ili Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april 22 hours ago, Erwe said: Ahh, ser nå at 5090 Astral kortet jeg bestilte 21.3 som erstatning for at de oversolgte på release dato er flyttet fra forventet levering 16. april til 28. april. Hva har dere som bestilte denne uka som leveransedato? Akkurat det samme skjedde for meg. 21.3 bestilte, 16. April forventet og så utsatt til 28. April. Bare eg bestilte suprim LC. Prøvde å kansellere på bestillingssiden, men fikk feilmelding. Har egentlig lyst på det, men har allerede et ventus 5090 fra før eg må bli kvitt. Og 28. April er det nok ingen som vil kjøpe det. Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april (endret) https://sharkgaming.no/ har flere modeller på lager enda, men nå koster de +2000-3000kr mer. Endret 5. april av -=HellBound=- Lenke til kommentar
Erwe Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Komplett slapp akkurat noen Gigabyte 5090. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Komplett slapp endelig taket på 5090 Astral vanilla. Nå blir nok noen fornøyde 😅 1 1 Lenke til kommentar
Scrub Lord Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april 14 hours ago, MrMidget said: Der kom zotac kortet jeg kjøpte som demo Løp og kjøp! Hele 250kr billigere en hva jeg kjøpte det for Aha, ser jeg gjorde en god deal når jeg forhåndskjøpte samme kort (ikke OC), for 14 499,00 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april (endret) 5 hours ago, Nizzen said: Komplett slapp endelig taket på 5090 Astral vanilla. Nå blir nok noen fornøyde 😅 Blir bare mer og mer idiotisk dette, sååå det blir ikke nytt år med "VIP" hos skamplett nei😅 Elkjøp solgte en masse til 36 i går I alle dager; Komplett skal ha 22k for 5080 Astral 🤢 Endret 6. april av Mumriken Lenke til kommentar
V4_Rusty Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Da har jeg også kansellert min bestilling hos Elkjøp. Bestilte samme GPU fra komplett, fikk bruke kameraten min sin 10% rabattkode så prisen ble det samme ihvertfall. Krysser fingerene mine på at det her endelig blir slutten av min "vakt" 😅 Nå venter jeg bare på svar fra Multicom for retur av en Inno3d GPUen jeg kjøpte hos dem tidligere. Supporten der har vært litt vrien så langt. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april V4_Rusty skrev (14 minutter siden): Da har jeg også kansellert min bestilling hos Elkjøp. Bestilte samme GPU fra komplett, fikk bruke kameraten min sin 10% rabattkode så prisen ble det samme ihvertfall. Krysser fingerene mine på at det her endelig blir slutten av min "vakt" 😅 Nå venter jeg bare på svar fra Multicom for retur av en Inno3d GPUen jeg kjøpte hos dem tidligere. Supporten der har vært litt vrien så langt. Angrerett? Hvordan vrien da? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april 19 minutes ago, V4_Rusty said: Nå venter jeg bare på svar fra Multicom for retur av en Inno3d GPUen jeg kjøpte hos dem tidligere. Supporten der har vært litt vrien så langt. De pleier å være sånn. Hold oss gjerne oppdatert om detaljene. 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Ja, komplett har lagt på 10% for å forsikre seg på at ingen får 10% på MSRP priser, så mistenker at hvem som helst kan spørre dem om 10% egentlig for da selger de til normal pris 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april 42 minutes ago, simalarion said: Ja, komplett har lagt på 10% for å forsikre seg på at ingen får 10% på MSRP priser, så mistenker at hvem som helst kan spørre dem om 10% egentlig for da selger de til normal pris Jeg prøvde og de strakk seg til hele 5%.. Lenke til kommentar
V4_Rusty Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april (endret) 1 hour ago, MrMidget said: Angrerett? Hvordan vrien da? Ja det skal gå på angreretten, har ikke vært 2 uker siden jeg fikk pakken. Den er også helt ubrukt. Åpnet selve Inno3d boksen, men jeg fjernet ikke plastikken GPUen eller adapteren kom i. Det gikk først 3 virkedager uten svar på email. Når de endelig svarte så ba de meg om å fylle ut et skjema på nett som de ikke nevnte på "retur" avdelingen på nettsiden deres. De leste ikke nøye gjennom emailen min heller, siden de misforsto meg og trodde jeg hadde alerede sendt pakken inn. Jeg ville bare vite om alt var i orden og at de viste at jeg ville benytte meg av angreretten før jeg sendte pakken tilbake. De svarte meg etter klokken 16:00 på Fredag også, så da var kundeservicen stengt. Kunne ikke kommunisere med dem kjapt. Sånn helt ærlig så har det følt som om de vil dra saken ut for at angreretts perioden min skal gå ut. Skal ringe dem i morgen og høre hva som skjer. Endret 6. april av V4_Rusty Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april (endret) Ok, får vell krype tilbake til komplett da, når det viser seg at leveringsdatoen på Elkjøp ikke stemmer. Å lykke til med Multicom @V4_Rusty håper det ordner seg, om ikke vet jeg i alle fall hvem jeg aldri skal bruke Edit: Ser Proshop slipper i dag også, lurer på når kortene skal ligge mer en 5 sek på lager der også. Discord som varsler: Endret 6. april av simalarion 1 Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april simalarion skrev (På 5.4.2025 den 20.44): Så det er problemet med Elkjøp da, de selger kort uten å ha bekreftede leverings datoer å de trekk beløpet med en gang Det har dei ikkje lov til... 3 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april Jeg vill tro det er regler på dette, det føles spesielt frekt her da de ikke bare trekker beløpet selv om de ikke har kortet på lager de utsetter også leverings tid å så trekker de beløpet, det blir jo som å låne dem penger på u-bestemt tid da de tydeligvisi ikke har orden på Lager beholdningen sin. Lenke til kommentar
Bruker-394945 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april V4_Rusty skrev (18 timer siden): Ja det skal gå på angreretten, har ikke vært 2 uker siden jeg fikk pakken. Den er også helt ubrukt. Åpnet selve Inno3d boksen, men jeg fjernet ikke plastikken GPUen eller adapteren kom i. Det gikk først 3 virkedager uten svar på email. Når de endelig svarte så ba de meg om å fylle ut et skjema på nett som de ikke nevnte på "retur" avdelingen på nettsiden deres. De leste ikke nøye gjennom emailen min heller, siden de misforsto meg og trodde jeg hadde alerede sendt pakken inn. Jeg ville bare vite om alt var i orden og at de viste at jeg ville benytte meg av angreretten før jeg sendte pakken tilbake. De svarte meg etter klokken 16:00 på Fredag også, så da var kundeservicen stengt. Kunne ikke kommunisere med dem kjapt. Sånn helt ærlig så har det følt som om de vil dra saken ut for at angreretts perioden min skal gå ut. Skal ringe dem i morgen og høre hva som skjer. Det er tidspunktet du varslet at du ville bruke angreretten som teller for de 14 dagene. Du kan varsle utenom spesielt skjema. Men klart raskest behandling av returen får man ved å bruke butikkens innmelding, det har med logistikken deres å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april 21 hours ago, simalarion said: Ja, komplett har lagt på 10% for å forsikre seg på at ingen får 10% på MSRP priser, så mistenker at hvem som helst kan spørre dem om 10% egentlig for da selger de til normal pris Komplett er vel nesten alltid 10-20% dyrere enn billigste (nornlunde skikkelige) forhandler. Komplett Club blir mindre og mindre verdt for meg, og slutter de med PorterBuddy så melder jeg meg ut. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april 9 hours ago, Gazer75 said: Det har dei ikkje lov til... Nei, men det er en vanlig ting å gjøre. Multicom, f.eks. har vært konsekvente på det kjøret i årevis. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. april Forfatter Del Skrevet 7. april Nå har RTX 5080 stabillisert seg å markedet må være helt dødt på Finn for denn serien nå, nå er det bare å vente litt på MSRP, eksempel fra Komplett igjen: RTX 5080 med rød strek er Zotac Solid som skal koste 13 500 kr om de følger MSRP nå, nå hoper det seg opp på lager så det må trolig webshappene pent starte å gjøre snart ser det ut som Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ser ut som nvidia har sendt hele beholdningen med 5080 FE til Polen i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå