Adrgha Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Disse botene stoppes ikke av Proshop? Vet jeg ble veldig effektivt stoppet da jeg klikket litt for mange ganger der inne. Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Demo slipp på komplett ryker nok fort Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april 16 minutes ago, Adrgha said: Disse botene stoppes ikke av Proshop? Vet jeg ble veldig effektivt stoppet da jeg klikket litt for mange ganger der inne. Nei han som postet dette hadde allerede 7 5070 i handlekurven med 200 proxyer. Botene er de som slipper enklest unna botsperrene. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april ps5 skrev (7 minutter siden): Nei han som postet dette hadde allerede 7 5070 i handlekurven med 200 proxyer. Botene er de som slipper enklest unna botsperrene. Trist, irriterende, patetisk - alt på en gang. Komplett opererer jo allerede med scalper pris så kanskje derfor de sitter med kort ennå. Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april ps5 skrev (14 minutter siden): Nei han som postet dette hadde allerede 7 5070 i handlekurven med 200 proxyer. Botene er de som slipper enklest unna botsperrene. Haha, det er faktisk ganske drøyt. Blir mest bare oppgitt, kjenner jeg. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Elkjøp har gitt opp full pris på innstegsmodellene Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. april Forfatter Del Skrevet 4. april Eller Elkjøp har forstått at det løsner opp nå å vill være først ute med å fremstå litt mindre som en scalper en Komplett & Multicom (den ComputerSalg ogås forrøvrig men der har jeg aldri giddet å lage bruker en gang) Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Asus astral 5090 slippes nå kl 14:00 på Proshop.no Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. april Forfatter Del Skrevet 4. april KomplettGalskap men ny Knall pris, drar av 500 kr på scalper prisen å det på et mye bedre kort en PNY se selger for 500 kr mer: Lurer på om de er Edru på jobb der borte? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Hadde slått til på denne om jeg hadde 10% kupongen tilgjengelig (venter på shipping av 5070ti..) Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april ps5 skrev (2 minutter siden): Hadde slått til på denne om jeg hadde 10% kupongen tilgjengelig (venter på shipping av 5070ti..) ¨Hva er dette 10% kupong greiene?? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Just now, Dr.Peedee said: ¨Hva er dette 10% kupong greiene?? Sjekk Komplett Club 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april 5 minutes ago, ps5 said: Hadde slått til på denne om jeg hadde 10% kupongen tilgjengelig (venter på shipping av 5070ti..) Var det MSI Ventus du bestilte? Jeg ventet 9 måneder på mitt 3080 sist gang jeg var i gpukøen😛 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Rambo82 skrev (24 minutter siden): Asus astral 5090 slippes nå kl 14:00 på Proshop.no Forsvant på 2 sekunder eller mindre.. 1 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april ps5 skrev (14 minutter siden): Sjekk Komplett Club Ok, vet jeg vært medlem der, og handla en god del. Men tydeligvis blitt kasta ut fordi nå må jeg melde meg inn på nytt virker det som. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Just now, Dr.Peedee said: Ok, vet jeg vært medlem der, og handla en god del. Men tydeligvis blitt kasta ut fordi nå må jeg melde meg inn på nytt virker det som. GDPR krever vel jevnlig kontakt med kundene, 3 år eller noe. Men du er da langt unna 10%. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. april Forfatter Del Skrevet 4. april (endret) Dr.Peedee skrev (6 minutter siden): Ok, vet jeg vært medlem der, og handla en god del. Men tydeligvis blitt kasta ut fordi nå må jeg melde meg inn på nytt virker det som. Du må samle poeng, å siden det har roet seg såpass så har nok Komplett nå fått skviset ut alle som sitter med 10%, det er nok noen som har "is i magen" å bare venter til komplett kommer med Normal priser, men mistenker da at de trolig ikke lar deg bruke Bonusen på New Gen Skjermkort (om de holder på i samme stil som til nå). Jeg brukte mitt feil å får det ikke tilbake (jeg kansellerte kjøpet etter ca 2 timer rett på siden deres), jeg kontaktet dem på e-post om det, men de sa seg villige til å gi 10% om jeg kontaktet dem etter kjøp på e-post, men når prisene er så dårlige i utganspunktet er det svært vanskelig å gjøre gode kjøp der om ikke helt u-mulig ang RTX 5090 Endret 4. april av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. april Forfatter Del Skrevet 4. april Vannkjøling hadde vell sin glans periode for en del år siden men mulig det kan komme tilbake, her kommer i alle fall et dropp på proshop snart: 1 Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Kunne fint tenkt meg en vannkjølt modell, men ikke til 40k. 😋 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Har en plass, ser jeg bare fordeler med vannkjølt gpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå