jeg finner dessverre bare spesifikke varer annonsert til påskepris.

https://www.power.no/kampanje/mp-kampanje20/?vtid=agZq3bt760aGWKmMACHeTw&eclub=CEDnMhgLlNUdCW_iL3MHOrl-hx131vH6b3Xuo0oVfo5F2N1PgIegY5LKQJ_8QkH6ZQxKZ2kqQuZFPVjtOCTL9ICUs8hdXOwRLvo8HkoeCCR5dR02I2BOOzFfelDmAWkBf6vjLK87SpWmisHn2ONnJlrrg_5DqPLIHlfYhp552CP9vwZkn7oRbCZ9p8LQ0YPUI9kIfRhjNUuGxPiZYecVFA

Enklere link:

https://www.power.no/kampanje/mp-kampanje20/

Det er og avhengig av hvilken butikk dessverre, det glemte jeg

Endret av JarleGutt
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, JarleGutt said:

Hvordan er dette offtopic? 

Fordi dette er et medlemstilbud som gjelder et utvalg butikker der det ikke finnes spor av skjermkort. Men med lenken på første tips så hadde vi sluppet hele rundturen her (jeg og sikker mange trodde det gjaldt det generelle påsketilbudet). 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, ps5 said:

Fordi dette er et medlemstilbud som gjelder et utvalg butikker der det ikke finnes spor av skjermkort. Men med lenken på første tips så hadde vi sluppet hele rundturen her (jeg og sikker mange trodde det gjaldt det generelle påsketilbudet). 

Og jeg skriver at du kan kjøpe varer med rabatt, selv om de ikke pr i dag er inne på lager. Jeg ringte Power support i går.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, JarleGutt said:

Og jeg skriver at du kan kjøpe varer med rabatt, selv om de ikke pr i dag er inne på lager. Jeg ringte Power support i går.

Om noen bekrefter at de faktisk kan bestille og betale en 5090 med 20% rabatt fysisk i butikk uten at den er i butikken skal jeg definitivt kjøre inn til oslo. Krever to varer så da blir det 5090 og en pakke batterier.

Endret av ps5
Lenke til kommentar
1 minute ago, ps5 said:

Om noen bekrefter at de faktisk kan bestille og betale en 5090 med 20% rabatt fysisk i butikk uten at den er i butikken skal jeg definitivt kjøre inn til oslo.

Jeg skal sjekke i dag på Skullerud Oslo. For jeg vurderer sterkt kjøpe en 9800X3D med rabatt. Jeg skal poste rundt kl 16+ i dag hva konklusjon blir. Om de nekter det, er det rart, da support sa man kunne kjøpe varer som ikke var på lager.

• Liker 1
Lenke til kommentar
28 minutes ago, ps5 said:

Om noen bekrefter at de faktisk kan bestille og betale en 5090 med 20% rabatt fysisk i butikk uten at den er i butikken skal jeg definitivt kjøre inn til oslo. Krever to varer så da blir det 5090 og en pakke batterier.

Jeg ringte Power kundeservice enda en gang, for ønsker ikke bomtur til Skullerud. Fikk samme beskjed; så lenge varen ikke er unntatt kampanjen, selv om den ikke er på lager pr i dag, kan man kjøpe/betale for varen og når den kommer inn kan man hente.

Så du skal kunne få GPU til 20%, men du må da kjøre 2 ganger trolig, for å kjøpe deretter for å hente (om de ikke kan sende til en annen butikk, det spurte jeg IKKE om).

Lenke til kommentar
13 minutes ago, JarleGutt said:

Jeg ringte Power kundeservice enda en gang, for ønsker ikke bomtur til Skullerud. Fikk samme beskjed; så lenge varen ikke er unntatt kampanjen, selv om den ikke er på lager pr i dag, kan man kjøpe/betale for varen og når den kommer inn kan man hente.

Så du skal kunne få GPU til 20%, men du må da kjøre 2 ganger trolig, for å kjøpe deretter for å hente (om de ikke kan sende til en annen butikk, det spurte jeg IKKE om).

