Gå til innhold

RTX 5090 - 8900 XTX (9070 XT) Utgivelse dato - Rytker?

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 hours ago, Nizzen said:

Er bedre i andre tester, så gudane veit....

Det er pga TPU tester både kortene i default state og normalisert. Så den tabellen der kortet ikke gjør det så bra er vel normalisert, altså alle kort har samme settings. Så ja, mange reviews er missvisende, som feks det bildet jeg postet fra HWU når de testet 9070 kort i default settings, da så det ut som om 2 kort var MYE bedre på kjøling enn de andre, men når TPU testet de normalisert så er de alle veldig like.

Lenke til kommentar
Erwe skrev (43 minutter siden):

Multicom har Inno3d 5090 inne til 34tusen

Ja de har også Komplett Bonus pris + litt til :) , ser det går sent ut så det kan tyde på at andre en Proshop selger kortener for prisene de skal ha snart.. lov å håpe i alle fall. Dette kortet skal koste ca 28 500 (med ny kronekurs egentlig 27 K)

Lenke til kommentar
simalarion skrev (7 minutter siden):

Ja de har også Komplett Bonus pris + litt til :) , ser det går sent ut så det kan tyde på at andre en Proshop selger kortener for prisene de skal ha snart.. lov å håpe i alle fall. Dette kortet skal koste ca 28 500 (med ny kronekurs egentlig 27 K)

Dette er OC kortet, så Proshop skal ha 33490 for det.

Lenke til kommentar

Nå har forresten Komplett fått tilbake mitt Zotac 5080 solid OC kort.
De skal fortsatt teste det osv før de godkjenner angrefristen, men da vil dette kortet mest sannsynlig komme som demo produkt innen uka

EDIT:

NetOnNet har forresten 5080 TUF på lager..Fortsatt over MSRP, men ikke så alt for gale? 
https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/kampanjer/nvidia-geforce-rtx-50-serien/asus-rtx-5080-16gb-tuf-gaming-oc/1039803.21465/

Endret av MrMidget
  • Liker 1
Lenke til kommentar
25 minutes ago, lucky666 said:

Det er 5070

Hadde nesten vært artig å kjøpe det og så se hva man kunne krangle seg frem til. Bildet er tydelig en 5070, emsn all tekst er like tydelig på at det er 5070 Ti - men med 12 GB og ikke 16.

Uansett ikke direkte tillitvekkende for Elkjøp.

Lenke til kommentar

Tror vi ser både returnerte scalperkort og sakte voksende produksjonsvolumer nå så min spådom er stadig enklere tilgjengelighet og priser utover april. Kanskje man tilogmed får et større fe slipp med særdeles hyggelige priser. Men nå har jeg også satt vekk snøskuffer så kan være vel optimistisk.

Lenke til kommentar
Nizzen skrev (4 minutter siden):

enda 3 stk på lager...

Trodde de var bort jeg, må ha blingset, eneste kjipe her er at du betaler 4.5 K ekstra for en fabrikk OC du kan gjøre selv.. Utover det er det vell det beste tilbudet som faktisk har blitt liggende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...