Da ventes det i spenning. Det ville være årets kupp opp man faktisk får bestilt 5090 til 25,895 og noen må definitivt inn på teppet hos salgssjefen. 

Lenke til kommentar
JarleGutt skrev (21 minutter siden):

Jeg prøvde med på å legge inn bestilling i butikk under sist DNB tilbud, og da var varen sperret for kjøp i systemet deres.

Lenke til kommentar

Jeg vill tippe at Power.no følger med i timen å passer på at de ikke går i rent tap på RTX 5090 et produkt som også her veldig høyt priset. Men om man har mulighet er det deffinitivt vært et forsøk på "årets kupp" ja.

Edit: Føles veldig ut som en Amrikansk greie å ser for meg en haug av oss Nerder som sloss om Supreme LC inn døra på Power hehe

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

image.png.2e8118d245658c31648df0efaff912e5.png

Komplett fått påfyll, dæven for kort de får de må jo ha en eller annen Gull avtale som også får mest av de beste kortene (virker det som, enste Proshop selger i store batcher er jo inno3d).

Hører nå at det trolig blir en retur på RTX 5090 Astral, nå hører jeg jevn CoilWhine for første gang å vet da med sikkehet hva alle snakker/skriver om, statisk bzzzzz lyd som kjærer gjennom, dette har jeg ikke hatt på noen andre av mine kort, RTX 4090 Rog Strix kunne ha bitte litt av det når jeg satt på OC. Så jeg varslet komplett om at jeg kommer til å bruke Angrefrist om dette blir for intenst, har også googlet det å funnet at flere har dette problemet med Astral OC RTX 5090 .. jeje takk å pris for angrerett.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
13 minutes ago, simalarion said:

Komplett fått påfyll, dæven for kort de får de må jo ha en eller annen Gull avtale som også får mest av de beste kortene (virker det som, enste Proshop selger i store batcher er jo inno3d).

Hører nå at det trolig blir en retur på RTX 5090 Astral, nå hører jeg jevn CoilWhine for første gang å vet da med sikkehet hva alle snakker/skriver om, statisk bzzzzz lyd som kjærer gjennom, dette har jeg ikke hatt på noen andre av mine kort, RTX 4090 Rog Strix kunne ha bitte litt av det når jeg satt på OC. Så jeg varslet komplett om at jeg kommer til å bruke Angrefrist om dette blir for intenst, har også googlet det å funnet at flere har dette problemet med Astral OC RTX 5090 .. jeje takk å pris for angrerett.

Så da skal man vel være forsiktig med demokort på Astral også da.. Men ja det ene kortet Komplett har igjen er nettopp 60 dager returmuligheten uten å måtte gå gjennom et reklamasjonskjør.

Ser nå de nye astral forsvant på få minutter.

Endret av ps5
Lenke til kommentar
simalarion skrev (6 minutter siden):

Jeg returnerte mitt Astral 5090 pga samme type Coil whine. Usikker på om jeg skal prøve et nytt Astral eller gå for Aorus Master.

Lenke til kommentar
simalarion skrev (2 minutter siden):

@bmbekk oh my da har vi nok allerede bekreftet at det er en greie med denne modellen, mulig jeg ordner med returen før jeg drar på Påskeferie da...

Jepp. bekreftet!. Men leser om andre på nett som har veldig lite eller ingenting, så har et håp. Burde ikke vært sånn med et premium kort. Mitt hadde irriterende mye ved load. På nivå med Founders kortene jeg har hørt. Er forskjell på folk men jeg er ganske sensitiv til sånt

Lenke til kommentar
7 minutes ago, simalarion said:

@bmbekk oh my da har vi nok allerede bekreftet at det er en greie med denne modellen, mulig jeg ordner med returen før jeg drar på Påskeferie da...

Du har ikke en annen psu liggende du kan teste med? Det er vel ofte kombinasjonen gpu / psu som gir coilwhine?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...